[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Steekpartij bij Jumbo Veghel


edje

Recommended Posts

  • Forumlid
Wat wat wat was het probleem?

konden ze elkaar niet verstaan om het uit te praten?

Of ze konden elkaar juist wel verstaan en was dit de reactie op een steek onder water. Sorry voor de woordspeling :angel:

Je weet het niet. Speculeren lijkt een beetje zinloos (al snap ik meteen welke kant je op wilt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Triest erg triest, dat we zo met elkaar om moeten gaan op de werkvloer :mad:

Is dat niet altijd zo geweest?

Het is alleeen jammer dat er deze tijd zo snel een mes gebruikt wordt.

Het fijne aan vrachtwagen chauffeur zijn is dat je niet de hele dag zit opgezadelt met een persoon die het leven zuur kan maken.

Even je verstand op nul, ja meneer, nee meneer, en je kan weer verder :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hoop nu wel dat er een belletje is gaan rinkelen bij de Jumbo directie. Vaak kunnen deze kleine dictatortjes hun gang maar gaan, want de directie komt er niets van te weten wat er speelt op de werkvloer.

Die eigenaar van Jumbo die is nog niet zo oud, denk net over de 40. Er is zo'n programma op TV, undercover boss heet dat dacht ik. Dat zou die eigenaar van Jumbo ook eens moeten doen. En dan hele dag order picken. 2.000 colli is de norm. Hele dag bukken, tillen, sjouwen. Laat de beste man het eens 1 dag doen, kijken of hij de norm haalt, wat ik betwijfel, en wat hij van de voorman vind, en hoe hij zich eruit lult dat hij de norm niet heeft gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet dat ik het goedkeur natuurlijk om iemand daarvoor neer te steken. Maar de tijd veranderd. Vroeger sloeg je iemand op z'n gezicht, tegenwoordig wordt je neergestoken, over een jaar of 10-20 wordt je bij de poort opgewacht en neergeschoten. Over een jaar of 40-50 is de wereld vergaan, dan heeft de mensheid zichzelf naar de klote geholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niet dat ik het goedkeur natuurlijk om iemand daarvoor neer te steken. Maar de tijd veranderd. Vroeger sloeg je iemand op z'n gezicht, tegenwoordig wordt je neergestoken, over een jaar of 10-20 wordt je bij de poort opgewacht en neergeschoten. Over een jaar of 40-50 is de wereld vergaan, dan heeft de mensheid zichzelf naar de klote geholpen.

Heel vroeger werd je in een soort stadion voor de leeuwen gegooit, ooit, ook al vrij lang terug werd je levend verbrand, en lang geleden zijden ze dat je een heks was als ze van je af wilden, redelijk kort terug ging je op de trein omdat je het, in hun ogen, verkeerde geloof aan hing.

Dus een mes steek, dat is net niks, en gebeurt waarschijnlijk vaker dan we weten, bedoel maar, messen zijn er al een tijdje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden