[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Maut kast Duitsland


Pudding trucker

Vraag

  • Forumlid

Vroeg mij af of er een manier is om het bedrag wat de mautkast aangeeft weer op nul te zetten iedere week.

Mijn baas wil iedere week weten hoeveel ik verbruik.

En hoe kan ik dat later in nederland weer terug kijken op hoeveel euro die staat want als ik in nederland ben kan ik het bedrag niet meer zien. Heb al zitten zoeken in dat apparaat maar kan het niet vinden.

layout-0121103.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Ok en hoe kan ik dan zien op hoeveel euro hij dan nu staat voor ik hem op nul zet

Volgens mij kan je dat alleen in de buurt van de grens zien. Je zou aan de grens kunnen stoppen en dan kijken, daarna contact uit zodat de mautkast zich afmeld en daarna contact weer aan en de kast meld zich weer aan en dan aangeven dat je met een nieuwe rit begint. Daarna bij terugkomst uit Duitsland aan de grens kijken wat hij aangeeft, dan kan je bij de volgende keer aangeven dat je een nieuwe rit begint en staat hij weer op nul. Dus gewoon iedere keer als je Duitsland uitkomt even kijken wat hij aangeeft en eventueel ergens noteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Luie baas heb je. Hij krijgt elke maand een mooi overzicht van toll collect, gespecificeerd.

Dat klopt, maar wel pas weken later, dus daar kun je geen facturatie op maken. En voorheen kon je altijd kijken op hoeveel euro's je MAUT-kast stond, maar dat kan niet meer, ik heb begrepen dankzij de privacywetgeving, zodat de satellieten dus alleen verbinding zullen maken met het voertuig in de buurt van een Duitse grens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden