Spring naar bijdragen

de meern

arie67
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...

Blijkbaar heeft men goed naar de kritiek hier geluisterd. Men gaat de opzet veranderen. Het chauffeursrestaurant gedeelte wordt binnenkort omgezet naar een......burger king. Met dank aan de jaren lange trouwe bezoekers. Eet smakelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar heeft men goed naar de kritiek hier geluisterd. Men gaat de opzet veranderen. Het chauffeursrestaurant gedeelte wordt binnenkort omgezet naar een......burger king. Met dank aan de jaren lange trouwe bezoekers. Eet smakelijk!

aha dus de oostblokclan heeft er ook een vreettent bij:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

is overgenomen door autogrill,en die hebben er andere plannen mee...Moet zeggen als ik voor nood strande in Italie bij een autogrill,was dat niet slecht...Wel wat duurder dan een normale chauffeurs tent...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot
oh, dus binnekort ook daar fatsoenlijk voer, voor een leuke prijs.

en ja ik mag graag onderweg een big whopper menu naar binnen werken, met een extra whopper erbij ;);)

helemaal niks mis mee, lekker voedzaam en je bent mooi zat.

en dan neem ik er altijd een cola light bij, je moet toch om de calorien denken ;);)LOLLOL

Je kan natuurlijk ook een salade nemen,met een sjuutje...Dan ben je calorie verantwoord bezig..Ech wel....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot
terrein is groot zat om die calorieen eraf te rennen

Parking zal dan wel voor die leasebak rijders worden toch...:eek:

Vond het al een een ballentent,leek net een glijhuis als je binnen kwam lopen...Serveerstje kon iedereen persoonlijk,en als ze je niet kon...Ja dan kon je ff wachten op je eten...Heb er denk 2 x puur uit nood gestaan..:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weeks later...
  • Forumlid
,en als ze je niet kon...Ja dan kon je ff wachten op je eten...Heb er denk 2 x puur uit nood gestaan..:zegtniets:

heb zelfde soort ervaring.

Toen ik mijn eten eindelijk had wilde ik liever buiten gaan zitten op de stoep, om de serveerster maar niet tot last te zijn.

Kan bijna niet wachten tot die Burger King klaar is:banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze tent is gesloten je kan nu tussen de kakkers gaan zitten.

Gezellig! Het kan niet anders of men gaat klandizie aan chauffeurs verliezen.

Maar ja, daar zat men toch niet op te wachten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik ben hier donderdag avond uit pure noodzaak geweest. Parking stond barstens vol vrachtwagens en in het reataurant was een handje vol chauffeurs te tellen.

Ik heb gekozen voor een menu met ossenstaart soep, mix grill en een toetje met vers fruit en een mini bolletje ijs.

Alles smaakte goed, daar lag het niet aan maar wel was alles minimaal, dat wil zeggen dat mijn zoontje van negen ook deze porties eet!!!

Ik heb nog maar een portie friet bij besteld want met een lege maag mn bed in is ook niet alles.

Alles bij elkaar incl 2 glazen bier was ik let op!! € 30,50 kwijt voor dit alles!!!!!!!

Echt niet normaal meer of wel?

's-morgens lekker uitgeslapen en wilde om 07:00 uur om een bak koffie en mezelf even opfrissen, is die tent gesloten......

Heb me dus maar naast de auto gewassen en ben met mn staart tussen mijn benen vertrokken.

Vanaf 1 december is de Burger King open, vanaf dan kan het eventueel bij uitzondering gebeuren dat ik daar nog eens terug kom maar anders niet!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik ben hier donderdag avond uit pure noodzaak geweest. Parking stond barstens vol vrachtwagens en in het reataurant was een handje vol chauffeurs te tellen.

Ik heb gekozen voor een menu met ossenstaart soep, mix grill en een toetje met vers fruit en een mini bolletje ijs.

Alles smaakte goed, daar lag het niet aan maar wel was alles minimaal, dat wil zeggen dat mijn zoontje van negen ook deze porties eet!!!

Ik heb nog maar een portie friet bij besteld want met een lege maag mn bed in is ook niet alles.

Alles bij elkaar incl 2 glazen bier was ik let op!! € 30,50 kwijt voor dit alles!!!!!!!

Echt niet normaal meer of wel?

Tip voor wie er in de buurt komt;

Voor 25 euro kun je in Emmeloord bij Plaza6 de hele avond onbeperkt eten en drinken:

www.plaza6.eu

parkeren is geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Tip voor wie er in de buurt komt;

Voor 25 euro kun je in Emmeloord bij Plaza6 de hele avond onbeperkt eten en drinken:

www.plaza6.eu

parkeren is geen probleem.

Dan neem ik wel 2 afslagen eerder of later, ligt eraan aan welke kant ik kom. Lekker bij mijn ouders:p:D. Ik dacht dat dat ook zo'n leasebak rijdend volkje vreetschuur was:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6 years later...
  • Administrators

Nou, inmiddels is Autogrill weer La Place geworden: helaas.

Het ziet er allemaal mooi uit, maar de keus is beperkt en de prijzen zijn hoog. De douche is buiten gebruik gesteld bovendien en de borden 'verboden voor vrachtauto's worden steeds groter. Kortom: eigenlijk niets meer te zoeken hier :(

Gisteravond hier gegeten omdat ik moest wachten op en koppelen met 'n collega in tijdnood en Vianen moest lossen voor hem; vandaag ook overnacht  (zo veel keus is er niet tussen Woerden en Meerkerk). Nu maar 'n hamburgertje gedaan, soms moet je eens wat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Marotrans:

Het ziet er allemaal mooi uit, maar de keus is beperkt en de prijzen zijn hoog. De douche is buiten gebruik gesteld bovendien en de borden 'verboden voor vrachtauto's worden steeds groter. Kortom: eigenlijk niets meer te zoeken hier :(

Gisteravond hier gegeten omdat ik moest wachten op en koppelen met 'n collega in tijdnood en Vianen moest lossen voor hem; vandaag ook overnacht  (zo veel keus is er niet tussen Woerden en Meerkerk). Nu maar 'n hamburgertje gedaan, soms moet je eens wat...

idd schrok ook de eerste keer van de prijs......vorige week bij Venray om een uitsmijter gevraagd.......een de watte was de wedervraag:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
.....De douche is buiten gebruik gesteld .........

Een kennis van mij werkt daar, en zij vertelde mij een paar maanden geleden al dat dit ging gebeuren.

De oorzaak ligt volgens haar bij de chauffeurs zelf, omdat er elke keer weer een bende van werd gemaakt, ondanks dat er vier keer per avond werd schoongemaakt.
Het gebeurde ook regelmatig dat de boel gewoon vernield werd.

Ook hier weer een kleine groep die het voor de rest verpest
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
1 uur geleden zei Dokus:

Een kennis van mij werkt daar, en zij vertelde mij een paar maanden geleden al dat dit ging gebeuren.

De oorzaak ligt volgens haar bij de chauffeurs zelf, omdat er elke keer weer een bende van werd gemaakt, ondanks dat er vier keer per avond werd schoongemaakt.
Het gebeurde ook regelmatig dat de boel gewoon vernield werd.

Ook hier weer een kleine groep die het voor de rest verpestemoji107.png

Ja, dan valt dat te verwachten...

Maar dat terwijl je om de sleutel moest vragen? Triest, echt waar. Hoe komt het toch dat je steeds vaker de term 'Bananenrepubliek' hoort vallen :rolleyes:

Ik heb niemand gezien uit de bediening die er eerder liepen trouwens, allemaal weggestuurd dan?

Wat er wel staat: een clubje autohandelaren met busjes met witte platen en auto-ambulances. Als je het daar van moet hebben als bedrijf :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites