Spring naar bijdragen

Bij Marjan

matthieu
 Share

Recommended Posts

Gast ann-kristin
Westelijk havengebied tegenover de vuilverbranding
oke dank je well.zal er eens gaan kijken,,of ik het kaan vinden bituumtrapper/matthieu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bas Ulft

Ik ben er volgens mij vorige week langs gekomen, maar er zit niet veel parkeerplaats voor vrachtwagens bij, of zag ik dat verkeerd??

Overnachten kun je er niet, daar is geen plaats voor direct bij het restaurant, of wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik ben er volgens mij vorige week langs gekomen, maar er zit niet veel parkeerplaats voor vrachtwagens bij, of zag ik dat verkeerd??

Overnachten kun je er niet, daar is geen plaats voor direct bij het restaurant, of wel?

Je kan er overnachten, er is plek genoeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 year later...
Gast DieRooie

Vorige week even een broodje gegeten, leuke zaak inderdaad, eenvoudige inrichting prima broodje ... en aardige mensen wel

was daar bij die oude cleaning van vd bosch op de boven verdieping ook een restaurant geopend?

Pand is nu van de noba dacht ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...
  • Forumlid

Maar ik ben een paar weken gelden ook eens bij Marjan geweest, kan niet meer zeggen als een prima en gezellig restaurant met leuke bediening.

Voldoende keuze op de kaart voor een aangename prijs. Enige kleine minpuntje is de parkeergelegenheid.

Zeker voor herhaling vatbaar! :ok:

Vraag er de volgende keer maar eens naar, er wordt aan gewerkt tzt :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 years later...
  • Forumlid

Vanaf aanstaande maandag nieuwe regeling bij Bij Marjan volgens hun Facebook:

Parkeren is gratis indien je in het restaurant komt eten (bon achter het raam!!), anders €15 betalen. Dit om plaats te behouden voor chauffeurs die er wel eten willen, maar niet kunnen parkeren vanwege de geparkeerde vrachtwagens die niet binnen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Toch, bij nader inzien... alleen betalen om te stallen en niet eten is ook niet alles.

Dan krijg je hetzelfde als bij TC Lokeren: parking vol, sanitair bezet en restaurant leeg! Daar kan de tent ook niet van leven én diegene die wel wil eten en overnachten heeft alsnog geen plek! Lastige materie :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Marotrans:

Toch, bij nader inzien... alleen betalen om te stallen en niet eten is ook niet alles.

Dan krijg je hetzelfde als bij TC Lokeren: parking vol, sanitair bezet en restaurant leeg! Daar kan de tent ook niet van leven én diegene die wel wil eten en overnachten heeft alsnog geen plek! Lastige materie :eek:

Hoe zo niet van leven ? als daar 25 trucks parkeren , en alleen ff douche of het toilet gebruiken , geen kosten in het restaurant , geen in koop ,geen loon kosten alleen iemand die komt beuren en het sanitair gebouw schoon komt maken ! da's toch gewoon 450 euri in de tas .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Hoe zo niet van leven ? als daar 25 trucks parkeren , en alleen ff douche of het toilet gebruiken , geen kosten in het restaurant , geen in koop ,geen loon kosten alleen iemand die komt beuren en het sanitair gebouw schoon komt maken ! da's toch gewoon 450 euri in de tas .

Het gebouw en het terrein hoeft natuurlijk niet betaald te worden.

Verzonden vanaf MS Cumba
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 uur geleden zei Marotrans:

(..) Lastige materie :eek:

Mwah, lijkt mij een beetje zonde om 20 euro voor het parkeren te moeten betalen én dan niet voor datzelfde geld daar te gaan eten. Want een hoofdgerecht én toetje heb je d'r ook voor 2 tientjes.

Tenzij er chauffeurs zijn die een regeling hebben dat parkeerkosten volledig vergoed worden maar eten (deels) niet?

Op hun FB site lees ik dat het 20 euro kost (rechtsboven in de hoek).

https://www.facebook.com/BijMarjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 year later...
  • Forumlid

Paar weken terug ook een keer geweest. Tot nu toe mijn 'duurste' avond. ;) (de drank wordt rap bijgeschonken, zeg maar. biertje:D  ).

Leuke tent, prima douche.

Inderdaad alleen geschikt als je op tijd bent ( uurtje of 6 's avonds) qua parkeergelegenheid..  Anders moet je ergens in een zijstraat bij de vuilverbranding staan, begreep ik van een collega.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 years later...