[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

bijna natte voeten op het fietspad

flowertrapper

Recommended Posts

• Forumlid

Deze poolse bestuurder had bijna natte Voeten:

Bergingsbedrijf Vreugdenhil werd ingeschakeld voor een klus, op de Weverskade waar een vrachtwagenchauffeur uit Polen een verkeerde afslag had genomen.

De chauffeur reed de Maasdijk af en heeft op de Weverskade, die overgaat in een smal fietspad, zich vastgereden in de berm. De vrachtwagen is intussen door zijn gewicht meer in de berm gezakt.

Lees verder op : Westlanders.nu - Pool rijdt vrachtwagencombinatie vast op fietspad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
............en onverhoopt met zijn linkerwiel in de berm gekomen...................

En dan met één maand rij-ervaring en een combi....

Ik denk eerder dat ie tijdens het achteruitrijden tever naast het asfalt gekomen is......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Sodeju, een bergingsoperatie die tussen de 18000 en 20000 euro kost.:o

Dat duurt wel even voordat men dat terug verdiend.

Opvallend is wel dat deze Poolse werkgever een onervaren chauffeur zo de lange baan op stuurt, terwijl de Nederlandse chauffeur met 30 jaar ervaring bij zijn werkgever, tegenwoordig niet veel anders mag doen dan voorladen.

Verschil in visie, zal ik dan maar zeggen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[h=2]Vrachtwagenchauffeur rijdt vrachtwagencombinatie vast op fietspad[/h]

Dat was een betere titel geweest........verder domme actie maar daar hebben we er meer van in NL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het zo bekijk opp google dan lijkt het me dat hij een van die twee bedrijven via de achterkant kan bereiken door een brug verder het water over te steken,vind dat zulke bedrijven dan ook niet helemaal vrijuit gaan daar ze het adres opgeven aan de voorkant wat niet te bereiken is of een doorwijs bordje was ook wel handig geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Ho even met 23 reed ik ook Italië en Spanje, en vele meer hier op het forum. Of hadden ze bij Maszoski een ervaren chauffeur in moeten vliegen vanuit Nederland, natuurlijk tegen E6 ;)

Nee hoor.

Maar die tijd die jij toen hier hebt meegemaakt, is alweer een tijdje voorbij.

Wat ik ermee wil zeggen, is dat je hier zelfs als ervaren chauffeur, niet meer in aanmerking komt voor "lange" ritten.

Jij hebt het over vroeger, toen de lucht nog schoon was, en de sex vies! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
vind dat zulke bedrijven dan ook niet helemaal vrijuit gaan daar ze het adres opgeven aan de voorkant wat niet te bereiken

Niet blind je navigatie volgen, maar af en toe (niet al te vaak, hoor ;)) je verstand, en een wegenkaart, gebruiken scheelt ook een hoop ellende........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
dat je hier zelfs als ervaren chauffeur, niet meer in aanmerking komt voor "lange" ritten.

Omdat die er niet meer zijn. Denk dat als die er wel nog in overvloed waren dat dan ook jonge chauffeurs gewoon alle kanten op zouden gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Sodeju, een bergingsoperatie die tussen de 18000 en 20000 euro kost.:o

Hij kan vragen wat die wil, die wagen moe(s)t op korte termijn weg en laat 'm maar de hoofdprijs betalen, zal de gedachte zijn geweest. Zal wel een smakelijke fles wijn hebben ontkurkt na een dag goede omzet;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

DE wijsheden spreken weer boekdelen hier,kunnen we niet eens terug in de tijd gaan en dan ff onze eerste rit voor ogen halen ,eens kijken hoeveel van ons eerlijk vertellen hoe ze het zweet in de handen en op het voorhoofd hadden staan en hoeveel er met schade terug zijn gekomen na hun eerste rit.

Deze pool is 23 jaar en komt voor hem op onbekend terrein dat je dan fouten maakt lijkt mij meer als normaal,we zijn met zijn allen nog geen perfectionisten.

Al word dat wel vaak van ons verwacht.

Hij zal deze rit in ieder geval niet snel vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Bij Lely hebben lange tijd mooie gele borden gestaan hoe je er moest komen. En elke keer werden ze snachts geleend en overdag niet teruggebracht.:mad:

Maar ik kan mij ook nog wel Oost-Duitsland herinneren waar ik een Leopard moest ophalen en ergens in reed en met veel hulp van Mobilights en Militaire ondersteuning ongeveer 7 uur later pas weer weg reed......:rolleyes:

En drie jaar geleden nog op de Agnietenberg in Zwolle waar de eigenaar zei dat ik daar makkelijk kon keren omdat alle diepladers daar keerden.... de grond was ook hard toen ik eerst ff ben wezen kijken....:ja: Alleen vier uur later en twee bergingsauto's verder was het rondje pas compleet.:rolleyes:

imag0063v.jpg

imag0059w.jpg

Ik moet wel zeggen dat ik ff moest lachen toen ik mij probeerde in te denken hoe de poolse collega moet hebben gekeken toen hij het water dichterbij zag komen:banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Maar goed dat het niet in Brabant was, had het forum een claim aan de broek gehad meer dan 50 woorden.....:angel:

Als je de tekst gaat vergelijken met die van Westlanders.nu, zul je zien dat het niet de orginele tekst is maar een vrije interpretatie is :angel:.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Dit soort bedrijven zouden verplicht een routebeschrijving mee moeten geven aan een onervaren chauffeur. Nu ik zo af en toe voor de action rij krijg ik die ook mee. Misschien niet stoer maar super handig, ik kom meestal van de meest gunstige kant aanrijden en geen rampzalige verrassingen :ok:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Dit soort bedrijven zouden verplicht een routebeschrijving mee moeten geven aan een onervaren chauffeur. Nu ik zo af en toe voor de action rij krijg ik die ook mee. Misschien niet stoer maar super handig, ik kom meestal van de meest gunstige kant aanrijden en geen rampzalige verrassingen :ok:.

Toen ik voor van der Gaag reed hadden wij van elke vestiging waar we moesten lossen in GB een route beschrijving, enneh ik heb er altijd graag gebruik van gemaakt.:ja::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Hoe wil je dat doen als planner als de chauffeur een kleine 1000 km van huis staat en nog geen dubbeltje heeft om een fax te kunnen betalen. Ik heb ook vaak genoeg in situaties gestaan van "slik, en nu???", en dat na 16 jaar ervaring. Vorig jaar in Engeland nog, kom door een dorpje. Op de baan waar je hoort te rijden kwam je met een bakwagen de hoek nog niet eens om. Dan maar achteruit en tegen het verkeer in om die paal heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
DE wijsheden spreken weer boekdelen hier,kunnen we niet eens terug in de tijd gaan en dan ff onze eerste rit voor ogen halen ,eens kijken hoeveel van ons eerlijk vertellen hoe ze het zweet in de handen en op het voorhoofd hadden staan en hoeveel er met schade terug zijn gekomen na hun eerste rit.

Deze pool is 23 jaar en komt voor hem op onbekend terrein dat je dan fouten maakt lijkt mij meer als normaal,we zijn met zijn allen nog geen perfectionisten.

Al word dat wel vaak van ons verwacht.

Hij zal deze rit in ieder geval niet snel vergeten.

Niks komma nul schade na mijn eerste rit. De eerste schade kreeg ik na 10 jaar, ff keren en de trailer met de kont de bosjes in gedrukt. Stond daar net een ijzeren paaltje, bumper op de grond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

totdat er een omleiding is :-)

Heb nog wel es collega's aan de telefoon gehad dat ik met t straatenboek opschoot hun de weg moest uitleggen, terwijl ik aan de anderekant van t land reed,

Vraag bij action aan planner Marcel of aan de nieuwe Patrick maar of ze spoorloos nog kennen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks komma nul schade na mijn eerste rit. De eerste schade kreeg ik na 10 jaar, ff keren en de trailer met de kont de bosjes in gedrukt. Stond daar net een ijzeren paaltje, bumper op de grond.

Ja die kan ik, kist kapot getrokken

Link naar opmerking
Deel via andere websites