[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Milieuzone Boedapest.


europeaan

Recommended Posts

  • Forumlid

Een relatie van mij moet volgende week met zijn auto naar Boedapest.

Het betreft hier een trekker/oplegger euro 3.

Dat ie voor t gebruik van de wegen moet betalen( vignet of tolkast??) weet ie al,maar hij komt er niet uit hoe hij zich moet gedragen t.o.v, de milieuzones in de stad Boedapest.

Hij heeft een project in een stadion te Boedapest.

Weet iemand hier misschien iets meer over te vertellen????

Mag ook per P.B.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat moet ik m morgen nu zeggen????????>:eek:

Vertel hem door de week na 4 uur is het OK met euro 3, in het weekend alleen voor 11 uur.

En op even dagen mag je alleen de noord zuid wegen rijden, op oneven dagen de oost west routes, Kijk Peter, dat klinkt geloofwaardig voor de leek, Als hij eventueel gestopt word heb je de babylooniese toestanden, niemand begrijpt elkaar.

Hij levert de vracht, gaat weer naar huis en je relatie heeft een zeer hoge dunk van jouw.

Dankzij ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vertel hem door de week na 4 uur is het OK met euro 3, in het weekend alleen voor 11 uur.

En op even dagen mag je alleen de noord zuid wegen rijden, op oneven dagen de oost west routes, Kijk Peter, dat klinkt geloofwaardig voor de leek, Als hij eventueel gestopt word heb je de babylooniese toestanden, niemand begrijpt elkaar.

Hij levert de vracht, gaat weer naar huis en je relatie heeft een zeer hoge dunk van jouw.

Dankzij ons.

Dat is er een van de gestampte pot Ibo,daar staat de jonge klare in de diepvries.:ja:

Die trapt daar niet in.:nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Is dit misschien nuttig?

Nieuwe Environmentzones - Hongarije

edit: uw relatie heeft een project bij een stadion dus commerciele zone en als ik het goed lees dus vrijstelling.

Deze link heb ik mijn relatie al doorgestuurd,evenals de link van de Budapest transport authority,BKK.

i.i.g bedankt voor de moeite.

Er zijn in Budapest minimaal 2 stadions,het Ferenc Puskas stadion en het Albert Florian stadion.waar deze precies zijn in Budapest weet ik niet ,maar dat hoeft niet beslist een commercieële zone te zijn.

T balletje rolt en ze zullen er wel uitkomen,vorig jaar hadden ze een presentatie voor Gazprom in Vladiwostok en daar zijn hun spullen ook op tijd aangekomen en ook weer netjes terug,evenals met de bruiloft van de dochter een oliesheik in Abu Dabi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk, daar heb je wel wat aan Peter,Einde van de straat rechts af.............:wijn: De goede man leest volgens mij niet echt veel postings. Hij ziet Boedapest/bodapest en reageert...

Kan 1 van jullie voor de grap even bodapest in de GPS in toetsen, beniewd waar je dan terecht komt.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kijk, daar heb je wel wat aan Peter,Einde van de straat rechts af.............:wijn: De goede man leest volgens mij niet echt veel postings. Hij ziet Boedapest/bodapest en reageert...

Kan 1 van jullie voor de grap even bodapest in de GPS in toetsen, beniewd waar je dan terecht komt.:D

je bent al vroeg wakker:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bodapest

Bij het station links af

Dan heb je de straat ut amerika Viaduct onder door

Dan einde straat recht af Heb je een groot industrie gebied

Huub

Klopt helemaal! Is daar altijd druk. Ook veel vrachtwagens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Administrators

Klote afgelopen...

Zoals Huub gezegd heeft,

Bij het station links af

Dan heb je de straat ut amerika Viaduct onder door

Dan einde straat recht af Heb je een groot industrie gebied

Enkel, in zijn tijd kon je er met paard en wagen makkelijk onder door....... :stom:

post-5704-1394789089,7919_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit is afgelopen.
Klote afgelopen...

Zoals Huub gezegd heeft,

Bij het station links af

Dan heb je de straat ut amerika Viaduct onder door

Dan einde straat recht af Heb je een groot industrie gebied

Enkel, in zijn tijd kon je er met paard en wagen makkelijk onder door....... :stom:

[ATTACH=CONFIG]60941[/ATTACH]

Ha ha,scherp Eddy,

Maar effe serieus;mijn relatie heeft t uiteindelijk via zijn Hongaarse opdrachtgever geregeld.

Hij was ook op de site van de BKK,de BUdapest traffic authority, geweest,die ook in het Nederlands is,je kunt daar een aanvraagformulier downloaden,maar dat is dan weer ineens alleen in het Hongaars,schiet dus niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klote afgelopen...

Zoals Huub gezegd heeft,

Bij het station links af

Dan heb je de straat ut amerika Viaduct onder door

Dan einde straat recht af Heb je een groot industrie gebied

Enkel, in zijn tijd kon je er met paard en wagen makkelijk onder door....... :stom:

[ATTACH=CONFIG]60941[/ATTACH]

Ja hoor eens, als je assen gaat liften :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden