[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Gerda een stuk onderweg


Ron Bronsveld

Vraag

Recommended Posts

  • 0

Vroeger de gehele reeks De kameleon verslonden, daarnaast ook veel jeugdboeken die vrij gangbaar waren tussen 76 en 82.

Pinkeltje ook trouwens verslonden...

Erna mij door Jean M Auel geworsteld met de boekenreeks, de Aardskinderen.

Ook Stephen King ontdekt, Karin Slaughter, Dan Brown en anderen, maar me niet echt verdiept in Nederlandse Auteurs.

Maar een bezoekje aan de bieb kan geen kwaad natuurlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Goedenavond, ik ben via Google hier terecht gekomen. De vraag of het boek van Gerda naar waarheid is geschreven, ja dat is het. 

Ik ken Gerda van vroeger, en oud collega van mijn vader. Ze werkte allebei bij het Transport bedrijf Vitesse.

Gerda is lang geleden  samen met haar partner met de camper naar Portugal vertrokken, en kwam in de zomer maanden naar NL om bij Vitesse de vakantie periode te versterken.

Mijn schoonvader (ook zijn hele leven chauffeur geweest) overwinterd in Spanje en kwam daar afgelopen weekend Gerda tegen. Voor degene die haar kennen, het gaat goed met haar.

bewerkt door Kortlandje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden