[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Uitlenen van account


Recommended Posts

  • Forumlid

Inmiddels is dit de 2e keer al dat we dat hebben opgemerkt.

Men schijnt zijn account nog wel eens te willen uitlenen aan andere personen die op 1 of andere reden niet meer op het forum zitten of er niet willen zitten, maar toch wel iets willen zeggen.

Dit wordt op zijn minst gewaardeerd met een moderatie van een maand. Ligt er een beetje aan aan wie en wat de inhoudelijke text is.. Het kan zelfs een ban opleveren.

Bij deze dus de waarschuwing. Als iemand je account "even" wil gebruiken om iets duidelijk te maken.. Maak die persoon dan maar duidelijk dat ie zelf maar een account moet aanmaken. Of laat die persoon maar een email sturen naar het beheer of mij persoonlijk ( fev@chauffeursforum.nl ).. Dan kijkt die wel of we het plaatsen ja of nee.. Dit is in het verleden ook al voorgekomen. Een door mij verwijderd persoon stuurde mij een text met de vraag of ik dat wou plaatsen uit zijn naam en gezien de inhoud heb ik dat toen gedaan... Dus niet alles zal worden geweigerd.

Nogmaals.. Account uitlenen aan een ander ? NIET DOEN..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden