[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Die ene firma dan nog maar een keertje dan.


Gast

Recommended Posts

Gast trucker10
Komt van truck accidents op Facebook .. Staat verder niks bij...:confused:

Stamp 1 van die 2 beheerders op FB tegen zen ballen :angel: en laat dat daar weghalen :rolleyes:

Ik snap het waarom er leden bijkomen :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt van truck accidents op Facebook .. Staat verder niks bij...:confused:

Hoef verder ook niet.

Hij staat naast de weg. Feit.

Dat kan gebeuren. Feit.

Ik heb die foto's gepost. Feit.

Meerdere malen deze week haalde van Duijn de krant. Feit.

Het zonnetje schijnt. Feit.

Er trekken mensen conclusie's. Feit.

Het is een ongeluk. Feit.

Oftewel, een hoop feiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou t was in ieder geval geen Fillipijnse Berggeit :) die had zo tegen die berg opgeklommen tussen de sneeuw door..... shit happens van Duijn Girteka Thermotransit en iedereen komt een keer aan de beurt vroeg of laat...risico van t vak zullen we maar zeggen..ja kan t alleen zo goed mogelijk af proberen te zekeren? Willem die Girteka auto's daar zijn dat veel van die liftbare nalopers of hoe ze dat hier ook willen noemen? of rijden ze daar net zo makkelijk met gewone trekkers heen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem die Girteka auto's daar zijn dat veel van die liftbare nalopers of hoe ze dat hier ook willen noemen? of rijden ze daar net zo makkelijk met gewone trekkers heen?

Girteka heeft bijna 1000 auto's. (Broertje Vlantana rond de 600.) (Girteka rijd overal heen.)

Zover ik weet hebben ze nu 75 drieassers. Sleepassen of bogie auto's. Nalopers hebben ook 3 assen, maar die laatste as is dan gestuurt. Bij sleepers/bogie auto's is dat niet zo. En er bestaat nog de tandem, de 6x4.

Een 2 asser is goedkoper als een 3 asser.

Die 2 asser komen zover als dat het ''vlak'' is.

Tenzij er geen 3 asser beschikbaar is he. (Klink je dat bekent?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om het dan maar even over die oude foto's tehebben.

Zoals die daar staat, lijkt het misschien erg, maar schade rij je niet. Tenzij er wat onder die sneeuw ligt.

Je belt de berger, die betaal je, en zonder schade vervolg je meestal je reisje.

Veel kwalijker zijn die andere gevalletjes. Zowel die van Girteka als die van Duijn.

Voor die 2 gevallen Girteka zijn het gevallentjes niet optijd kettingen gebruiken.

Die van Duijn die op de weg stil staat. (Tollpost trailer die in de kant staat.) Is het een veel kwalijker zaak.

Daar staat een chauffeur die niet weet hoe die kettingen moet gebruiken.

Weet e hoezo niet? De krant maakte er melding van.

Dan je ergens kan komen testaan kan. Dan stap je uit, en leg je 1 of 2 kettingen. Dat is geen 10min werk. Als je teminste weet hoe het moet.

Dan komt zoiets ook niet in de krant.

Bekijk de foto maar. Je ziet ijs onder sneeuw. Zie de sporen van die Tollpost trailer.

Of je kettingen moet leggen ligt helemaal aan de situatie terplaatsen. Dat valt zo niet te beoordelen.

De ene chauffeur zal het eerder doen als een ander. Die Tollpost en die van Duijn kozen er voor het (nog) niet tedoen.

Het resultaat kan je zien.

Idem voor die van Duijn die onder dat bruggetje staat.

Rijden zal misschien prima gaan, tot er wat onverwachts opduikt.

Die Tollpost kwam een tegenligger tegen. Die van Duijn onder dat bruggetje ook.

Maar er zou ook wat uit het bos kunnen komen. Een Kat, :D Eland, of wat voor beest ook.

En dan gaan ze.

Stuurvasthouden is zo moeilijk niet. Dat kan Nal zelfs. :D

Maar voorbereid zijn op.... is iets anders.

Neem bv alleen maar de wegenkennis. Weten wat er komen gaat. Een bocht, en klim of afdaling. Een bruggetje. :rolleyes:

Ik heb het al vaker geschreven, ik ga nergens heen waar ik niet bekent ben zonder eerst tebellen. Ik wil weten wat ik ga tegenkomen.

Maar er zijn er genoeg, die kijken op een kaart hoe ze van A naar B moeten rijden. En dan maar zien wat ze tegenkomen. En zulke gevallen lees je dan regelmatig in de krant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja dat klinkt me wel bekent in de oren ja ;) dus dat zijn bogieliften maar met enkele montage? Wat is nu eigenlijk volgens de geleerden echt de makkelijkste configuratie voor daar? een tandem of een bogie met dubbele of enkele montage en dan t liefts eeen wat langer chassis?...neem aan ze daar de meeste liftassen ook nog kunnen liften met volle belasting?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden