[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Forumbeheer onhandig.!!


Recommended Posts

  • Forumlid

Wij hebben Zaterdag de server naar een linuxvps verhuist en we dachten aan 50 Gieg schijfruimte genoeg te hebben.

Dit bleek een zeer grote fout te zijn geweest... alleen de fotomap is al meer als 30 Gieg..

Door deze inschattingsfout is de HD volgelopen en dit heeft geresulteerd in een crash van het forum en besturingssysteem.

Vandaag hebben we dus alles opnieuw moeten installeren (besturingssysteem, servers en forumsoftware). Echter dit heeft tot gegevens verlies geleid. De berichten van Zaterdag en Zondag zijn foetsie.

Voorlopig hebben we het forum weer up en running. Ook ga ik zometeen nog een database dump doen.. dus het kan nog wat traag zijn, maar als het goed gaat moet dit vanavond ook wel over zijn. (i hope).

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Freddy en knopjes gaan (weer) niet samen ;-)

Hendrik

Hahaha... vandaag moest men het met mij doen.. Wilbert koos ervoor om aan het werk te gaan..De schavuit. Mij een beetje alleen de hele zooi laten fixen..:D
Is de brandweer alweer naar huis Freddy ??

Nee, ik heb ze op standby staan..:D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zolangzamerhand stoppen mijn handen inderdaad met trillen, het zweet is weer van mijn voorhoofd en die verwilderde blik in mijn ogen schijnt ook al minder te worden :p. Gelukkig is ook het rusteloze gevoel in de loop van de middag afgezakt en mijn hoofdpijn verdwenen.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Volgens de damesbladen is er het afgelopen weekend,in Nederland, bovengemiddeld meer "liefde bedreven"......:ja::ja: vooral vrouwen die een chauffeur als partner hebben maakten hier melding van.:p:p

Kan wel melden dat Mevr. Murphy blij was dat ik vanmiddag rondschreeuwde: Hij doet het weer!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kan wel melden dat Mevr. Murphy blij was dat ik vanmiddag rondschreeuwde: Hij doet het weer!!!!
Volgens de damesbladen is er het afgelopen weekend,bovengemiddeld meer "liefde bedreven"......:ja::ja: vooral vrouwen die een chauffeur als partner hebben maakten hier melding van.:p:p

Huh... wat was er mis dan met de jongeheer Eddie????

Oh.. het forum, sorry...

Dus het forum was er niet afgelopen weekend, niet eens op gevallen...:D:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

josimo

man man.....mn vrouw wist niet wat haar overkwam dit weekend:D:kiss:

europeaan

Volgens de damesbladen is er het afgelopen weekend,in Nederland, bovengemiddeld meer "liefde bedreven"......
:ja:
:ja: vooral vrouwen die een chauffeur als partner hebben maakten hier melding van.
:p
:p

:p:p:p:p:p:p

Ben met mijn vriendin gaan parachutespringen. We hebben er een leuk filmpje van gemaakt.

:D:D:D :bey::bey::bey:

Let op!! 18+

>>>klikkerdeklik<<<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wij hebben Zaterdag
Dit bleek een zeer grote fout te zijn geweest
Door deze inschattingsfout
dit heeft geresulteerd in een crash van het forum en besturingssysteem
De berichten van Zaterdag en Zondag zijn foetsie

Mocht één van jullie aan omscholen denken dan lijkt mij een carrière in de ICT wat te hoog gegrepen.... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
we zullen er de komende dagen ff 10 gig aan berichten op knallen.....hebben jullie as weekend weer wat te doen :D

Foto's lopen de MB's harder van op :p

Mocht één van jullie aan omscholen denken dan lijkt mij een carrière in de ICT wat te hoog gegrepen.... ;)

Als ik dit zo weer eens lees, dank ik god op mijn blote knietjes dat ik er uitgestapt ben :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Voorlopig gaat het weer als de brandweer in ieder geval, dat dan weer wel!

Gistermiddag was m'n PC al bezet, in de loop van de middag toch maar eens plek gemaakt:D

Maar inderdaad: ontwenningsverschijnselen, die TV mis je ook niets aan tegenswoordigs, dus eens weer ouderwets zitten lezen gisteravond!!

Wel in de buurt ván, je kunt het niet weten immers...

Jullie zijn op de goede weg mannen; zover was ik niet gekomen in ieder geval:nee:

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden