[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

naar engeland


stralis400

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

als je op de boot bent niet gelijk aan andere kant er weer afrijden.........je gaat eerst nog lekker eten en misschien wel samen op een kamer slapen met een moelander in het kader van europese eenwording:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
op de stena krijgt iedere chauffeur een eigen cabine

maar het zou wel makelijk zijn als stralis400 zou zeggen of hij met het bootje of de trein gaat en waar hij zijn eerste adres heeft

dat weet ik nog niet,weet eigelijk alleen dat ik naar engeland moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ook zo maar zijn dat je met de trein gaat.

Zit je ook tegenover nors kijkende moelander en sjacherijnige NL´rs, maar duurt maar 20/30 min.

Bij "Gravesend" zit een parking die gratish is ;), en je moet volgens mij vroeg zijn om één van de ca. 20 plaatsen te bemachtigen (net voor de tunnel)

Borden (wit met P-vrachtwagen) volgen.

Zit ook een restaurant bij genaamd "Nell's"

Serveren een perfect gegrilde lever en bacon, een perfect gekookte aardappel met erwten en wortel (ja, da's gezond op z'n Engels)

Vervolgens verzuipen ze de zooi in een "nice brown onion sauce" waar je aan die 2 piepers niet genoeg hebt :mad::kill:

Bij de afslag "South Mimms" volg je borden "services" en dan "lorrie park" zijn er ook wel mogelijkheden om gratis te parkeren.

Ben zelf 2 weken geleden naar Madchester :D geweest, en da's een ty...s end weg vanaf Antwerpen.

Gewoon genieten, en dat links rijden valt wel mee.

Het is een openbaring om te ervaren dat als je je pijl uitsteekt je ook de ruimte en gelegenheid krijgt om datgene wat je van plan was ook daadwerkelijk te kunnen.

Het was mijn 5e tripje naar de UK, en er is niets mis mee (als je :eieren, soep en een ping maaltijd bij je hebt ((ping is op ieder tank station aanwezig :angel:)) dusss)

Geniet ervan, veel plezier !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Wanneer je met de trein gaat, of Calais-Dover vaart 1 ding onthouden.

Vanaf Hazeldonk NIET MEER STOPPEN, niet om te pissen, tanken of wat dan ook.....

Verder, als een vriendelijke Brit je koffie of thee aanbied, NEE zeggen. Voor je het weet ligt er een liter melk in je kopje....

O, ja. Als een brit zegt: "sorry mate", meent ie er niets van....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Denk er ook aan om in iedere zin 'Fuck' te zeggen, dan val je niet zoveel op als Nederlander. Tipje van Spitzer eerder in een ander topic.:D

Fucking truck....fucking load..... fucking ferry.....

Ik reed voor een groot bedrijf, met meerdere vestigingen, waaronder eentje in Lonon.

En als ik ze dan aan de foon had, vroegen ze altijd naar mijn vlootnummer....

Ja hey, this is 1 fucking 9, twenty bloody five!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

en als je er niet uitkomt noem je de brit " worthless cunt "

roept hij wat trug,dan is het tijd voor DILLIGAF (does It Look Like I Give A Fuck)

broodjes bijde benzine pompen zijn vaak goed, wel op zijn engels.

de wegen zijn vaak slecht en de heuvels kunnen leuk zijn.

diesel is duurder dan benzine hier, benzine stond vandaag op 1,44 pond de liter.

cheers vanuit Lincolnshire.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gasten in Engeland zijn super aardig in het verkeer, en lekkere hooooge trailers, en hard rijden

(over de 100) die lorrydrivers.

Dus jij gaat je nog wel vermaken daar, oh ja, en smorgens ff een lekker ontbijtje met witte bonen, ei en saucijsjes. lekkerrrrrr.

neem je camera mee, zoals Murphy al zei, wordt het calais - dover, dan in hazeldonk even laatste plaspauze.

enjoy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

als je via de trein of calais dover gaat kun je pinnen bij het tankstation bij afrit 11. eerste afslag na de trein. en op de m25 (ring london) kun je pinnen tussen leatherhead en de A3. daar zit een hele nieuwe service. mocht je van harwich afkomen richting birmingham kun je aan camnridge service pinnen.

Het harde rijden vind ik tegenwoordig wel meevallen in england. volgens mij is worden de auto's ook vaak op 85 afgesteld voor de zuinigheid. er zijn er nog wel die zo hard rijden.

Een aanrader is wel het engels ontbijt. moet je zeker proberen. ken je er een hele dag tegen aan.

en zorg idd dat je tanks vol zitten als je england ingaat. je baas gaat het niet leuk vinden als je in de uk tankt

rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Een collega van mij heeft laatst een foto laten zien van zijn breakfast!

Witte bonen in tomatensaus, worstjes, aardappels...

Ik moet er niet aan denken op de vroege morgen...:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dat valt best wel mee. alhoewel ik wel de blackpuding links laat liggen. en fried bread. daar bestel ik wel gewoon toast voor

eggs bacon beans in tomatosause mashrooms and sausauge en een soort van rostie (maar ken ff niet op de naam komen) en toast. laatst in scotland kon ik er ook iets van haggis bij krijgen,maar dat heb ik overgeslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Over dat links rijden zou ik me geen zorgen maken... Gewoon doen! Hou er ook rekening mee als je op bedrijfsterreinen rijdt en als je op de stoep loopt... De koks daar zijn prima in staat om een culinair laagstandje inelkaar te flanzen... Ga je met de boot, weet dan welke maatschappij... Bijv. DFDS dan hou je in de haven die borden aan... Kom je vanzelf bij het goede aanmeldloket... Ze steken bij de boot ook een pin onder je zeil door.... Geen paniek! Niet er doorheen.... Wel even de motor uit dan... Zijn ze klaar dan tikken ze met die pin opje zijkant en kun je naar de het volgende gebeurtenis... Kijk wel goed in de loketjes of er een ambtenaar in zit, voor pascontrole o.i.d.... Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden