Spring naar bijdragen

Spaghetti etende trucker veroordeeld


Gast Peterrr

Recommended Posts

  • Forumlid

als ik zin heb in eten dan ga ik om eten haast of niet. tuurlijk een broodje eet ik ook onder het rijden maar smeer ze niet terwijl ik rij. mijn standpunt is ik eet tussen 17.00uur en 20.00 uur warm en wat de planner daar van vind boeit mij erg weinig. hun gaan om 18.00 uur naar huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ja tegenwoordig mag je niet meer eten of drinken terwijl dat je aan het rijden bent.

Volgens wet mogen chauffeurs geen sigaretten roken...dus niks eten en drinken en roken. Dat is pas slavernij!!

ik vind wel zielig voor die chauffeur.....Maar meeste chauffeurs op UK rijden staat meestal zwaar onder druk vooral bloemen of groente/fruit. vliegende hollanders in UK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
als ik zin heb in eten dan ga ik om eten haast of niet. tuurlijk een broodje eet ik ook onder het rijden maar smeer ze niet terwijl ik rij. mijn standpunt is ik eet tussen 17.00uur en 20.00 uur warm en wat de planner daar van vind boeit mij erg weinig. hun gaan om 18.00 uur naar huis.

Ja mee eens en als ik MC donald ziet dan stop ik gewoon meteen. zonder lege maag kan ik niet werken.....ik sms planners meestal als ze aan het eten ( pesterij) af en toe is wel leuk om hun snachts wakker te maken om wel te rusten zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Deze chauffeur is toevallig gepakt.

Je weet zelf wel wat je zo onderweg tegenkomt met autombilisten.

Van werken op de laptop tijdens het rijden tot zelfs een boek lezen (waar is je aandacht op de weg dan?)

Zo ben ik een keer een tankwagen combinatie tegen gekomen waarbij de chauffeur een geopend boek had liggen op zijn stuur en (duidelijk zichtbaar) er uit aan het lezen was. Met een tankwagen nogwel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden