[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Een wit stuur en een Sties mapje...


Pierre

Recommended Posts

  • Reacties 325
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
Leuk artikel over dit onderwerp

[ATTACH=CONFIG]61950[/ATTACH]

Ah.. geschreven door een motor rijder.....

We hebben allemaal Runnerron zien vlieg.. rijden op verschillende you tube filmpjes van hem... En hij deed het nog rustig aan.

Hoevaak had je dat niet, cc aan, 1 oog dicht, TV aan met een leuke film erin, geluid uit natuurlijk, want je buurt met de vrouw aan de telefoon, of beter, tekst message, en net als je de koffiemelk in je koffie giet, wat een secuur werkje is waar vrijwel al je aandacht naar uitgaat, komt er 1 voorbij met 280 km per uur.....

Nou, DAT is gevaarlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb gordijntjes , hangen net voor het raam aan de zijkant en als de zon schijnt gaat het links 1/4 dicht , verder is de ruit vrij zelf geen domdom en de dashcam hangt hoog , is bijna niet te zien , is op de foto aanwezig . Heb foto gevonden hoe ze der langs rechts bijhangen .

[ATTACH=CONFIG]61946[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]61947[/ATTACH]

Trucker 10 heb ook niets tegen gordijnen in de wagen als je maar zicht blijf houden en dat doe je houden zoje ben goed bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Of quasi achteloos de plattegrond van Napels of Madrid voor t raam.:ja::D:D

Heb nog ergens een kaart van de states liggen ben er wel nooit geweest maar staat toch ook wel erg gaaf voor het raam en vraag ik aanCoridon of die een mooie foto van een roadtrain naar mij wil sturen dan ben ik helemaal de man.

Tot dat ze vragen waarom ik weer in europa ben.:confused:

:stom::zegtniets:

LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de oude michelin kaart van vroeger die grote, die valt ook op als je staat te lossen met een c1000 trailer in jipsingboermussel LOL

Valt in Jipsingboermussel niet alles op freddie :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast cocoolkast

Ho ho stop de persen, jullie vergeten een ding, een ijsbeer op het dashboard, o kut, die wil ik zelf ook nog hebben:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Ho ho stop de persen, jullie vergeten een ding, een ijsbeer op het dashboard, o kut, die wil ik zelf ook nog hebben:D

Uh.....waarom wil jij ons gewaardeerd forumlid polarbeer op het dashboard hebben.....?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een andere tak van sport , de visserij , de diverse uitzendingen van deze programma,s geven een aardig inkijkje in de verschillende mentaliteiten die ook in die wereld heersen.

Uitzending gemist | De Urker vissers

Hollandse Vissers: Kleine schepen, grote schepen - Uitzending Gemist

In de transport wereld vind je die ook , niet alleen in wat voor soort werk , nationaal , dagrit internationaal , ma-vrij internationaal , containerrijders , AGF/bloemen rijders , Scandinaviëgangers voelt de een zich nog verhevener dan de ander , ook zie je het terug uit welke streek men komt.

Er zijn blijkbaar collega's die willen aantonen dat hun geen vuile handen hoeven te maken en dat demonstratief willen uiten met een wit stuur , een beetje te vergelijken met arabieren die de pinknagel extreem lang laten groeien om aan te tonen dat hun niet tot de handwerkersklasse behoren.

Die lange nagel betekent hier iets anders......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heel veel mensen hebben ook knuffeltjes voor het raam liggen. Nu maakt mij dat helemaal niks uit. Maar hoorde pas wel een interessant verhaal erover waar volgens mij menigeen niet over nadenkt.

Die knuffeltjes liggen vrij lang in die wagen voor het raam. De chauffeurs die overnachtingen maken liggen lekker te slapen, en het komt vast wel eens voor dat het raam beslagen is als je wakker wordt. Bedenk eens hoeveel vocht er in die knuffeltjes gaat zitten, en hoeveel schimmels daarin gaan groeien na een tijdje? :p

Er zullen vast een hoop mensen zijn die ze eens in de zoveel tijd wassen, maar bij anderen staan ze jarenlang voor die ramen. En die schimmels adem je na een poosje lekker de hele dag in.... niet echt lekker voor je....

Wat dat witte stuur betreft en dat Sties mapje, dat mapje moest ik destijds opzoeken en navragen wat het was, (nooit van gehoord) en zo'n wit stuur. Och, ze moeten het lekker zelf weten, ik vraag me alleen af hoe ze bijvoorbeeld de cruise control bedienen als dat normaal op het stuur zat. Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar ;) ik ga ervanuit dat de toeter (als die normaal in het stuur zit) ook in zo'n wit stuur zit. Maar de rest??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden