[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Een wit stuur en een Sties mapje...


Pierre

Recommended Posts

  • Reacties 325
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrators

Uh, Ron....

Kan ik mijn mapje terug krijgen....?

Die je laatst geleend hebt van mij, met die routebeschrijving naar Oslo erin......LOL

Trouwens, Sties is sssoooooooo jaren 80....

Groen is nu he-le-maal in....

Maar af en toe ook uit!

? Sjåføren hadde ikke kontroll - NRK ? Trøndelag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

11 pagina's over een Stiesmapje en een wit stuur, met voornamelijk reacties van chauffeurs die niet verder komen dan Barcelona of Oslo? Als u zich net zo druk maakt om de toekomst van de chauffeur in Nederland dan om een Stiesmapje en een wit stuur, dan is uw toekomst zeker veilig gesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
met voornamelijk reacties van chauffeurs die niet verder komen dan Barcelona of Oslo?

Nou ga je echt veel te ver!

Ik kom niet verder dan Appingedam of Kerkrade:D

Maar we hoeven toch niet altijd depressieve verhalen te houden over "de toekomst van de Nederlandse chauffeur"? Die Stiesmapjes zijn een stukje folklore, tot of het vermakelijke af. En inmiddels op het CF een veel ruimer begrip geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens: mijn chauffeurs hebben op de oplegger geen sticker met NL zitten, maar met BG. Ze praten zelfs Bulgaars met elkaar. Daar valt een Stiesmapje en een wit stuur bij in het niet lijkt mij. U zult ze wel patsers vinden.

Dat niet. Hun baas des te meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Overigens: mijn chauffeurs hebben op de oplegger geen sticker met NL zitten, maar met BG. Ze praten zelfs Bulgaars met elkaar. Daar valt een Stiesmapje en een wit stuur bij in het niet lijkt mij. U zult ze wel patsers vinden.

Was dat niet moeilijk aan te leren voor die chauffeurs?

Ik bedoel, ik had al moeite om dat volk van het westland te kunnen verstaan....LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Ja, en die eierdeksels stonden bij ons om de hoek. Maarreh, zag er ook 1 staan met een Stiholt mapje, wat is Stiholt nou weer:confused:

pfffff Pieter, heb je onder een steen geleefd de laatste tijd????:kiss: Als je een Kip rijd, moet er spatlappen van Stiholt opzitten, DAN pas ben je hip, een Sties map is zoooo 2012:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden