[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Tis weer Voorjaar zeker.


Gast

Recommended Posts

  • Forumlid
Ja lekker klagen over NL'ers. Girteka en vlantana rijden 6x zo goedkoop met pak n beet 1000 auto's. Zoveel nederlanders rijden er geen eens op noorwegen

Maar vlantana heb zeker wel het materiaal voor elkaar...

Girteka heb ik ut niet over..weet ik en zie weinig van

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dan komen die noren toch lekker zelf hun vreten halen in nl hoeven wij niet naar het noorden maar dat doen ze niet omdat ze niets op z.n rit kunnen verdienen .dus moeten wij het doen .waarom laat bring holland een onderdeel van bring norge voor hun in nl de boel verzamelen door moelanders voor dat werk willen ze goedkoop mogelijk laten doen waarom geen lijndienst vanuit noorwegen na holland visa versa met noorse chauffeurs ??? neem nu de grotere noorse visbedrijven ze doen er zelf net zo hard aan mee hoeveel noren werken er nog in de therminals ???zijn bijna allemaal moelander het handje vol noren is op 1hand te tellen die er werken waar juist lage loonkosten hogere winst willem ff een . vraag hoeveel nooren werken er bij jullie in de terminal ??? 2 -4???ja op kantoor zullen er een paar meer zitten kan dat eerk op de terminal niet gedaan worden door noren of zijn die soms te duur.voor het werk wst ze moeten doen dus geef niet alleen af op de nederlanders maar steek ook eens de hand in eigen boezem jullie nederlandse noren/finnen doen er keihard aan mee ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Flowertrapper: Zeg jij dat dan ook tegen je baas?

Nee, want als je baas zegt: SPRING! zeg jij enkel: HOE HOOG?

Wanneer je niets nuttigs te zeggen heb, mag je voor wat mij betreft wel :zegtniets:

JOUW werk is nu eenmaal dat je als stuurknuppel gewoon daar heen gaat waar je baas je heen stuurt.

En nu zeg je zelf dat de Noor te duur is, kunt het ook omdraaien. Jouw nederlandse vervoerder is goedkopere (lees, zit onder de prijs)....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
die rijden gewoon voor noorse prijzen hoor ,,me baas rijd af en toe ook een vrachie voor ze en zijn gewoon goede prijzen ,maar ja laat maar om het uit te leggen hoor

Dat zegt nog niet veel.

De moeilijke vrachten betaald hij een goede prijs en de rest gewoon Litouwse prijs.

Waarom zouden ze anders zo groot zijn geworden, omdat ze zoveel beter zijn dan de rest??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens jongens... Onder de prijs bestaat niet.

Mijn prijs is nou eenmaal niet hetzelfde als jouw prijs.

Wat mij opvalt; waarom reageert een in Noorwegen woonachtige Nederlander zo fel? Wat doe jij daar / hoe kijken ze daar tegen jou aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan komen die noren toch lekker zelf hun vreten halen in nl hoeven wij niet naar het noorden maar dat doen ze niet omdat ze niets op z.n rit kunnen verdienen .dus moeten wij het doen .waarom laat bring holland een onderdeel van bring norge voor hun in nl de boel verzamelen door moelanders voor dat werk willen ze goedkoop mogelijk laten doen waarom geen lijndienst vanuit noorwegen na holland visa versa met noorse chauffeurs ??? neem nu de grotere noorse visbedrijven ze doen er zelf net zo hard aan mee hoeveel noren werken er nog in de therminals ???zijn bijna allemaal moelander het handje vol noren is op 1hand te tellen die er werken waar juist lage loonkosten hogere winst willem ff een . vraag hoeveel nooren werken er bij jullie in de terminal ??? 2 -4???ja op kantoor zullen er een paar meer zitten kan dat eerk op de terminal niet gedaan worden door noren of zijn die soms te duur.voor het werk wst ze moeten doen dus geef niet alleen af op de nederlanders maar steek ook eens de hand in eigen boezem jullie nederlandse noren/finnen doen er keihard aan mee ook

Daar ken ik me wel in vinden. Die noren zijn zo goed, verdienen zoveel, en het zijn alleen maar buitenlanders die ongelukken maken op de e-16. Nou, laat die fijne noren dan zelf hun spullen hier komen halen. ze zijn zo rijk, kunnen ze een chauffeurtje toch ook wel noorse cao betalen? zijn we meteen van dat gezever af van al die ongelukken op de e-16, want als er alleen nog maar noren in noorwegen rijden, gebeurd er zeker geen ongeluk meer daar. denk je niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Eerst lazen we al dat Gerard Marskamp charters vraagt.

L&L zien we nu langkomen.

En op de site van de Vern staat telezen, dat van Dijken en Henk Nijland charters vragen.

Allemaal wegens toegenomen werkzaamheden op Scandinavie. Lees Noorwegen.

Het moeten toch kwaliteits transporteurs zijn dat ze er allemal zoveel werk bijkrijgen op dat hele grote Noorwegen.

Mag er gemeld worden als er een slechte betaler bijzit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp niet dat er zoveel commentaar kan zijn over het feit dat je scandinavie in de winter als transporteur ff links laat liggen, risicospreiding heet dat en als je als ondernemer dat doet dan doe je het in mijn ogen goed.

Waarom een auto aanpassen voor een paar maand......brandstoftankverwarming/winterbanden etc. wat je in die paar maand toch niet terug verdiend.

Je gaat toch ook niet midden in de winter op vakantie naar zuid frankrijk als de stranden daar leeg zijn;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zie ik het ook en heeft ook met aanbod van werk te maken.........denk ook dat er genoeg 'uitgerust' landers(mag woord moe niet gebruiken) in de winter in de buurt blijven ipv door europa door te rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

das helemaal waar alleen waar girteka en vlatana voor rijden ,die komen met die prijs er aan uit en ja die ned. firma rijden zelf voor minder en dat kan zekers hoor alleen ja waar zouden ze dan die winst halen dnek je :zegtniets:iets van stelen van de chauffeur dan maar of rij er op noorwegen dan een firma die correct cao betaal ,,100% zeker van niet ,zijn allemaal ...bedrijven

Ja! Je hebt gelijk! Echt allemaal! Wat een klootzakken zijn dat he? Nounou!

Pff... wat een gelul zeg. Hoe kom jij aan die wijsheid? Jij kent hun prijzen en kosten? Dan hoef je toch ook niet bang te zijn? Want onder de kostprijs, ben je er snel weer vanaf! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja! Je hebt gelijk! Echt allemaal! Wat een klootzakken zijn dat he? Nounou!

Pff... wat een gelul zeg. Hoe kom jij aan die wijsheid? Jij kent hun prijzen en kosten? Dan hoef je toch ook niet bang te zijn? Want onder de kostprijs, ben je er snel weer vanaf! ;)

het journalistieke gat wat daar in het noorden is gevallen is al weer snel opgevuld :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zou de story van Henk Nijland eerst maar eens natrekken voor je er gaat charten, de man heeft in Zelhem gezeten, naar de kloten gegaan en een spoor van vernieling achter gelaten, dus wees gewaarschuwd.

En veel "express ritten " vanuit nl bij b2 (henk nijland)..die versliep zich een keer goed paar jaar terug...hoorde zijn wekker niet..want hij lag op zijn goede oor te slapen :D

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hier maar weer geveegd. Het is toch jammer dat een aantal volwassen mannen af en toe zo onvolwassen kunnen reageren. Heren aub als men elkaar niet lekker ligt, gebruik dan of de mogelijkheid om berichten te negeren of anders gebruik het gezonde verstand. Het forum is ter lering ende vermaeck, voor een ieder.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden