[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

LKW Walter raakt oplegger kwijt in Hoek van Holland. 15-4-'13


JWZ

Recommended Posts

  • Forumlid

Hij was 'm net kwijt toen ik aangereden kwam.

Hij had, net als ik, aangekoppeld bij de Stena Line Hoek van Holland. Dit is zo'n kilometer of 4 verderop.

Gek dat ie er al die tijd aan is blijven hangen. Zelfs bij een klein klimmetje bij het uitrijden van de terminal is de oplegger blijven hangen.

Maar ja, moet toch écht los gezeten hebben.

post-4802-1394789269,2673_thumb.jpg

En ja, het was een MOE-lander, maar vorig jaar zag ik het op de Cobelfret-terminal bij een Nederlander. Dat was nog op de terminal, maar toch.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hij heeft vermoedelijk wel iets vergrendelt gezeten maar niet volledig of er is een veer onder de vergrendeling afgebroken.

Een collega van mij is het ook al eens overkomen die heeft op het terrein 180 graden gedraaid een paar bochten 2 rotondes gehad en na 4 km op een recht stuk ging hij los, als ik mij het goed herinner was de oorzaak het veertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal een duur geintje zijn.

Hier mag rustig een kraan bij komen.

Het lijkt mij stug dat je de boel nog omhoog gedraaid krijgt.

Op een terminal kan je het havenpersoneel nog lief aankijken of ze met een knappe heftruck willen komen, om de boel te liften.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is bij ons ook wel eens gebeurd, we hadden omgekoppeld en met wegrijden en na een paar bochten en een rotonde kwam hij los.

Toen we naar de schotel keken leek het net of hij weer open getrokken was, de handel stond helemaal uitgetrokken.

Er is toen een nieuwe binnenwerk ingegaan, en daarna met andere trekkers met hetzelfde type schotel is het nog wel eens gebeurd gelukkig alleen met lage snelheid op egen terrein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

vorige week vrijdag was er eentje zn oplegger verloren op de 61 tussen mgbach en de nederlandse grens.de trailer stond half op de linkse baan,links voor zat die in de grond van de middenberm en de laatste as was rechtsachter los van de grond.de trekker stond op de vluchtstrook en het spatbord linksachter was verdwenen(waarschijnlijk onder de trailer)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden