[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Favorieten


vickx

Vraag

  • Forumlid

Beste forum-leden,

Ik ben geen collega van jullie; toch mag ik van de webmaster een oproepje plaatsen (bedankt Freddy). Voor een Engels truckersblad wil ik een serie artikeltjes gaan schrijven over de allerbeste truckerstops in Europa. Weten jullie adresjes waarvan je vindt dat jullie Engelse collega's er absoluut 's moeten stoppen (desnoods een omweg waard), dan hoop ik dat jullie me dat via dit forum willen laten weten. Ik wil de plekken zelf bezoeken om er bezoekers en eigenaars te interviewen, dus laat het me weten: waar vind ik de allerbeste on-the-road-happen, de gezelligste plek om even zèlf bij te tanken, de aardigste bediening. Vertel me vooral waarom de collega's van over het Kanaal die plek aan moeten doen, wat er zo speciaal aan is.

Ik hoop op heel veel reacties. Bij voorbaat alvast hartstikke bedankt.

Vicky van der Hof

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

je zou alvast eens in de restaurant database kunnen kijken, daar staan zat goeie plekken in. ook minder goeie trouwens.

mocht je aan die database niet genoeg hebben weten we nog wel wat.

gaat het alleen om restaurants trouwens????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

voor het noorden van nl kan ik in de klaver aanbevelen in niebert aan de molenweg, in het zuiden van nl stad parijs in hulten, en het vliegveld in gilze rijen[deze 2 liggen +/- 1kilometer van mekaar af.

in duitsland zijn de meeste autohoffen wel redelijk tot goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
je zou alvast eens in de restaurant database kunnen kijken, daar staan zat goeie plekken in. ook minder goeie trouwens.

mocht je aan die database niet genoeg hebben weten we nog wel wat.

gaat het alleen om restaurants trouwens????

Waar dacht je nog meer aan? Alle tips zijn welkom :o

Vicky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
ik heb er wel 1 bij mijn favorieten maar das een verzorgingstehuis in Zelhem waar ik elke morgen om 4.30 geheid een bakkie doe maar dat geld zeker niet ...........;)

LOL, wat zouden ze schrikken, daar in Zelhem! Bakken vol Engelsen, allemaal voor een cup of coffee. Nog andere tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
voor het noorden van nl kan ik in de klaver aanbevelen in niebert aan de molenweg, in het zuiden van nl stad parijs in hulten, en het vliegveld in gilze rijen[deze 2 liggen +/- 1kilometer van mekaar af.

in duitsland zijn de meeste autohoffen wel redelijk tot goed.

Bedankt, Bever1 - wat vind je het goeie aan deze plekken? Het eten, sanitair, de bediening, parkeerruimte, sfeer? Hoop dat je nog iets meer over wilt schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden