[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Identiteitsfraude


drecki

Recommended Posts

  • Forumlid

Wij hebben ook een adres waar je altijd je paspoort moet afgeven als je komt laden. Krijg je een badge van het bedrijf. Krijg je pas terug als je klaar bent met laden en oplegger verzegeld is en je de badge terug bregnt. Niets afplakken in het paspoort. En geef je het niet, wordt je niet geladen. Bellen ze de opdrachtgever, en je baas hoeft er niet meer terug te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Is goed hier aandacht aan te geven, ikzelf geef eigenlijk nooit meer ergens mijn paspoort, rijbewijs af tenzij ze er echt op staan en in dat geval is mijn BSN nr standaard afgeplakt, maar in 99 van de 100 gevallen accepteren ze ook mijn oude chauffeurs pas.

Ja dat kan ook, had mijn BSN ook afgeplakt op mijn ID, op het nieuwe rijbewijs staat de BSN op de achterzijde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
En dat maak jij uit ;)

Overigens schrijven we hier gewoon dacht :mad:

Ik had niet verw8, dat jij er anders over d8!

Maar goed, all1 kan je geen feestje 4en!:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wij hebben ook een adres waar je altijd je paspoort moet afgeven als je komt laden. Krijg je een badge van het bedrijf. Krijg je pas terug als je klaar bent met laden en oplegger verzegeld is en je de badge terug bregnt. Niets afplakken in het paspoort. En geef je het niet, wordt je niet geladen. Bellen ze de opdrachtgever, en je baas hoeft er niet meer terug te komen.

Herkenbaar verhaal.

Ik durf het zelfs zo te stellen; je werkgever dient jouw persoonsgegevens te beschermen. Dus; duidelijke afspraken maken met

de opdrachtgever/verlader hierover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Blijft gewoon een moeilijke zaak , ga er gewoon vanuit dat het goed gaat , dus geef ik hem af , snap de bedrijven ook wel die kostbare lading meegeven dat ze willen weten aan wie ze het afgeven , als ze het niet doen en de lading verdwijnt dan spreekt ieder op dit forum van ; wie geeft er nou een lading mee bv 2 ton zonder goed na te gaan aan wie en als je bv een auto te koop heb staan en iemand is belangstellend en wil proefrit maken vraag je toch ook om een id kaart of dergelijke in bewaring te nemen (beter nog om mee te gaan , loop je ook risico om eruit gezet te worden) maar als een bedrijf het vraagt , tja hebben de meeste toch wel moeite . wat ik ook wel mee maak en julie ook is dat het bedrijf waar je komt laden al op de hoogte is wie er komt en welk kenteken erbij is , is niet afdoende maar wel een stap veiliger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Debian

Misschien is het een optie om zelf een paar kopiëen te maken en fraudebestendig te maken zoals hier gedaan is.

Dan geef je die af bij een bedrijf.

Werkt niet als je het paspoort moet afgeven zoals in #3 geschreven is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik moest zelfs een keer op de foto, kopie ID kaart en rijbewijs nummer en kenteken trekker. voor het laden van twee dozen van nog geen 20 kg voor Frankrijk :stom: Zullen wel een paar klompjes goud in hebben gezeten kan bijna niet anders:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden