[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gordels vast!!


Marotrans

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik vind gewoon iedereen in zijn waarde laten,of degene nou wel of geen gordel draagt is toch eigen verantwoording!!Ik draag hem op langere stukken altijd maar in de stad(distributie)bijna nooit omdat ik mijn adressen vaak dichtbij elkaar heb,en wat de bekeuringen betreft is het niet zo dat elke bekeuring onder de noemer verkeersveiligheid valt!! bv 2 km te hard rijden op snelweg :mad: o.i.d.voor mij is elke bekeuring gewoon de staatskas spekken en niets anders :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Kijk, dat was alleen mijn bedoeling: waarschuwen voor onnodige bekeuringen... Verder niets. Ik zal zeker niet het nut van de autogordel ontkennen, begrijp mij goed. Alleen, inderdaad dat geneuzel in dit land om de werkende mens een paar knaken afhandig te maken wordt ik een beetje moe van.

Nog ééntje om het af te leren: twee weken terug, een collega belt aan bij een particuliere klant om zich te melden. Man vraagt of de zending achter het huis gelost kan worden. Collega is de beroerdste niet, rijdt zonder gordel om de hoek om achter het huis te komen en..... daar stonden ze te loeren. Verhaal uitgelegd, klant ook, maar gewoon dokken en niet z...en verder. Zielig toch??:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Usacandyman blijf jij nu maar rondrijden zonder gordel. Dat een ambulancebroeder dat een keer tegen je gezegd hebt wil nog niet zeggen dat dit voor alles geldt. In die situatie zal het een keer zijn opgegaan. Maar in 99,99% van de andere gevallen is het beter om hem om te hebben. Het papiertje wat je in België hebt zal je beslist niet beschermen bij een ongeval. Ik spreek uit ervaring. De gordel heeft mij leven gered. Dus heel eenvoudig iedereen, behalve Usacandyman, de gordel om.:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De chauffeur heeft het ongeval niet overleefd, hij is doodgeslagen door zijn volle koelkast!

De moraal van het verhaal; zet niet alleen jezelf vast maar ook zware voorwerpen.

(geld niet voor zware shag)

Bescherm jezelf goed en hou jezelf niet voor de gek: stel je hebt een paraplu los liggen en je rijdt met 50km / u tegen een muurtje dan gaat die paraplu met 50 km naar voren totdat ie iets raakt. ... Dat kan datzelfde muurtje zijn.... Jij kan het ook zijn...

Een koelkast geeft een iets groter risico omdat ie wat groter is, maar de klap is even hard hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dus zou een hamer net zoals een veiligheidsvest verplicht moeten worden.

Ik blijf bij het feit dat een gordel leven redt.

Heb ooit een aanrijding gehad waar ik 40 km pu reed en de andewr 80 kon het stuur zo draaien dat hij me schuin raakte had toen een volvo 340 en nog rijden maar door de gordel niet met me neus tegen/door de ruit.

Maar inderdaad kan me bij je reactie wel iets voorstellen maar ik draag altijd de gordel al hoef ik maar een straat verder te rijden.

is dat geen reden ??? ok, ik hoop voor u dat je het nooit tegenkomt , want hoeveel mensen hebben zo van die hamers in hun wagen ??? ik denk niet te veel.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami

het omdoen, ieder voor zich maar als mijn vriendin hem niet omheeft of ik niet dan houden we er een blauwe tepel aan over dus ik doe hem wel om hoor, en 3 jaar terug heeft mn maatje een zwaar ongeluk gehad en dankt zijn leven aan de gordel, sindsdien draag ik standaard in de vrachtwagen een gordel ook toen ik 45 adressen per dag in amsterdam had. Ik ben dit jaar ook bij een kettingbotsing betrokken geweest, ik zat tussen 2 trekkers met oplegger gepropt toen nog met bakwagen maar wel met gordel, zelf uitgestapt en voorraam was voor me neus heel.

dus... daarom gordel om:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden