[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

bluetooth telefoonkit werkt niet.


Recommended Posts

  • Forumlid

Ik heb een nieuwe samsung galaxy advance i9070 telefoon, en die maakt geen verbinding met de telefoon kit. Hij ziet hem wel maar naar een paar seconden valt de verbinding weg. Het ligt niet aan de telefoon, want mijn zoon heeft dezelfde en die doet het ook niet. Is er iemand met hetzelfde probleem en wat is de oplossing? Ben bij de dealer geweest en die weten het ook niet. Het lijkt mij dat ik niet de enige met zo n telefoon ben. Hiervoor had in een Nokia en had geen problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Ik heb een parrot CK 3100 Bluetooth , als ik een nieuwe telefoon probeer te pairen moet ik soms een flach over doen een soort update .

Via de computer download ik de juiste software en dan via een Bluetooth usb stick en de laptop flach ik mijn parrot .

Voor mijn parrot had ik ook een ander systeem ( oortje ) ook hier moet je soms de 2 met elkaar synchroniseren door quasi tegelijkertijd een handeling uit te voeren , je telefoon zoekt wat in zijn bereik is , je accepteert , maar ook je oortje moet je linken met de telefoon .

Kijk eens bij het merk van je telefoon en zoek daar in de FAQ of er geen richtlijnen staan voor het pairen .

Edit : Harrie , kent ook parrot ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Eigenlijk lag het dus aan de carkit van DAF.

Och ik lees het , Dagelijks Andere Futiliteiten ;) , vandaar dat ik vorige week een NL chauffeur op radio Veronica had :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Och ik lees het , Dagelijks Andere Futiliteiten ;) , vandaar dat ik vorige week een NL chauffeur op radio Veronica had :D

Je moet als Belg ook niet naar Veronica luisteren, overigens als Nederlander kan je het ook beter niet doen.

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Och ik lees het , Dagelijks Andere Futiliteiten ;) , vandaar dat ik vorige week een NL chauffeur op radio Veronica had :D

Nou, om eerlijk te zijn heb ik met die laatste 105 over 2 jaar verspreidt minder gehad als met die Iveco in de 2 maanden dat ik 'm heb (computerstorinkjes dan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Je moet als Belg ook niet naar Veronica luisteren, overigens als Nederlander kan je het ook beter niet doen.

Groet Harrie

Vroeger dan was er nog eens een zender :ja:

De mi amigo ' drive in show " is weer in U buurt , hoeveel DJ's zouden er nog over zijn ?

Tja Veronica blijft als U dat wil :ja:

Doet me spontaan denken aan Peter en zijn rockets :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden