[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gasbus van werkplaatsbrug gevallen


Fred N

Recommended Posts

  • Forumlid

Heel bijzonder:D

Den Haag - Een aardgasbus van HTM is donderdagochtend in de remise aan de Radarstraat van een werkplaatsbrug gevallen.

Bij dit incident raakte niemand gewond. Ook de gastanks raakten niet beschadigd.

Het voorval vond even voor half tien in de ochtend plaats. Diverse brandweer-eenheden kwamen ter plaatse, zij hebben samen met de HTM besloten om de bus naar buiten te slepen.

Buiten is er voldoende ruimte (hoogte) om de bus met een kraan weer op de wielen te zetten.

Tijdens het naar buiten slepen van de bus heeft de brandweer uit voorzorg een waterkanon klaar gezet, voor het geval dat er brand zou ontstaan.

Gasbus van werkplaatsbrug gevallen - www.regio15.nl

post-11078-1394789115,7912_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vraag me af hoe zo'n ding van een brug kan donderen?

Heeft die brug het begeven? stond ie er niet goed op?

Zoiets gebeurd niet zomaar lijkt me.

En je kan als berger modern materieel hebben,hij moet de oudste techniek gebruiken om hem uit die garage te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je hebt gelijk, ik had de foto's van binnen niet gezien. Dat zijn ook best smalle plateaus waar de wielen op rusten.

Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen, maar de schade zal flink zijn. Op 1 van de foto's lijkt het ook wel alsof de bus met de bovenkant tegen een andere bus aanligt. Die bus is al weggereden op de andere foto's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Lijkt me wel een erg kleine stempel om zo'n groot voertuig op te tillen, als ie ff niet goed staat dan gebeurd er dus dit... Je zou toch verwachten dat ze op zn minst de assen ergens op rijden en dan de bus dan op de assen wordt opgetild. Waarom hebben ze niet gewoon een normale tilbrug? daarmee bedoel ik gewoon twee ijzeren stroken waar je met de wielen op rijd en die dan omhoog gaan? werkt toch 10x makkelijker...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Indrukwekkend ! Gevalletje arbeidsinspectie, die likken hun vingers erbij af. Je zal gloeiende gloeiende met je steek ring 22 flink kracht hebben gezet en de hele tent komt over je rug naar beneden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden