Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Administrators
Waarom kan ik geen alinea's maken. enter toets werkt hier niet.

Even off-topic: er is blijkbaar een update geweest van Internet-Explorer van de week, sindsdien heb ik daar ook last van.

Maar zoals je ziet: Chrome heeft er geen problemen mee!

Maarten

Link naar opmerking
  • Forumlid
ik had verschillende problemen met internet explorer nu met firefox is alles opgelost en werkt het zoals het werken moet.

Het zou met internet explorer toch ook moeten kunnen, heb geen zin om er een ander op te zetten. Als ik eens rond kijk hier hebben er meer last van.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Ik had het ook, toen heb ik een instellinkje veranderd:

post-6101-1394789353,724_thumb.jpg

Dat hielp, maar daarna kon ik geen afbeeldingen meer plaatsen. Gisteravond ging de laptop vreemd doen bij het opstarten, systeemherstel enzo. Toen had ik de oude versie van IE weer terug en werkt alles weer normaal. Is allemaal geen touw aan vast te knopen;)

Link naar opmerking
Gast trucker10

IK had het probleem al eerder , ben er ook via PB eens door iemand op gewezen dat mijn quote's minder goed leesbaar waren omdat alles achter elkaar geschreven was .

Toen had ik Windows8 en internet explorer 10 draaien , ik ben een stapje lager gegaan en heb nu terug explorer 9 .

Klik op " help " in de menubalk en dan op " Over Internet Explorer " daar lees je welke versie je gebruikt .

Ik heb trouwens ook Windows 8 na het testen niet gehouden ook al kon ik hem kopen voor 29,00 € , is goed voor een touch screen niet voor en gewoon scherm .

Link naar opmerking
  • Administrators
Dan heb je denk virus infecie in de computer.

Jij kunt het mooi vertellen

Je zult wel andere dingen hebben zitten kijken dan chaufersforem

Het mooie van alles Meestal als de vrouw te bed ligt. Anders zwaait er wat

Ze moest het allemaal is weten

Ik heb ook fierefox en internet Ik heb er geen last van alineas

Kijk maar.

Pierre

Eens afwachten of Maarten hier nog van terug heeft:D

Tja, wat zal ik zeggen... de waarheid dan maar?

Als oudere jongere die de hele dag op weg is, geregeld tussen het winkelend publiek komt en veel moois ziet op die manier moet je ook je ei eens kwijt toch?

Maar als ik moet wachten tot we met z'n tweeën zijn slaapt zij al, of ik natuurlijk...

Heb ik het volgende bedacht: chauffeursforum is een mooie dekmantel!! Even admin geworden: kan ik er nog langer achter zitten op een geloofwaardige manier!! Ik bedoel, die van mij is niet zo van de computers, dus dat tweede en derde scherm snapt ze toch niet! Kan ik mooi m'n echte hobby uitvoeren zo midden in de kamer! Als ze me dan koffie komt brengen schakel ik gewoon weer op CF, valt niet op; voordat zij weer zit is scherm twee al weer terug hoor!! Zo doen we dat hier in huis, net zo makkelijk!!

Zoek ik alleen nog een oplossing voor een prullenbak in m'n computerkast... doe maar per PB, staat wel duur al die mailtjes dat er een berichtje is voor mij

Maarten

Oh ja, voor de zekerheid: :D

Link naar opmerking
  • Forumlid

Zal ik eens een bizar verhaal vertellen? Vannacht heb ik over Maarten gedroomd. Nou klink dat nogal vreemd, maar zijn bijdrage viel erg mee. Ik zat in een lijnbus en de chauffeur van die bus was......... Maarten. Maar dan leek hij op Bennie Jolink van Normaal. Sterk er nog, hij was gewoon Bennie Jolink alleen dan met wat meer baard. Met die lijnbus reden we door een dorp, achteraf gezien was het Voorst. En daar was 1 of ander futuristisch verkeerssysteem dat allerlei objecten op de weg projecteerde. En daar moest dan net langs gereden worden. Allemaal best angstig en krap eigenlijk maar Maarten had het onder controle. Natuurlijk.

Toen stapte ik aan de andere kant van het land uit die bus en raakte aan de praat met een oud klasgenoot van de basisschool. Die veranderde op slag in een andere klasgenoot van de middelbare school. We hadden een standaard babbeltje. We namen afscheid en ik liep richting huis. Daar aangekomen bedacht ik me dat ik een klein object vergeten was (geen idee wat) in de perkjes naast de bushalte.

Ik liep terug en toen was er veel politie op de been en er waren ook nog Chinese restaurants bij betrokken. De rest van de droom ben ik kwijt, maar misschien de komende nacht deel 2:D

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden