[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

naar engeland


stralis400

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Een collega van mij heeft laatst een foto laten zien van zijn breakfast!

Witte bonen in tomatensaus, worstjes, aardappels...

Ik moet er niet aan denken op de vroege morgen...:o

Hier mogen ze me wakker voor maken, het enige fijne van Eng-land is een stevig ontbijt, wel die smerige worstjes weglaten ;)

dyn001_original_317_237_pjpeg_2516036_cc931102373183bd00993ae01a256111.jpg

Met het ontbijt is niks mis mee,vooral niet als je een"full house "neemt,met bubbles and squeake erbij,,,,,

Easy Bubble and Squeak Recipe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
gewoon s,morgens ff het industrie gebied in rijden en daar een bap bacon/sausauge/eggs nemen daar doe je de halve dag mee alleen de koffie is er niet te zuipen

zoiets als deze : voor weinig geld , genoeg voor de rest van de dag . Deze zit op het industrieterrein 1e afslag na de Tunnel onder de Thames op de m25

https://www.facebook.com/pages/Big-Blue-Food-Bus/477791810396?fref=ts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je een nachtje moet overstaan in britjesland... smorgens we weer aan de juiste kant gaan rijden!!!!

'

Voorkomt dat je wordt aangekeken door zon oud vrouwtje alsof ze de duivel ziet:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

en als de dame je ontbijt gebracht heeft, een " thanks love" is wel zo vriendelijk. probeer anders eens de fried slice, als je dat overleefd zijn je aders de volgende keer wel verstopt. (na het spek bakken een snee brood in de pan)

als je veel wil internetten , ik geloof dat de provider 3 een aanbieding heeft op pay as you go sim kaarten met ongelimiteerde data verbruik.

wel opletten dat je een telefoon meeneemt die dat aankan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zoiets als deze : voor weinig geld , genoeg voor de rest van de dag . Deze zit op het industrieterrein 1e afslag na de Tunnel onder de Thames op de m25

https://www.facebook.com/pages/Big-Blue-Food-Bus/477791810396?fref=ts

denk niet dat strallis de tijd heeft om een halve dag te gaan zoeken in west thurrock naar de eastern ave

maar voor de rest heb je gelijk zulke freet tentjes zijn vroeg open kost niet veel en het vult tot aan het avond eten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je een nachtje moet overstaan in britjesland... smorgens we weer aan de juiste kant gaan rijden!!!!

'

Voorkomt dat je wordt aangekeken door zon oud vrouwtje alsof ze de duivel ziet:rolleyes:

blijf waarschijndelijk 2 weken in engeland,morgen eerst in zeebrugge laden.

bedankt voor alle tips :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
denk niet dat strallis de tijd heeft om een halve dag te gaan zoeken in west thurrock naar de eastern ave

@ hellbengel : Mijn TomTom werkt ook gewoon in de Uk :D

Deze link was eigenlijk bedoeld als voorbeeld voor de vele eettenten op industrieterreinen en langs provinciale wegen in de layby's . Deze eettenten waar we in Nederland misschien met een grote boog om heen zouden rijden omdat ze er in het algemeen niet echt schoon of aantrekkelijk van buiten uitzien. Het eten is echter vaak beter dan de gemiddelde restaurants of fastfoodketens.

@ Strallis : Veel succes op je eerste trip naar dit mooie land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje illigaal cabotage.....?

Daar zat ik ook al aan te denken.

Of koppelen in de haven...

Het gerucht wil wel dat de VOSA daarop de laatste tijd wel fel controleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik heb in swiss ook een boete daarvoor gehad 100 franc

niet dat het veel was maar toch

vind het een beetje vreemd dat als je collega iets haalt/brengt

dat hun zeggen dat had een landgenoot van ons ook aan kunnen koppelen

dus ik zie het niet als cabotage maar andere landen andere regels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en daar zit je met een punt koppelen is toch geen cabotage

of zit ik nu fout ???

Engelandvaarder heeft hier dacht ik al het e.e.a. over vermeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
dus als ik het goed lees zou het voor de bedrijven beter zijn

dat ze in calais koppelen hebben ze direct ook de ticket dat ze uit the uk zijn geweest

Ja en nee....

Dan zit de stuurvasthouder 2x achterelkaar op de boot....dure uren. Of niet, worden wel weggestreept.....

Dan is het beter ze onbegleid uit Zeebrugge over te sturen, Calais-Dover doet dat vlgns mij helemaal niet.

Hiermee ontwijk je wel die cabotage regels...

Maar gewoon de regels vasthouden en na een rit gewoon weer naar die heimat gaan is geen optie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja en nee....

Dan zit de stuurvasthouder 2x achterelkaar op de boot....dure uren. Of niet, worden wel weggestreept.....

Dan is het beter ze onbegleid uit Zeebrugge over te sturen, Calais-Dover doet dat vlgns mij helemaal niet.

Hiermee ontwijk je wel die cabotage regels...

Maar gewoon de regels vasthouden en na een rit gewoon weer naar die heimat gaan is geen optie?

dus sta je weer in england te koppelen als ze in zeebrugge/hvh/vlaardingen onbegleid mee gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden