[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Fout en error meldingen


Recommended Posts

  • Forumlid

Als je klikt op "nieuwe berichten", krijg je een overzicht van alle topics waar nieuwe reacties geplaatst zijn. Daarbij viel mij een topic op die al een aantal reacties had, maar volgens het tellertje nog nooit bekeken was. Zie bijgevoegd bestand voor wat ik bedoel.

Hendrik

post-3734-1394789168,3038_thumb.jpg

Edit: ik zie dat het een klein plaatje is, maar het gaat om : http://www.chauffeursforum.nl/allerhande-vragen/43410-wat-een-kick-off-dag.html

post-3734-1394789168,1897_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik een topic gelezen heb, en ik klik dan op pagina terug. (Blauwe pijltje.)

Staan alleen de postings er tot gisterenavond.

Als ik daarna op F5 druk, is die wel weer up to date.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je klikt op "nieuwe berichten", krijg je een overzicht van alle topics waar nieuwe reacties geplaatst zijn. Daarbij viel mij een topic op die al een aantal reacties had, maar volgens het tellertje nog nooit bekeken was. Zie bijgevoegd bestand voor wat ik bedoel.

Hendrik

[ATTACH=CONFIG]61275[/ATTACH]

Edit: ik zie dat het een klein plaatje is, maar het gaat om : http://www.chauffeursforum.nl/allerhande-vragen/43410-wat-een-kick-off-dag.html

Dat tellertje wordt 1 keer per X uur (ik weet ff getal voor X niet meer) ververst.. Als ie dit bij elk topic en elke verandering zou doen (zeg maar live) dan is het aardig server intensief.. Maar ik ga er wel eens naar kijken.. we hebben niet voor niks de server ververst.. :D

Als ik een topic gelezen heb, en ik klik dan op pagina terug. (Blauwe pijltje.)

Staan alleen de postings er tot gisterenavond.

Als ik daarna op F5 druk, is die wel weer up to date.

Dat is op zich vrij logisch.. Als je op pagina terug klikt (de naam zegt het al.: terug) dan ga je naar de status zoals ie op dat moment was toen je op volgende klikt.. dus voordat je het topic gelezen had.

F5 ververst de pagina (niet altijd, maar meestal wel) en dan zal hij dus ook de status aanpassen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Freddy, bv in het petitie Frans op de Bult topic.

Nieuwste posting staat op pag 10.

Als ik daarna op pagina terug klikt, is de laatste posting in dat topic van Europeaan op pag 8 van gisterenavond. Pag 9 en 10 zijn dan helemaal weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee Freddy, bv in het petitie Frans op de Bult topic.

Nieuwste posting staat op pag 10.Als ik daarna op pagina terug klikt, is de laatste posting in dat topic van Europeaan op pag 8 van gisterenavond. Pag 9 en 10 zijn dan helemaal weg.

Op moment dat je ze aanklikt dan zijn ze nog niet gezien door je cache (gok ik). klik je dan op vorige zal ie terug gaan naar de staat waarin de gegevens stonden voor je er op klikte. Door F5 te gebruiken wordt ook je cache overschreven en staat de nieuwe inhoud er in.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zal misschien best, maar tot gisteren werkte het anders wel.

(Ik gebruik de 'Wat is nieuw' knop niet.)

Ps, het is elke keer zo he. Heb bv bij gelezen op pag 10, laatste bericht. Darna lees ik elders op het forum, en dan staat er weer een nieuwe posting op pag 10.

Als ik dan pijlje terug klikt, is de laatste pag 8, met die posting van Europeaan van gisterenavond als laatste posting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden