[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

zomaar even...


Retteketed

Vraag

  • Forumlid

Hatsaflats, alweer 4 en een halve maand werkeloos thuis. De nicotine en cafeïne gebruik is enorm gestegen, en de vooruitzichten......... helemaal niks. Bedrijven die inkrimpen of reorganiseren, zijn er dan wel weer genoeg maar die nemen niemand aan. Duh! Uitzendbureaus in Lelystad schrijven me niet eens in en de mails die ik binnenkrijg van de online advertenties is ook erg triest. (Monsterboard had er vandaag 1) Maar wat zou ik toch graag weer willen rijden...... eens........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Misschien is Canada iets voor jou ?

Je bent net te laat voor de eerstvolgende sollicitatieronde in Engeland, maar je kunt even een mailtje naar Eugenie van VRV sturen:

*** Recruiting In Europe ***

A H&R Recruiting Team will be in Europe to conduct "1 on 1" interviews during March 2013.

Venues are:

Hilton Hotel Leicester - March 15th till 23rd

Bewleys Hotel Dublin - March 25th till 28th

The 2 hour personal interviews are by appointment only, to book an interview slot please contact lyndon.lomanovskis@hrtrans.com or emekenkamp@vrv.ca.

... This interview round will be targetting truck drivers who have at least 3 years of verifiable Class 1 experience. Nights away and Continental experience are an asset.

Start dates will be from May through till October.

If you have sent in an application and you have not heard anything for a while then please let us know so we can chase it up sooner.

Top tip:

If you are keen to get into Canada in the shortest possible time ask the interviewer for details of jobs/positions that are most in need.

See You There !

H&R Transport website

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het is er te koud. Plus team drivers... mij niet gezien, beetje met een jojo uit Pakistan in de cabine zitten, nee, blijf wel in Belgie.

Maar serieus, Retteketed is getrouwd en heeft dacht ik 2 kinderen, dat pak je niet zomaar even op lijkt me.

Het is een OK manier om in Canada te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Hey ik heb Selman niet aangenomen, misschien iets voor je? Kijk maar ff bij dat topic weet je waarom ik het niet doe.

Dat zijn woorden. Selman weet niet wat hij mis loopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

De opmerking dat er smoesen gaan komen vind ik een beetje jammer. Ik ben idd getrouwd en heb 2 "anders" kinderen plus een koophuis. Als we gaan emigreren naar Canada maak ik mijn kinderen echt kapot en zo lang van huis zijn is ook niet echt bevorderlijk voor de geestelijke welzijn van mijn kinderen. Dus ik denk idd dat ik toch maar pas. Maar let volgende keer wel ff op voordat je wat post.... nu komt het best dom over van je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
De opmerking dat er smoesen gaan komen vind ik een beetje jammer. Ik ben idd getrouwd en heb 2 "anders" kinderen plus een koophuis. Als we gaan emigreren naar Canada maak ik mijn kinderen echt kapot en zo lang van huis zijn is ook niet echt bevorderlijk voor de geestelijke welzijn van mijn kinderen. Dus ik denk idd dat ik toch maar pas. Maar let volgende keer wel ff op voordat je wat post.... nu komt het best dom over van je

je hebt groot gelijk als je voor jezelf en gezin kiest door hier te blijven,na de regen komt de zon zij mijn oma altijd;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
je hebt groot gelijk als je voor jezelf en gezin kiest door hier te blijven,na de regen komt de zon zij mijn oma altijd;)

Alleen duurt die bui inmiddels wel heel erg lang!

Ik denk zomaar dat het nu 4 jaar aan één stuk regent! :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Komt bij mij nog niet echt over als klagen wat hij doet, wil gewoon zn ei even kwijt, zit 4 en halve maand thuis en baalt daar vreselijk van.

Ook niet echt de beste tijd nu en dan bedoel ik meer de tijd van t jaar, maar als hij met 110% inzet blijft zoeken dan is ie van de zomer vast wel ergens weer aan de rit, en met zoeken bedoel ik niet op telefoontjes van uitzendorganisaties zitten wachten en ook niet alleen op reakties gaan zitten wachten van zelf gestuurde mailtjes, maar ook brutaal zijn en hier en daar gewoon naar binnen lopen. En als dit alles dan na een jaar ofzo nog niet uitpakt, ja dan kan hij altijd nog plannen met zn familie maken voor evt vertrek naar buitenland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het is zo makkelijk allemaal. Je pakt je spullen in, verkoopt je huis, verhuist naar Canada en gaat daar rondjes rijden..... Zoiets? Een autistische zoon met een leerachterstand op speciaal onderwijs is daar ook geen probleem, een dochter met de nodige problemen (waar ik me zo online absoluut niet ga over uitweiden). Maar ze MOETEN blij zijn, want papa zorgt voor geld. Jammer alleen dat mijn zoon het daar absoluut niet gaat redden, en dat ik van mn dochter dan niet eens weet of ze het volgende jaar gaat halen. Het is zoooo makkelijk om te oordelen hoe ik mijn leven moet leiden. Het is zo makkelijk om te vertellen hoe ik aan werk moet komen. Het is alleen jammer dat je niet verder wilt kijken als hoe jij je leven voor elkaar heb gekregen. Het is jammer dat jij dit zo opdringt dat ik het ook moet gaan doen, zelfs ten koste van de welzijn van mijn kinderen. Het is jammer dat ik wel begrijp dat jij daar goed terrecht bent gekomen, het is jammer dat je het niet van mijn kant kan bekijken.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden