Spring naar bijdragen

vrienden van willem


arie67

Recommended Posts

  • Forumlid
Nal rijd een andere kleur groen. Beetje naar het Grijzige toe. LOL

Ohh, ze rijden bij Transpohans dus ook wel eens met daglicht. :D

Of zijn dit vrienden tussen haakjes van je Willem..:confused:

Of zijn dit wel echte noord noorwegen gangers,kan ze namelijk niet echt.. Ja die van hovo en van duijn wel.. maar die belgen heb ik nog nooit gezien..:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik al opmerkte Arjan, ze rijden blijkbaar ook overdag. :p

Ze vertrekken s'avond laat, erg laat uit Belgie, als de zon al even onder is.

Ze komen met vis terug, naar ik denk voornamelijk Frankrijk. Boulogne Sur Mer, of Parijs. Dan moet s'morgens vroeg aangelevert worden, en daarom zullen ze s'nachts door NL/Belgie rijden.

Ik ken maar 1 chauffeur bij hun persoonlijk. En zo groot zijn ze niet. Auto of 5 volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Of zijn dit vrienden tussen haakjes van je Willem..:confused:

Of zijn dit wel echte noord noorwegen gangers,kan ze namelijk niet echt.. Ja die van hovo en van duijn wel.. maar die belgen heb ik nog nooit gezien..:rolleyes:

Er is ook een facebook pagina over Nordic Truckers.

Daar staan ook foto's van diverse Nederlandse trucks op, die ik eigenlijk nooit op Neerlands wegen tegen kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zoals ik al opmerkte Arjan, ze rijden blijkbaar ook overdag. :p

Ze vertrekken s'avond laat, erg laat uit Belgie, als de zon al even onder is.

Ze komen met vis terug, naar ik denk voornamelijk Frankrijk. Boulogne Sur Mer, of Parijs. Dan moet s'morgens vroeg aangelevert worden, en daarom zullen ze s'nachts door NL/Belgie rijden.

Ik ken maar 1 chauffeur bij hun persoonlijk. En zo groot zijn ze niet. Auto of 5 volgens mij.

Willem kom er soms nog wel eens tegen rond mechelen,daar heb je ook een veiling zitten in de buurt geloof ik.. Maar zag dat hovo al weer helemaal in to the move is... Black is back..:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is ook een facebook pagina over Nordic Truckers.

Daar staan ook foto's van diverse Nederlandse trucks op, die ik eigenlijk nooit op Neerlands wegen tegen kom.

Arctic truckers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem kom er soms nog wel eens tegen rond mechelen,daar heb je ook een veiling zitten in de buurt geloof ik.. Maar zag dat hovo al weer helemaal in to the move is... Black is back..:rolleyes:

Hovo is niet meer he. Nu is het HCN.

En ze hebben 2 van die Zwarte auto's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Officieel zullen ze dan misschien nog wel HCN heten, maar de nieuwste trekkers staat toch echt weer HOVO op, in de "oude" stijl.

Na die 2 Zwarte?

Blijft toch duister, want op veel auto's is Hovo vervangen door HCN, en op andere weer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

prachtig filmpje idd!

Maar ben het nu wel een beetje erg zat al die sneeuw en ijs foto`s, laat nu de zomer maar beginnen!

En dan bekijk jij het nog vanaf de computer. LOL

Plaats anders even een paar foto's van het mooie voorjaarsweer in NL. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En dan bekijk jij het nog vanaf de computer. LOL

Plaats anders even een paar foto's van het mooie voorjaarsweer in NL. :D

Voorjaarsweer...nou eh...tis niet wit buiten? Oh en het was zowaar aangenaam in de zon vandaag, maar voorjaar is nog weinig van te vinden behalve een paar armieterige crocussen in de grond...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja met dit weer kan je net zo goed ergens in het noorden van europa bivakkeren :D

Bijna wel idd haha!

Maar hier weet je zeker dat de zon gaat schijnen [soms], en daar weet je zeker dat het altijd wit is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna wel idd haha!

Maar hier weet je zeker dat de zon gaat schijnen [soms], en daar weet je zeker dat het altijd wit is!

Jan, vanaf dat het Voorjaar begint, 21 Maart, tot aan de Herfst, 21 Sept, zijn de dagen in het Noorden langer.

Het is niet het hele jaar Wit. De wegen zijn nu bijna sneeuw en ijs vrij. Toegegeven, deze Winter is een beetje rare Winter zoals jullie ook merken.

Maar normaal gesproken zou het meeste eerste week Mei weg moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden