matthieu

Bij Marjan

52 berichten in deze discussie

Maandag 11 maart opent een nieuw chauffeursrestaurant haar deuren in Amsterdam. Het heet 'Bij Marjan' en zit in het compleet verbouwde oude pand van 'Gewoon René'. Ik weet niet of dit mag maar hier is de link van haar FaceBook. https://www.facebook.com/BijMarjan

Ik heb gelezen dat er nu ook een douche is.

OK, zitten 2 klanten aan de weg er recht tegenover en da's dus :ok:

Ga het denk ik wel eens proberen.

Dank Mattieu !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
En je kunt nu ook douchen fleur, het hoeft niet, maar de mogenlijkheid is er.

Rene heeft het dus niet zolang vol gehouden....

Nee. Maar dat had bij mijn weten met een brand te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maandag 11 maart opent een nieuw chauffeursrestaurant haar deuren in Amsterdam. Het heet 'Bij Marjan' en zit in het compleet verbouwde oude pand van 'Gewoon René'. Ik weet niet of dit mag maar hier is de link van haar FaceBook. https://www.facebook.com/BijMarjan

Ik heb gelezen dat er nu ook een douche is.

Dat witte hoedje past mooi bij die stropdas matthieu:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nee. Maar dat had bij mijn weten met een brand te maken.

Hij had toch wel naar de sodemieter gegaan hoor Routier. Hij werd duurder en duurder (e3,40 glas wijn op 't laatst) en binnen werd 't rustiger en rustiger.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben een keer bij Rene geweest, miniatuur porties en prijzen als een 5 sterren tent. En raar kijken als je aardappels en groente bijbestelde....

Is dat niet bijna overal in Nederland?

Ga eens bij Frans, Hulten of bij de Botlek-kantine eten.

Dan heb je ook het idee dat je getild wordt.

Ik weet wel dat het ook bij de horeca ondernemer niet voor niets kan, maar soms heb ik wel mijn bedenkingen.

Ik vind het niet vreemd dat men maar één consumptie bij het eten neemt.

De LOL is er vaak al snel vanaf.

En zeker als je bijvoorbeeld 3,50 eurie betaald voor een reageerbuis-glaasje bier.:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja, Hulten komen wij nog wel eens, heb niet echt het gevoel dat ik genoeg gehad heb, dat heb ik op Hank wel, dus als ik kan kiezen ga ik wel naar Hank. Verder hoeven wij voorlopig nog niet te overnachten, zal nog wel veranderen straks als het goed is.

Bij Mendel mag ik ook graag komen, was altijd wel goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee klopt Herman, even uit dat hok is niet verkeert, maar uit eten is te duur en zelf koken is te min, ze hebben altijd wat te zeuren die chauffeurs :p

Ik heb vrijwel altijd magnetron maaltijden, en die zijn er te kus en te keur kosten 3-5 euro pst en zijn prima te eten, en redelijk gezond ook volgens mijn diatiste, meestal wel te zout volgens de norm van haar, eigen wijntje er bij en vers stokbroodje of een stukje kaas erbij en dat terwijl ik een filmpje bekijk, forum of een boek lees, lekker rustig en zo ontspannend ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Van de week bij Mendel kreeg ik de stampot boerenkool niet op..... De Tweede Steeg heeft ook al van de prutsporties.

"Vroegâhh"bij Ria en Henk in De Nieuwe Kar,,Ria dacht ook altijd dat je een blanke Biafraan was en jarenlang ondervoed.:D:D

Als je daar gegeten had durfde je twee dagen niet meer te stoppen,zo vol zat je.:ja::ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanavond zelf maar eens langs geweest. Is prima bevallen. Uitgebreide kaart en belangrijker: normale prijzen. Mooie nieuwe douche (denk gratis) en erg gezellig. Er staan een stuk of 15 trucks, dus men weet 't wel te vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kwam eerder wel vaker bij Rene, nu voor het eerst bij de nieuwe eigenaren geweest (ook beetje mee gebabbeld en gehoord wat hun achtergrond is)

Als ik de menukaart zo even bekeek, de prijzen zijn toch wel wat aangenamer geworden :ok:

Volgende keer maar eens wat uitgebreider eten :p

Ik hoop dat ze het nog lang volhouden daar, kom zelf alleen helaas nog maar weinig daar ivm niet milieuzone geschikte auto.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nee klopt Herman, even uit dat hok is niet verkeert, maar uit eten is te duur en zelf koken is te min, ze hebben altijd wat te zeuren die chauffeurs :p

Ik heb vrijwel altijd magnetron maaltijden, en die zijn er te kus en te keur kosten 3-5 euro pst en zijn prima te eten, en redelijk gezond ook volgens mijn diatiste, meestal wel te zout volgens de norm van haar, eigen wijntje er bij en vers stokbroodje of een stukje kaas erbij en dat terwijl ik een filmpje bekijk, forum of een boek lees, lekker rustig en zo ontspannend ;)

Ja en in die maaltijden zitten zoveel conserverings middelen dat je weer behoorlijk korting krijgt op je uitvaart vezekering

als je dat namelijk langer dan 5 jaar eet kunnen ze je makkelijk 5 dagen zonder koeling goed houden :D

raar daar hoor ik niemand over hier

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben er afgelopen week ook geweest.

Douche is dik voor mekaar, eten ook en de prijzen > niks mis mee.

Eindelijk verlost van het brugrestaurant bij Nieuw-Vennep !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ben er afgelopen week ook geweest.

Douche is dik voor mekaar, eten ook en de prijzen > niks mis mee.

Eindelijk verlost van het brugrestaurant bij Nieuw-Vennep !

Dus eten in Amsterdam bij Marjan en douchen in de Botlek bij Piet:confused::D:angel:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dus eten in Amsterdam bij Marjan en douchen in de Botlek bij Piet:confused::D:angel:

Grapjas LOL

Moet jij je niet voorbereiden op het één en ander :D

Maar zoals beschreven, ben blij dat er nog een keuze bij is !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden