Spring naar bijdragen

Maandagmorgen (2e paasdag) forum tijdelijk weer onbereikbaar


Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

kunne wij het forum er niet uitgooien tussen 15:30 en 19:00 dan zit ik toch te eten , ja ik eet lang klopt blijf altijd zitten om de wijn op te krijgen :p:wijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is ons volgens mij nog nooit gelukt om probleemloos iets te installeren.. :D

We kwamen aan, hebben de processor eruit gehaald en de 2 nieuwen erin.. Om er achter te komen dat die nieuwen helemaal niet willen in onze mamaplank.

Nu hadden we ook een reserve processor (ook 2 Ghz) ... en die er uiteindelijk maar ingezet.. om er dan achter te komen dat er een kortsluiting ergens in de bedrading zat... :D

Dan is alles weer aan de praat, gaan we naar huis... Merken we nu (aan alle mails die ik kreeg) dat de database deels is gecrashed.. En daar zijn we dus nu mee aan het stoeien.

Leuk dat beheren van eigen server.. We leren steeds weer nieuwe problemen te tackelen.. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh ken geen foto`s meer uploaden :mad:
post-1-1394789167,1647_thumb.jpg waarom niet ? wat voor melding krijg je ?

Kan het ook allemaal cache zijn ? even uit en inloggen en als het moet alle geschiedenis even verwijderen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

.....

Leuk dat beheren van eigen server.. We leren steeds weer nieuwe problemen te tackelen.. :D

--== Freddy ==--

Krijg anders de indruk dat jullie ook je best doen om problemen te CREEREN...... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
[ATTACH=CONFIG]61270[/ATTACH] waarom niet ? wat voor melding krijg je ?

Kan het ook allemaal cache zijn ? even uit en inloggen en als het moet alle geschiedenis even verwijderen.

--== Freddy ==--

het werkt alweer koekjes weg geschiedenis ook maar weg

maar het werkt :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeeeeeer geacht forum beheer, bij deze dank ik jullie voor de verrichte daden/werkzaamheden :ok:

Zijn er nog zaken waar wij on(wetenden)nozelen nog rekening mee moeten houden, of krijg je de rekening vanzelf gepresenteerd na gedane zaken (kleur de plaatjes, en maak verder het verhaaltje zelf af)

V.w.b. het cache gebeuren heb ik mijzelf ingeschreven voor de cursus "kompjoeterles voor dummy's" zodat tussen nu en een jaar of wat ik de materie ook zou kunnen snappen :p

Zonder dollen ? GOED BEZIG :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het hele gebeuren is weer achter de rug.. helaas geen 2 * 3Ghz quadcore geworden, maar 2 * 2 Ghz quadcores.. een verdubbeling dus toch nog..

Dit topic gaat nu dicht.. Mocht men nog dingen tegenkomen dan is http://www.chauffeursforum.nl/mededelingen-van-het-forumbeheer/43408-fout-en-error-meldingen.html het topic daarvoor. (Deze proberen we zo clean mogelijk te houden.. onzin wordt er dus uitgehaald).

--== Freddy ==-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden