Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik ook: wil wel maar mag niet...

En eerlijk gezegd is me dat Scania-ruitje zo 'kaal' al wel laag zat; ben meer zicht gewend mét vaantje ;)  

 

Oh? Zat toevallig dit weekend nog een filmpje te kijken over 'een dag mee met één van jouw collega's '.. bij Loos.

Nou, daar hing vrolijk zo'n halve maan slinger aan de bovenzijde van de ruit..

In overtreding?

 

(ja, dat was hij wel door niet handsfree rijdend te bellen.. :stom:  op film.  )

bewerkt door Durashift
Link naar opmerking
  • Administrators

Oh? Zat toevallig dit weekend nog een filmpje te kijken over 'een dag mee met één van jouw collega's '.. bij Loos.

Nou, daar hing vrolijk zo'n halve maan slinger aan de bovenzijde van de ruit..

In overtreding?

 

(ja, dat was hij wel door niet handsfree rijdend te bellen.. :stom:  op film.  )

Klopt, rijdt er nog zo één, ondertussen ook met wit stuur, verlengde zonnekap en meer van die dingen.

Daar is meer commentaar op, maar het fijne weet ik er ook niet van. Die auto' s staan wel elke dag onder het raam ván...

In ieder geval ga ik me daar de vingers niet aan branden en wil ook geen ongelukken op m'n geweten hebben door te weinig zicht.

 

Laatst heb ik in 'n weekje nachtdienst drie nachten een auto mee gehad met een raamband voor de voorruit; vreselijk irritant! Om die er meteen af te trekken gaat me te ver voor één nachtje met zo'n auto, al zijn er nachtrijders die het gewoon doen. Voor m'n gevoel rijd je de hele tijd met een half gezichtsveld, je gaat proberen tussen die schelpen door te kijken (dus scheef zitten) of er onderdoor kijken (en te laag zitten met rugpijn tot gevolg in mijn geval). Eén had dan nog weer een rood lichtlijntje door die band gefrummeld: wat mij betreft allemaal even kansloos bij die lage voorruiten.

 

Bij auto's als de Actros of MAN met een hoge ruit kan ik me er niet druk over maken, wanneer er geen zonnekap op zit kan ik het me ook nog wel voorstellen maar dan beperkt het je zicht tenminste niet. 

Link naar opmerking
  • Forumlid

post-2801-1394790150,4603.jpgAls je je geroepen voelt, zoek een leverancier om ze te maken. Hier het voorbeeld :D . wie heeft dat ding trouwens nog hangen van de nog actieve leden alhier??????

 Rechtsklikken>opslaan als> openen in een fotoprogramma>linksklikken op afdrukken( op fotopapier ,A4 of 10 x15) insealen en voor de voorruit hangen. :D  :D

  • Like 2
Link naar opmerking
Gast transploft

Rechtsklikken>opslaan als> openen in een fotoprogramma>linksklikken op afdrukken( op fotopapier ,A4 of 10 x15) insealen en voor de voorruit hangen. :D:D

maar dan heb je nog steeds het probleem met werkgevers die verbieden om dit soort zaken in het zichtveld te hebben voor de voorruit (en terecht).

Wat Ger ook al schreef, je wilt echt niet achter de tralies zitten, omdat bij een ongeval je zicht belemmerd was door dit soort spullen......

Denk jij echt dat ik toen op zaterdag avond na bijna 1,5 dag cel nog vrijgelaten was, en naar huis had gemogen als ik attributen voor het raam gehad had?? Ik weet wel zeker van niet.......

En denk nu niet, dat overkomt mij niet........ Dat dacht ik dus ook......

bewerkt door transploft
Link naar opmerking

Wat is eigenlijk de reden dat de Belgisch vlagkleuren op links staan en de NL op rechts?

Tekstueel staat het NL op links en BE op rechts..

Is dat alleen vanwege de 'rode kleur overloop'?

Daarvoor moet je bij Roel Appel zijn, die hier al jaren niet meer actief is.
Link naar opmerking
  • Forumlid

maar dan heb je nog steeds het probleem met werkgevers die verbieden om dit soort zaken in het zichtveld te hebben voor de voorruit (en terecht).

Wat Ger ook al schreef, je wilt echt niet achter de tralies zitten, omdat bij een ongeval je zicht belemmerd was door dit soort spullen......

Denk jij echt dat ik toen op zaterdag avond na bijna 1,5 dag cel nog vrijgelaten was, en naar huis had gemogen als ik attributen voor het raam gehad had?? Ik weet wel zeker van niet.......

En denk nu niet, dat overkomt mij niet........ Dat dacht ik dus ook......

 Je moet niet gelijk beren achter iedere boom zien Cor,en je moet m niet in t zichtveld hangen,dat klopt.

Je zou een auto kunnen vragen met een grotere voorruit. :D ( een Volvo FH -XL bijvoorbeeld,of n Renault Magnum.)

  • Like 1
Link naar opmerking
Gast transploft

Je moet niet gelijk beren achter iedere boom zien Cor,en je moet m niet in t zichtveld hangen,dat klopt.

Je zou een auto kunnen vragen met een grotere voorruit. :D ( een Volvo FH -XL bijvoorbeeld,of n Renault Magnum.)

jaaahhh zo'n Magnum is een heerlijke reiswagen ...... (Alleen lastig in al die centrums die hoogte :LOL: )
  • Like 1
Link naar opmerking
Gast transploft

Mijn collega rijd met een 106 ssc..... 4 meter is 4 meter

klopt, ik heb inderdaad bij mijn vorige werkgever ook voor de Hema getrokken met een ssc op Frankrijk en Luxemburg, maar in Amsterdam (om maar een plaats te noemen) is het niet echt handig (ook die 13.60 meter oplegger niet trouwens)
  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

klopt, ik heb inderdaad bij mijn vorige werkgever ook voor de Hema getrokken met een ssc op Frankrijk en Luxemburg, maar in Amsterdam (om maar een plaats te noemen) is het niet echt handig (ook die 13.60 meter oplegger niet trouwens)

 

Combi hé. Komt ook in de Kinkerstraat. En in Hoorn..rij je om de HEMA heen.....

  • Like 1
Link naar opmerking
Gast transploft

Combi hé. Komt ook in de Kinkerstraat. En in Hoorn..rij je om de HEMA heen.....

maar wij lossen niet in de Kinkerstraat zelf hoor, maar is de straat er achter, daar wil je toch echt niet komen met een oplegger of aanhanger hoor Marcel :LOL:

En Hoorn zou je met een city makkelijk kunnen lossen ja, die draait kort genoeg om het pand heen ja, daar moet ik met de motorwagen al over de stoep

weg draaien....

  • Like 1
Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden