[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Soms kan het beter per pb!


Gast jan putter

Recommended Posts

Gast jan putter
heb de inschrijf pagina even gelezen, en de reacties daarbij, natuurlijk krijgt de moelanderweer eens de schuld, jammer dat mensen soms zo beperkt in hun denken zijn

Leg jouw mening eens uit. je zult er als profiteur natuurlijk heel anders over denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan ik ga hier maar niet op in dat lijkt mij beter, dat wij elkaar niet moeten is duidelijk. Dat je kwaad bent dat je afgeeft op chauffeurs die hier in NL rijden is ook duidelijk. Dat jij nu hetzelfde gaat doen in Canada is natuurlijk iets anders.

Jan jou mening heb ik respect voor maar dat ik het daar niet mee eens bent is mijn mening. Heb ooit een afspraak met je willen maken onderweg, nooit een reactie op gehad maakt niet uit dat respecteer ik ook.

Waar ik in dit verhaal op doel is, als ik de reactie op die site lees gaat het alleen er maar over dat een ieder schijtziek word van dat een Oostblokker zijn werk overneemt. En daarvan wil ik zeggen dat dit te makkelijk is, en de oorzaak veel dieper ligt dan een Oostblokker die hier vrachten op laad.

Ik hoop dat ik het duidelijk uitleg Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan ik ga hier maar niet op in dat lijkt mij beter, dat wij elkaar niet moeten is duidelijk. Dat je kwaad bent dat je afgeeft op chauffeurs die hier in NL rijden is ook duidelijk. Dat jij nu hetzelfde gaat doen in Canada is natuurlijk iets anders.

Jan jou mening heb ik respect voor maar dat ik het daar niet mee eens bent is mijn mening. Heb ooit een afspraak met je willen maken onderweg, nooit een reactie op gehad maakt niet uit dat respecteer ik ook.

Waar ik in dit verhaal op doel is, als ik de reactie op die site lees gaat het alleen er maar over dat een ieder schijtziek word van dat een Oostblokker zijn werk overneemt. En daarvan wil ik zeggen dat dit te makkelijk is, en de oorzaak veel dieper ligt dan een Oostblokker die hier vrachten op laad.

Ik hoop dat ik het duidelijk uitleg Jan

Gaat Jan voor een inkomen werken dat aanzienlijk lager is, dan dat van de gemiddelde Canadees dan?

Dat weet je dus niet.

Als een oostblokker hier werkt aan een Nederlandse cao, zullen er ook weinig mensen op tegen zijn.

Maar dit gegeven is wel sporadisch.

Maar goed, je ontkent dus niet een profiteur te zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een onzin kan jij toch schrijven man !! Ik moet hier ontkennen of toegeven dat ik een profiteur ben ?? Vertel mij even werk ik met Oostblokkers ? Met hoeveel Oostblokkers werk ik ?? Wat betaal ik ze ??

Graag een antwoord, want dat blijkt dat jullie dit weten, dan Jan gaat werken in Canada maar wel voor de tarieven van een chauffeur daar dus dat is geen probleem toch ?? Dus een Oostblokker die hier gaat rijden voor een NL CAO is ook geen probleem ??

Hoe kan jij en je vrienden met de zelfde gedachten zien dat als een Oostblokker jullie voor bij komt dat hij via NL CAO word betaald of niet volgens dit CAO ?

Hoe gaan jullie daar dan mee om gokken die wel en die niet ??

Als jullie mij nu eens aantonen hoeveel Oostblokkers ik gebruik en hoeveel ik ze betaal dan mogen jullie een week op vakantie op mijn kosten.

Maar het is allemaal maar gelul in de ruimte en denken dat jullie het allemaal beter weten, gewoon blijven denken geen probleem.

Respecteer jullie mening maar als jullie mij iets in de schoenen willen schuiven kom dan wel met iets en anders hou lekker je bek tegen mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NCB, ik stel je een vraag, en beschuldig jouw nergens van.

Maar je reageert vervolgens als een gebeten hond,of een kat in het nauw...

Dat zegt meer over jouw, als over mij....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat Jan voor een inkomen werken dat aanzienlijk lager is, dan dat van de gemiddelde Canadees dan?

Dat weet je dus niet.

Als een oostblokker hier werkt aan een Nederlandse cao, zullen er ook weinig mensen op tegen zijn.

Maar dit gegeven is wel sporadisch.

Maar goed, je ontkent dus niet een profiteur te zijn?

Wat is je laatste zin dan ? Weet jezelf niet wat je schrijft ? Ik ga er niet meer op in nogmaal ik respecteer je mening en die moet je lekker ook houden.

Ik reageer nimmer meer op een posting van jou, ik deed dat al weinig omdat ik soms denk dat je na 1945 niet meer bent buiten geweest. Maar jij mag blijven schrijven op mijn postings geen probleem, maar respecteer dan ook van mij dat ik op geen enkele posting van jou na mij nog reageer.

Wil je mij spreken geen probleem, maak je even via PB een afspraak met mij, dan mag jij mij je grieven voorleggen, en kan ik daar face to face op reageren, net zo als je vriend Jan dat mocht alleen liet hij niks meer horen.

Als jullie wat van mij willen en mij willen beschuldigen geen probleem, maar doe dat dan met feiten en bewijzen, en gewoon als kerels tegen over elkaar, en niet verschuilen achter een computertje.

Vriend dit is het laatste wat ik ooit naar je schrijf, blijf gewoon gelukkig geen probleem, respecteer alles wat je schrijft of zegt als slaat het totaal nergens op. Dat is dus net het verschil tussen jou en mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou dat is dus een probleem wat ik af en toe al heb, sommige mensen kunnen in de ogen van een ander niks goeds meer zeggen of doen zonder een steek onder water uit te delen! En in sommige topics maakt dat het lezen irritant.. Dan heb ik liever ook zoiets van zet elkaar lekker op negeren en besteed er geen aandacht meer aan! Volwassen mannen noemt zich dat :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bovenstaand is verplaatst uit : http://www.chauffeursforum.nl/transportnieuws/43258-frans-op-den-bult-actie-op-zaterdag-30-maart.html

Zoals al opgemerkt, soms kan het beter via pb verkeer.

Een forum is interactie tussen mensen met soms verschillende interesses. We kunnen het nooit voor 100% eens zijn met elkaar, dan wordt het ook saai ;). Maar we kunnen wel proberen elkaars mening te respecteren.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden