Spring naar bijdragen

Westdijk

Gast shompie
 Share

Recommended Posts

Ik ga toch maar een nieuw topic beginnen over het bedrijf waar ik nu voor werk. Ik wil hier foto's en nieuwtjes plaatsen. Ook vind ik het leuk als er foto's worden geplaatst door anderen als ze auto's van Westdijk aan het werk zien.

Ik begin met een foto van mijn favoriete auto, Hij is helaas sinds een half jaar weg maar dit was een hele grote M.A.N. met een V10 motor er in.

post-10753-1394789147,1725_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Pierre, er is net een combi die kant opgegaan. Die word op Frans kenteken gezet. Ik zou zeggen waag ef een belletje aan. Het lijkt mij leuk om dit werk te doen en dan Frankrijk bijna nirt uit te komen. Het meeste binnendoor en vaak mag er in het donker niet meer gereden worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ron wat is de reden om hem op Frans kenteken te zetten ?

Ze hebben ook een vestiging in Frankrijk, die hebben en er een nieuwe klant bijgekregen waarvoor een combi ideaal is. Dus is deze per direkt vertrokken naar Frankrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou een idee zijn Ron.

Het lijkt me het verstandigst om het toch maar bij Tilburg te houden i.p.v. Roncq, het is niet echt goed voor je gestel 5 avonden in de week daar te moeten staan :D

He Pierre, je kan wel uitslapen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

post-10753-1394789155,2474_thumb.jpg Ook dit is die combi, toen ik nog niet vast bij Westdijk reed viel ik altijd in als een van de twee chauffeurs van de combi's vrij waren, ik mag altijd graag met een combi rijden....

Deze foto is in Noorwegen genomen afgelopen zomer, dit was toen ook gelijk de eerste keer dat ik met de vrachtwagen in Noorwegen kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Westdijk-BV---Alphen-a-d-Rijn--BT-TF-97-02-border.jpg

In het speciaaltransport rijd nog maar een Daf vast, daar zit iemand van westdijk zelf op, dat is een 105 ssc met een voorloopas. Ze hebben wel meer Daf's maar die staan voor kiep trailers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben ook een vestiging in Frankrijk, die hebben en er een nieuwe klant bijgekregen waarvoor een combi ideaal is. Dus is deze per direkt vertrokken naar Frankrijk.

Duidelijk Ron, vroeg mij namelijk af of er een voordeel of zo was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hebben ze nog een eigen vestiging in Polen, dus geen postaderes maar echt een vestiging met een planner en auto's op Pools kenteken en ze hebben nog een vestiging in Zweden, met idem dito zweeds personeel en Zweeds gekentekende auto's.

En voordat de discussie los barst, er rijden ook Duitsers en Polen op Nederlands gekentekende auto's, zelfs ook nog een limburger (sorry Kenny) degene die op een auto met Nederlands kenteken rijden krijgen ook volgens Nederlands cao betaald zover ik weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@shompie. Waar rij je nou mee rond........FOTO'SSSSSSSSSSSSS :ja::p Mooie bak trouwens die M.A.N. Wel een dikke V10........:ok:

post-10753-1394789156,0501_thumb.jpg

Dit is mijn vaste auto, de enige Mercedes met Westdijk France er op. Deze auto zou eerst ook verhuizen naar Frankrijk maar er was iets met het overzetten naar Frans kenteken aan de hand.

Dit is een 140 ton's trekker volgens de door de fabrikant afgegeven zwaar transport verklaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vraag is bij deze al beantwoord, ik zag die Volvo van Westdijk AB op de website staan en wist niet dat Westdijk ook in Zweden zat.

Toch nog een heel bedrijf dan met overal die vestigingen in het buitenland.

Ik zal van de week eens vragen hoeveel auto's ze precies hebben. Het is wel vrij groot, zo heeft de kieper afdeling net ook een deel overgenomen van romer transport.

Westdijk heeft ook behoorlijk veel kiepers, daar is het bedrijf ook ooit mee begonnen heb ik begrepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[ATTACH=CONFIG]61233[/ATTACH]

Dit is mijn vaste auto, de enige Mercedes met Westdijk France er op. Deze auto zou eerst ook verhuizen naar Frankrijk maar er was iets met het overzetten naar Frans kenteken aan de hand.

Dit is een 140 ton's trekker volgens de door de fabrikant afgegeven zwaar transport verklaring.

Is 140 ton technisch, of met een dolly te realiseren Ron ?

Mooie plaatjes hoor :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

images?q=tbn:ANd9GcQC0kWO990Enhdr1MgGgW7bOgtb554P_YugDtJkrqdJUhPtrokL

Als je deze trailer achter een 6*4 hangt wat gewoon kan en mag en wat ook gebeurd kom je aardig in de buurt van die 140 ton.

Je kan ook met module trailers aan de gang gaan, dan kan je het zo gek maken als je wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

images?q=tbn:ANd9GcRW7a59vbJ-Oge8DWKxnPcohQ2xeThTazuQVdnhNoKYnJKwddzf

Dit zijn dus de module trailers. Dan word er een trailer samengesteld voor de vracht die vervoert moet worden. Je praat dan eigenlijk niet meer over een trailer maar over aslijnen. Ik weet het niet heel zeker maar volgens mij mag je per aslijn 16 ton wegen. Ik wil het wel eens vragen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze was al op leeftijd, ze hebben er nog wel een paar maar dat zijn de nieuwe types. dat zijn auto's met 680 pk V8 liebherr motoren er in.

images?q=tbn:ANd9GcSDFE474JtBx0OGYIw_DulxTTPhzJfFzHnwL8KPTsO2yKcls2DyHA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal wel een hele berg foto's maken als ik bij Westdijk ben, ik haal ze nu van het net en fb maar dan is de kwaliteit van de foto's af en toe om te huilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden