[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Daschcam app voor smartphone


Harrie76

Recommended Posts

  • Forumlid

inmiddels ff getest.

App doet wat die doen moet, redelijke beeldkwaliteit, uitgebreid in te stellen, misschien goedkoop alternatief voor een dashcam?

Voor mij persoonlijk toch lastig om iedere keer de smartphone van mijn voorruit te plukken als ik hem ff nodig heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
inmiddels ff getest.

App doet wat die doen moet, redelijke beeldkwaliteit, uitgebreid in te stellen, misschien goedkoop alternatief voor een dashcam?

Voor mij persoonlijk toch lastig om iedere keer de smartphone van mijn voorruit te plukken als ik hem ff nodig heb.

dit is dus ook 1 van de redenen geweest waarom ik naar een echte dashcam ben gaan uitkijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
dit is dus ook 1 van de redenen geweest waarom ik naar een echte dashcam ben gaan uitkijken.

Hey usacandyman, ben nieuw op dit forum maar vroeg me af of jij er al één hebt gekocht? Zoja, welke en ben je er tevreden van? Ik ben sinds een tijd wel wat aan het rondkijken en BlackVue (DR500) lijkt me momenteel als beste uit de bus te komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Hey usacandyman, ben nieuw op dit forum maar vroeg me af of jij er al één hebt gekocht? Zoja, welke en ben je er tevreden van?

usacandyman heeft er eentje , heb al Canadese beeldjes gezien .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hey usacandyman, ben nieuw op dit forum maar vroeg me af of jij er al één hebt gekocht? Zoja, welke en ben je er tevreden van? Ik ben sinds een tijd wel wat aan het rondkijken en BlackVue (DR500) lijkt me momenteel als beste uit de bus te komen

ja, ik heb er eentje en ben er zeer gelukkig mee,

Vision Drive 7000+400R (2 Channel with LCD Monitor) [VD-7000W] - $409.00 : Zen Cart!, The Art of E-commerce

http://www.youtube.com/user/uSaCandyMan/videos

de beelden die je ziet zijn nu van boven rond , in de toekomst zal dit niet meer gebeuren , dit was enkel omdat de cam iets te hoog ging , heb die nu iets lager gehangen en is die ronde boog bovenaan weg

sorry matthieu , je had gelijk, was verkeerde link,

verdorie , lukt dus niet met die linken he , je moet steeds aangemeld zijn , ff zoeken

​begrijp het niet , die link werkt wel via facebook en hier niet , raar, denk dat het aan de site hier moet liggen , want als ik die link kopieer en in google plaats werkt het wel ,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jammer, kan geen YT kijken, moet 1st een account aanmaken met naam enzo. Beetje huiverig voor.

Kan normaal gesproken wel YT kijken trouwens.

dat zou ik zo nog niet weten matthieu, ik kijk dikwijls naar yt zonder op mijn account te zitten , ga mij ff afmelden en zien of ik er kan naar kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die heb ik nu sinds 2 week Windhoos. Heb er €44,-- voor betaald. Daarbij nog een SD-kaart van 32 Gb gekocht. Beeld is best redelijk. Niet zo goed als ik verwacht had en bij sommige anderen hier op het forum gezien heb. Lijkt net of de data niet snel genoeg naar de SD-kaart geschreven kan worden. Hierdoor is het beeld af en toe wat schokkerig en korrelig.

Geluid is waardeloos en de night-vision (waar ik deze juist voor aangeschaft had) is een lachertje. In het donker kun je niets onderscheiden en zie je eigenlijk alleen maar vlekken van de infra-rood zien.

Maar hij doet wat hij doen moet en kan je een 'getuige' opleveren bij een ongeluk.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Stond vandaag nog op dagaanbiedingenoverzicht.nl

Staat er ook bij dat je op dat product invoerrechten en BTW moet betalen ?

IK heb 2 jaar geleden er zo eentje gekocht via een website in China en betaalde nog eens 47 euro aan BTW en invoer + douane kosten .

Bij herhaaldelijk overschrijven van de SD kaart verzwakt je beeldkwailiteit .

Goedkoop, kan nadien duurkoop worden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb en had wat video's gemaakt met mn phone tot nu toe maar moest elke keer stoppen als er serueus gestuurd moest worden dus ook een cam besteld.

Krijg em jn handen volgende maand want ligt in Usa wat veeeel goedkoper was om hierheen te shippen als ik toch al daar heen ga ff wat weekjes yay.

Het is denk redelijk goede ..blackvue dr400 hd2

yqa8a6ut.jpg

verstuurd met mijn praatpaal over tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Die heb ik nu sinds 2 week Windhoos. Heb er €44,-- voor betaald. Daarbij nog een SD-kaart van 32 Gb gekocht. Beeld is best redelijk. Niet zo goed als ik verwacht had en bij sommige anderen hier op het forum gezien heb. Lijkt net of de data niet snel genoeg naar de SD-kaart geschreven kan worden. Hierdoor is het beeld af en toe wat schokkerig en korrelig.

Geluid is waardeloos en de night-vision (waar ik deze juist voor aangeschaft had) is een lachertje. In het donker kun je niets onderscheiden en zie je eigenlijk alleen maar vlekken van de infra-rood zien.

Maar hij doet wat hij doen moet en kan je een 'getuige' opleveren bij een ongeluk.

Hendrik

Ik heb sinds kort dezelfde, gekocht via de webwinkel van Dagblad v/h Noorden.

Het is HD en dus helaas geen Full HD, maar kwaliteit is toch goed.

Geluid is inderdaad waardeloos!

Het ding doet idd wat het moet doen en dan houd het op. Haalt bij lange na niet de kwaliteit van wat je ziet bij de vele Russische filmpjes op bv 'Dumpert.nl'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Staat er ook bij dat je op dat product invoerrechten en BTW moet betalen ?

IK heb 2 jaar geleden er zo eentje gekocht via een website in China en betaalde nog eens 47 euro aan BTW en invoer + douane kosten .

Bij herhaaldelijk overschrijven van de SD kaart verzwakt je beeldkwailiteit .

Goedkoop, kan nadien duurkoop worden .

Ik moet hier toch iets aan toevoegen, wat betreft de invoerrechten en btw betreft vanuit china.

Als je vanuit china iets koopt, dan hoef je geen invoerrechten te betalen, want dit is een BRIC land, zie de douaneregels hierover.

Laat de leverancier op de factuur vermelden; Gift shipment, value for customs purposes only Euro 20,--, et voila, je hoeft ook geen btw te betalen.

Zo laat ik het doen in ieder geval, tot nu toe nog nooit invoerrechten en/of btw hoeven te betalen.(levering via DHL/TNT of luchtpost EMS)

Groeten Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden