Spring naar bijdragen

ff mee met Kalakuski


dvunz

Recommended Posts

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar even serieus: als ik iedere week in een andere auto zou moeten liggen, dan denk ik niet dat ik nog lang onderweg bleef staan.

Sommigen maakt het schijnbaar niets uit, ik hecht toch wel waarde aan 'mijn eigen' bed.

Wat is een eigen bed Pierre.

Als je een dun matrasje neemt, in Volvo's liggen er bv 2, als je die gebruikt, en je eigen dekbed, dan lig je altijd in je eigen bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom heb je er dan met een pen op zitten krassen? :confused:

soort van brandmerk ??haha

gaat er wel af tussen de lakens joh :p en omdat niet iedereen dat mooi vind hoef ik me daar geen zorgen om te maken :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar er zijn er nog veel meer die zich wel suf solliciteren en het werk met beide handen aan willen pakken, maar net zo goed als astronaut kunnen gaan solliciteren omdat het werk er gewoon simpelweg niet is. Kansloos dus.

En om daarvoor nou iedere week helemaal naar Finland te moeten is nogal wat...

Pierre ik snap je gedachtengang.

Ik had verwacht dat als ik schreef dat wij chauffeurs zoeken, of dat ik werk weet me PB box vol zou stromen.

Nou dat valt vies tegen. Dit jaar wel geteld 1 PB ontvangen wat dat betreft.

Ik posten dat bv over Eurobulk. Deze week kwam er dan eindelijk iemand die posten dat die gebelt had. (Meerdere Nederlanders hadden gebelt volgens Eurobulk.)

Maar die heeft teminste gebelt, en het geprobeert. Ok wel 2 weken nadat het hier op het forum al stond. Als werkelozen zal je niet elke dag op dit forum komen.

Er hebben er meerdere gebelt, maar die gaven de feetback niet terug op dit forum.

Nu zal het wel afzeiken genoemt gaan woorden, maar Trucker 1964 heeft mij proberen uittelokken in dit topic.

(We weten nu dat het Reindert is.) Met 9 postings verwacht die dat ik vertel waar die aan het werk kan als Nederlander. Dat die niet erg bijdehand is weten we al. Daar was al een topic over. Maar denk je nou dat ze zo bijdehand zijn om bij eens een PB testuren? Nee dus.

Er zijn er genoeg die denken net als jou hoor Pierre. Helemaal naar Finland.... Pff dat is niet om de hoek.

Nee dat klopt. Maarja je moet ook niet elk weekend thuis willen zijn he. Zijn wij ook niet. Ik ben deze maand 2 hele dagen thuis geweest. (Ja zoals vanacht thuis om teslapen is niet echt thuis he.) En als het gaat zoals ik denk dat de planning word, dan ben ik volgende week Zaterdag thuis. Precies de laatste dag van deze maand.

Van de 30 dagen, ben ik er dan 28 onderweg geweest. En ik woon 4km van de zaak. Wat voor 'soort' chauffeurs denk je dat wij dan zoeken?

Wij moeten hier ook 24 en 45 uur maken. 24uur maken is niet zo moeilijk. 45 is iets lastiger.

Nu heb ik Dvunz mee, die 45uur maken word van de week een makkie.

Maar zoals ik zei, ik denk volgende week Zaterdag thuis tezijn. Laatste dag van de maand. Maar wees niet verbaast als ik dat niet ben, of dat ik Zondag weer in die stoel zit hoor.

Wat ik zeg tegen Nederlanders die in NL wonen, werken hier gaat best, en het beste werkt het als je voor 6-8weken komt werken. Of je daarna 1, 2, of 3 weken naar huis gaat maakt niet uit. Maar pfff 6-8 weken 'non stop' werken....... Reken je het uit, als je daarna 2-3 weken naar huis gaat, heb je meer vrij als elke weekend thuis, maar die 6-8 weken weg zijn. Pfff.

En weet je wat een vliegticket kost? Beetje spelen met de datum's, en je komt uit op 350Euro voor een retourtje.

6 weken werken bv en dan 2 weken vrij is 8weken. 350 gedeelt door 8 weken is 43,75 per week.

8 weken werken, 3 weken vrij zijn 11weken. 350 gedeelt door 11 is 31,81 per week.

Voor dat geld werk je helemaal in Finland he. Wat ben je kwijt in NL aan reiskosten Pierre per week?

Je heb mij vast wel eens gehoort over Padborg...

Dvunz is nu mee, voor hem was Padborg 600km, met een benzine auto die 1:10 loopt. 60ltr benzine, A 2Euro vooruit. 120Euro enkele reis. 240 op en neer.

6weken werken, 2 weken vrij. 1x in de 8weken open neer. 240 gedeelt door 8 is 30Euro per week.

Als je in Drente of Groningen woont komt Padborg heel wat dichterbij, en is het heel wat goedkoper.

En ik ben nog niet uitgelult hoor. :D

Want ook iets wat jullie weten, ik kost bruto minder, maar heb netto meer.

Netto is wat je gestort krijgt he. Dat is dus meer. (Als je werk zou kunnen vinden in NL, wat er blijkbaar niet is.)

Zullen we het dan nog eens hebben over werken helemaal in Finland? :rolleyes:

Dan mag je het afzeiken noemen, maar vroeger was men creatief. Ok met de tacho. Maar dingen zoals ik hier boven schreef, zo creatief zijn ze blijkbaar niet meer.

De Moelanders doen eigelijk niet anders.

En dat men het dan niet weet kan ik vrede mee hebben, maar ze nemen niet eens de moeite om het tevragen.

We hebben het met Freddie gehad. Ik bood hem baangarantie, EJD wilde de de ticket betalen. En Freddie haakte dat heel simpel af door tezggen dat die niet in het buitenland wilde werken. Denk je dat Freddie me ooit gevraagt heeft hoe het in Finland geregelt is? Nee hoor.

Jp Visser ook zo'n leuke. Blabla in de div topic's. Hij 'weet het' hij komt er wel. Allemaal mooi.

Maar hij heb ook geschreven ver bij Kalakuski uit de buurt teblijven. Mag hoor.

Maar die kans heeft die maanden geleden al gehad. Denk je dat die me ooit een PB heeft gestuurt? Nee hoor.

Hij werkt nog steeds voor een uitkeringsbedrag, terwijl die al maanden voor 4000Euro had kunnen werken.

Dan mag iedereen mij een klootzak vinden, en dan zal ik een grote bek hebben. Maar ik lieg niks he.

Ik heb ook een hele uitgesproken mening. Hoef je het niet mee eens te zijn hoor. (Kunnen we immers over discuseren.)

Maar je moet mij niet in de zeik nemen. Ik heb een goed geheugen.

Ze gooien der eigen glazen in. Hebben ze mij nodig? Misschien niet, maar ik hun zeker niet.

Hoeveel hebben er al niet gescheven eens hier tewillen komen kijken? Genoeg he.

Dvunz stapte teminste in. (Hij is het derde forumlid wat met me mee gaat dit jaar.)

Dvunz zoekt geen werk. Maar Rubber duck schreef ook dat die een keer mee wilde. Maar ik weet bijna wel zeker dat die nooit instapt. (Hij zoekt ook (nog) geen werk.

Ibo vroeg het. Vertel eens over Willem. Waarom?

Ik ben gewoon Nederlander die een stuurvasthoud. Ok ik woon en werk in het buitenland. Zo zijn er wel meer leden. Waarom 'speciaal' mij?

Waarom speciaal over mij? Ik weet het antwoord wel.

Ik ben open en eerlijk. Wil je weten wie ik ben, moet je gewoon instappen. Je mag gewoon mee.

Dvunz is nou mee, hij is geen domme stuurvasthouder hoor, maar hij leert wel erggggggg veel deze week.

En daarom Pierre, om weer terug tekomen, ben ik niet verbaast dat werkelozen werkeloos zijn.

En dat steek ik niet onder stoelen of banken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Nu zal het wel afzeiken genoemt gaan woorden, maar Trucker 1964 heeft mij proberen uittelokken in dit topic.

(We weten nu dat het Reindert is.) Met 9 postings verwacht die dat ik vertel waar die aan het werk kan als Nederlander.

Hoe komt het dan dat de administratie/moderatie het niet weet via het IP adres van forumlid trucker1964 ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

als jij met je computer op een lokatie komt en je gebruikt hun internet zend je dit ip afres , als je werkt met een turbo hub zoals ik doe , heb ik denk ik steeds het zelfste ip adres , dus 2 verschillende personen op verschillende lokatie kunnen nooit het zelfste ip adres hebben , enkel em alleen maar als je op de zelfste lokatie zit en er maar 1 internetverbinding is, wij zaten vroeger met 7pc's bezig thuis en die hadden dus allen het zelfste ip adres op het internet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Dat bewijst het dus wel zeker?

De administrator kan ook de browser versie en nog meer van jouw te weten komen via de login . Ik heb van tijd tot tijd een ander IP adres , kan ik fiksen door via de routier andere Mac adressen aan te maken . Je kan zelf je videokaart zijn Mac adres in je routier aangeven om een IP adres te verkrijgen , maar als je geen andere PC of laptop gebruikt blijven die gegevens nihil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem, ik snap het niet helemaal. Is die blonde met dat hempie aan jouw bijslaapje?:confused:

En dan nog wat. Jij zegt, op de laatste foto is het -4. Zit dat blondje dan bij de Finse Mariniers of wat? Die loopt gewoon in een hemd en heeft zo te zien weinig last van de kou. :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Willem, ik snap het niet helemaal. Is die blonde met dat hempie aan jouw bijslaapje?:confused:

En dan nog wat. Jij zegt, op de laatste foto is het -4. Zit dat blondje dan bij de Finse Mariniers of wat? Die loopt gewoon in een hemd en heeft zo te zien weinig last van de kou. :confused:

die vrouwen hier zijn niet zo van die watjes als in NL he,bikkels zijn het...en lekah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Krijgen jullie daar in het noorden allemaal een nieuwe auto in je kerstpakket?

Nal: 41.253 kilometer

MissD: 40.247 km.

Hahahahaha of we werken zo vreselijk hard

Verstuurd van mijn GT-P6800 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Willem, ik snap het niet helemaal. Is die blonde met dat hempie aan jouw bijslaapje?:confused:

En dan nog wat. Jij zegt, op de laatste foto is het -4. Zit dat blondje dan bij de Finse Mariniers of wat? Die loopt gewoon in een hemd en heeft zo te zien weinig last van de kou. :confused:

Die foto kan wel es van facebook group tattood girls afkomen want heb ut al vaker gezien.

Verstuurd van mijn GT-P6800 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
pierre ik snap je gedachtengang.

Ik had verwacht dat als ik schreef dat wij chauffeurs zoeken, of dat ik werk weet me pb box vol zou stromen.

Nou dat valt vies tegen. Dit jaar wel geteld 1 pb ontvangen wat dat betreft.

Ik posten dat bv over eurobulk. Deze week kwam er dan eindelijk iemand die posten dat die gebelt had. (meerdere nederlanders hadden gebelt volgens eurobulk.)

maar die heeft teminste gebelt, en het geprobeert. Ok wel 2 weken nadat het hier op het forum al stond. Als werkelozen zal je niet elke dag op dit forum komen.

Er hebben er meerdere gebelt, maar die gaven de feetback niet terug op dit forum.

Nu zal het wel afzeiken genoemt gaan woorden, maar trucker 1964 heeft mij proberen uittelokken in dit topic.

(we weten nu dat het reindert is.) met 9 postings verwacht die dat ik vertel waar die aan het werk kan als nederlander. Dat die niet erg bijdehand is weten we al. Daar was al een topic over. Maar denk je nou dat ze zo bijdehand zijn om bij eens een pb testuren? Nee dus.

Er zijn er genoeg die denken net als jou hoor pierre. Helemaal naar finland.... Pff dat is niet om de hoek.

Nee dat klopt. Maarja je moet ook niet elk weekend thuis willen zijn he. Zijn wij ook niet. Ik ben deze maand 2 hele dagen thuis geweest. (ja zoals vanacht thuis om teslapen is niet echt thuis he.) en als het gaat zoals ik denk dat de planning word, dan ben ik volgende week zaterdag thuis. Precies de laatste dag van deze maand.

Van de 30 dagen, ben ik er dan 28 onderweg geweest. En ik woon 4km van de zaak. Wat voor 'soort' chauffeurs denk je dat wij dan zoeken?

Wij moeten hier ook 24 en 45 uur maken. 24uur maken is niet zo moeilijk. 45 is iets lastiger.

Nu heb ik dvunz mee, die 45uur maken word van de week een makkie.

Maar zoals ik zei, ik denk volgende week zaterdag thuis tezijn. Laatste dag van de maand. Maar wees niet verbaast als ik dat niet ben, of dat ik zondag weer in die stoel zit hoor.

Wat ik zeg tegen nederlanders die in nl wonen, werken hier gaat best, en het beste werkt het als je voor 6-8weken komt werken. Of je daarna 1, 2, of 3 weken naar huis gaat maakt niet uit. Maar pfff 6-8 weken 'non stop' werken....... Reken je het uit, als je daarna 2-3 weken naar huis gaat, heb je meer vrij als elke weekend thuis, maar die 6-8 weken weg zijn. Pfff.

En weet je wat een vliegticket kost? Beetje spelen met de datum's, en je komt uit op 350euro voor een retourtje.

6 weken werken bv en dan 2 weken vrij is 8weken. 350 gedeelt door 8 weken is 43,75 per week.

8 weken werken, 3 weken vrij zijn 11weken. 350 gedeelt door 11 is 31,81 per week.

Voor dat geld werk je helemaal in finland he. Wat ben je kwijt in nl aan reiskosten pierre per week?

Je heb mij vast wel eens gehoort over padborg...

Dvunz is nu mee, voor hem was padborg 600km, met een benzine auto die 1:10 loopt. 60ltr benzine, a 2euro vooruit. 120euro enkele reis. 240 op en neer.

6weken werken, 2 weken vrij. 1x in de 8weken open neer. 240 gedeelt door 8 is 30euro per week.

Als je in drente of groningen woont komt padborg heel wat dichterbij, en is het heel wat goedkoper.

En ik ben nog niet uitgelult hoor. :D

want ook iets wat jullie weten, ik kost bruto minder, maar heb netto meer.

Netto is wat je gestort krijgt he. Dat is dus meer. (als je werk zou kunnen vinden in nl, wat er blijkbaar niet is.)

zullen we het dan nog eens hebben over werken helemaal in finland? :rolleyes:

Dan mag je het afzeiken noemen, maar vroeger was men creatief. Ok met de tacho. Maar dingen zoals ik hier boven schreef, zo creatief zijn ze blijkbaar niet meer.

De moelanders doen eigelijk niet anders.

En dat men het dan niet weet kan ik vrede mee hebben, maar ze nemen niet eens de moeite om het tevragen.

We hebben het met freddie gehad. Ik bood hem baangarantie, ejd wilde de de ticket betalen. En freddie haakte dat heel simpel af door tezggen dat die niet in het buitenland wilde werken. Denk je dat freddie me ooit gevraagt heeft hoe het in finland geregelt is? Nee hoor.

Jp visser ook zo'n leuke. Blabla in de div topic's. Hij 'weet het' hij komt er wel. Allemaal mooi.

Maar hij heb ook geschreven ver bij kalakuski uit de buurt teblijven. Mag hoor.

Maar die kans heeft die maanden geleden al gehad. Denk je dat die me ooit een pb heeft gestuurt? Nee hoor.

Hij werkt nog steeds voor een uitkeringsbedrag, terwijl die al maanden voor 4000euro had kunnen werken.

Dan mag iedereen mij een klootzak vinden, en dan zal ik een grote bek hebben. Maar ik lieg niks he.

Ik heb ook een hele uitgesproken mening. Hoef je het niet mee eens te zijn hoor. (kunnen we immers over discuseren.)

maar je moet mij niet in de zeik nemen. Ik heb een goed geheugen.

Ze gooien der eigen glazen in. Hebben ze mij nodig? Misschien niet, maar ik hun zeker niet.

Hoeveel hebben er al niet gescheven eens hier tewillen komen kijken? Genoeg he.

Dvunz stapte teminste in. (hij is het derde forumlid wat met me mee gaat dit jaar.)

dvunz zoekt geen werk. Maar rubber duck schreef ook dat die een keer mee wilde. Maar ik weet bijna wel zeker dat die nooit instapt. (hij zoekt ook (nog) geen werk.

Ibo vroeg het. Vertel eens over willem. Waarom?

Ik ben gewoon nederlander die een stuurvasthoud. Ok ik woon en werk in het buitenland. Zo zijn er wel meer leden. Waarom 'speciaal' mij?

Waarom speciaal over mij? Ik weet het antwoord wel.

Ik ben open en eerlijk. Wil je weten wie ik ben, moet je gewoon instappen. Je mag gewoon mee.

Dvunz is nou mee, hij is geen domme stuurvasthouder hoor, maar hij leert wel erggggggg veel deze week.

En daarom pierre, om weer terug tekomen, ben ik niet verbaast dat werkelozen werkeloos zijn.

En dat steek ik niet onder stoelen of banken.

lollollol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Hahahahaha of we werken zo vreselijk hard

Verstuurd van mijn GT-P6800 met Tapatalk

Jullie geven teveel gas waardoor de wielen doorslippen en hierdoor per gereden km er 2,5 op de teller komen :D:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nou de wagen is van eind jan.2013 :D

Inderdaad en mijn oude truckje had ik 3 ton mee gereden! moest wel even wennen aan dees want tis maar een 540 volvo.. maar achja alles went... :zegtniets: (dr komt vaak stukje achteraan maar opeens weet ik dat ff niet meer) :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden