[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

mailinglijst


Recommended Posts

Zoals ik het nu zie kan het tot 4 dagen duren :S instellingsvaut in de mailsoftware denk ik.

Vannacht kreeg ik 300 mails binnen met de melding dat het uitgesteld was..

This is the mail system at host chauffeursforum.nl. #################################################################### # THIS IS A WARNING ONLY. YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. # #################################################################### Your message could not be delivered for more than 4 hour(s). It will be retried until it is 5 day(s) old

--== Freddy ==--

Waren de Nederlandse tsjips op of zo ??

Oh,

duurder ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Het was 40 %, sorry....:D

Nu laat je me nog rekenen ook :stom:op een som van ???,?? geen verzendkosten a 6,95 € = 35,7 % kan ook zijn dat ik het verkeerd heb :D kan het anders altijd eens in Excel zetten om het zeker te weten .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Stuur 7000 euro naar mij, en je hebt die camara binnen drie maanden in huis. Nou, waar krijg je dat soort service???

Oki doki mail me even je gegevens , je mag het op een T1 zetten qua BTW ik voldoe die dan wel eens als ik daar tijd voor heb , liefst ingepakt met een strikje van rode kleur (Red Devils )

verder is de prijs :kiss: zeker voor de service :ja::bey: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
OK excellent. Ja... de internet maakt alles een stuk goedkoper..... Plus als forum vriend krijg je dat extra stukje vertrouwen wat je in de gewoone winkel nergens meer vind.

Vandaar dat we in alle vertrouwen kunnen handelen , echter met dat in het achterhoofd " je kan 10 keer goed gehandeld hebben met een Hollander de 11de keer heeft hij je bij je klo**** " :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vandaar dat we in alle vertrouwen kunnen handelen , echter met dat in het achterhoofd " je kan 10 keer goed gehandeld hebben met een Hollander de 11de keer heeft hij je bij je klo**** " :D :D

Ho ho...

Die kloten zetten we op E bay EN marktplaats.

En het is een fivty fivty deal, 50 dollar voor mij, 50 cent voor jouw...

PS, onzin Freddy......

Weet niet wat te zeggen. Ga eerst even het word onzin opzoeken in de van Dale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Jullie verdienen een eigen forumdeel :D :D... zoveel onzin in een paar berichten kan ik amper verzinnen.. :D

--== Freddy ==--

We zijn de wedstrijd tien voor "bet"taal aan het oefenen :D en volgens mij hebben de Belgen die al meer gewonnen dan de Nederlanders :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden