[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Die ene firma dan nog maar een keertje dan.


Gast

Recommended Posts

  • Forumlid
Ja dat klinkt me wel bekent in de oren ja ;) dus dat zijn bogieliften maar met enkele montage? Wat is nu eigenlijk volgens de geleerden echt de makkelijkste configuratie voor daar? een tandem of een bogie met dubbele of enkele montage en dan t liefts eeen wat langer chassis?...neem aan ze daar de meeste liftassen ook nog kunnen liften met volle belasting?

Lees dit eens door Bram http://www.chauffeursforum.nl/verhalen/34444-soms-het-erg-lang-tobben.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat sommige mensen geen ban krijgen......

Probeer je iets leerzaams teschrijven, krijg je weer mensen voor wie het helemaal geen inhoud heeft, maar hier wel komen posten.

Ja dat klinkt me wel bekent in de oren ja ;) dus dat zijn bogieliften maar met enkele montage? Wat is nu eigenlijk volgens de geleerden echt de makkelijkste configuratie voor daar? een tandem of een bogie met dubbele of enkele montage en dan t liefts eeen wat langer chassis?...neem aan ze daar de meeste liftassen ook nog kunnen liften met volle belasting?

Een bogie is een bogie Bram. Of je die nu enkel of dubbel uitrust.

Volgens welke geleerde? De vraag is eerst, welk werk wil je er mee gaan doen?

Ga je NL -> Zuid Noorwegen rijden?

Ga je NL -> heel Noorwegen rijden?

Kom je net als ik Scandinavie niet uit?

Ga je aleen maar binnen Noorwegen rijden? (En dan waar?)

Ga je zwerfwerk doen, of een lijndienst?

Je vraag is daarom niet te beantwoorden.

Lengte van het chassies idem. Welk werk ga je doen?

Voor Europa werk is de grens vastgestelt op max 16,5Mtr.

Voor Noorwegen op 17mtr(?)

En in Zweden 22mtr.

Mijn sleepas kan altijd omhoog.

En met onze nieuwe trailers kan de voorste as ook altijd omhoog.

Met een blokvracht van 25ton kan ik daarmee een trekasdruk berijken van 22ton.

Jou vragen zijn daarom helemaal niet zo standaard te beantwoorden.

Het werk van van Duijn kan je daarom niet vergelijken met het werk wat ik doet.

(Gaat een van Duijn ''proberen'' mijn werk tedoen, dan neemt de kans dat het mis gaat aannemelijk toe.?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Get a life M.

Ik heb genoeg Spanje gereden in me leven. Ook in het Zuiden.

Kan je niet naar een autotransporterforum ofzo?

Guttegut, op alles en iedereen afgeven, maar als iemand een grapje maakt richting jouw kant, dan is de wereld te klein! :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oke, de kampen zijn dus opnieuw verdeeld.

Zometeen maar eens wat leden een lange periode onder moderatie zetten.

Dan hebben de overige leden tenminste geen last van de persoonlijke vetes.

Maar ook de tijd van de admins is beperkt dus het zou maar zo eens een tijdje kunnen duren voordat bepaalde berichte goedgekeurd, en dus geplaatst, gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden