[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagens kantelen door harde wind


easyrider

Recommended Posts

  • Forumlid

In Noord-Holland zijn donderdagochtend door harde wind twee vrachtwagens gekanteld. Dat leidde tot files, meldt de VerkeersInformatieDienst (VID).

Rond 10 uur kantelde een vrachtwagen met aanhanger op de N9 tussen Petten en Schoorl. De afsluiting daar duurt nog voort en het verkeer wordt omgeleid via de parallelrijbaan.

Even later sloeg ook een vrachtwagen om op de N247, van Amsterdam naar Hoorn. Daardoor was de rijbaan tussen Monnickendam en de aansluiting met de N235 even geblokkeerd.

Bron: http://www.metronieuws.nl/nieuws/vrachtwagens-kantelen-door-harde-wind/SrZmdr!BrxoNmtGXMDv2/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar ik denk niet dat deze wagen zwaar beladen is.Noordhollands Dagblad - Vrachtwagens gekanteld door harde wind op N9 en N247

Dit is ook niet de eerste keer voor dit bedrijf volgens mij. Een jaar of wat geleden ook op de N9, maar het blijft toch altijd een gok.:ja:

Heeft dat bedrijf weer een geluk dat Nederland geen "Tallbrücke" heeft.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op de dijk tussen Hasselt en Zwartsluis is ook een aanhanger omgegaan.

Vrachtwagen op de kant door de storm (Video)

Tussen Hasselt en Genemuiden een aanhanger achter een personenauto:

Aanhanger Nieuwe Weg N759 speelbal van de wind - Zwartewaterkrant.nl

Voor het rode lichtgewicht transportbedijf was dit niet de eerste keer trouwens:

http://img4.imageshack.us/img4/9368/img9247border.jpg

was op 18-11-2009 op de A2 en op diezelfde dag nog een auto van dat bedrijf tussen Zwartsluis en Vollenhove

kilroy's regionieuws (beetje scrollen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit is ook niet de eerste keer voor dit bedrijf volgens mij. Een jaar of wat geleden ook op de N9, maar het blijft toch altijd een gok.:ja:

Heeft dat bedrijf weer een geluk dat Nederland geen "Tallbrücke" heeft.:D

De blauwe lichtgewichttransporteur Max was al eens omgegaan op de (oude) Ramspolbrug:

De VerkeersInformatieDienst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik begreep dat dat een kermis wagen was die daar om lag..

Die van Maxx heb ik vanmorgen zien wegrijden. Hij was weer overeind gezet en z'n zeilen waren helemaal open geschoven naar achteren toe en met een spanband vastgezet zodat de wind erdoorheen kon waaien. En zo kon ie z'n weg weer verder vervolgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

klopt Laura.... zo een hobby als springschansen vergt veel lef.... zeilsurfen is uit...dussssss gaan we nu over op kasttrailer duwen :D....

maar goed....

als je het er maar goed vanaf brengt toch?

... niemand vraagt hierom...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik begreep dat dat een kermis wagen was die daar om lag..
Was een klein bakwagentje,die stond nog op zijn wielen.Maar er hing zo'n kassa achter en die lag op zijn kant,wel op de vluchtstrook maar je had er dus wel last van.Was precies in de bocht gebeurd van A2-A9 richting haarlem/Alkmaar.Toen ik terug ging stond er een kraan(tje) bij en een sleepwagen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op de dijk tussen Hasselt en Zwartsluis is ook een aanhanger omgegaan.

Vrachtwagen op de kant door de storm (Video)

Tussen Hasselt en Genemuiden een aanhanger achter een personenauto:

Aanhanger Nieuwe Weg N759 speelbal van de wind - Zwartewaterkrant.nl

Voor het rode lichtgewicht transportbedijf was dit niet de eerste keer trouwens:

http://img4.imageshack.us/img4/9368/img9247border.jpg

was op 18-11-2009 op de A2 en op diezelfde dag nog een auto van dat bedrijf tussen Zwartsluis en Vollenhove

kilroy's regionieuws (beetje scrollen).

Stel een rijverbod in bij een windkracht harder dan 3 Beufort voor deze mautontduikende auto,s. :bey::bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden