[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Van der aart, drachten


emelwee
 Share

Recommended Posts

  • Forumlid

Had jij dan lekker bij v/d Aart blijven rijden Gijsbert...... Wees blij dat wij je van veel ellende bespaart hebben hier....... Jij hebt blijkbaar een patent op ellende opzoeken.... (maar jij bent "gelukkig" een persoon die het zonder vakbond ook wel red toch??)

Nee ik heb niet bij van der aart gereden die ellende heb ik mij zelf bespaart

En als je goed gelezen hebt ben ik geen lid meer van het fnv maar van het cnv dus wel degelijk vakbonds lid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een chauffeur moet tijdens zijn werk rekening houden met de wensen van zijn baas,en niet met de wensen van zijn collega's,daar moet hij enkel maar mee samenwerken.

Als hij binnen t bedrijf  als planner o.i.d aan de gang gaat dient hij nog steeds de belangen van zijn baas en dient hij chauffeurs aan te sturen,niet om hun een gemakkelijk leven te bezorgen.

Dat ie zelf chauffeur geweest is kan dan een voordeel zijn.

 

Ook een vakbonds bestuurder dient,zolang hij vakbonds bestuurder is de wensen van de leden van zijn bond te respecteren.

Als hij daarna op t pluche wilt zal hij ook andere heren moeten dienen en hoeft hij zijn afkomst niet te verloochenen maar zal hij toch dikwijls eens een andere pet op moeten zetten,zijn vakbonds verleden kan dan een voordeel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Verder vind ik dat alle planners minimaal 3 jaar moeten rijden voordat ze op kantoor komen.

 

 

 

Dat hoeft niet noodzakelijk hoor Arne,ik heb planners meegemaakt die niet eens een groot rijbewijs hebben,maar wel haarfijn wisten hoe lang een rit duurde en wisten hoe goederenstromen liepen,en ook hun mensen wisten te motiveren.

Verder konden die zonder moeite met 20 auto,s tegelijk bezig zijn,(de gemiddelde chauffeur maakt alleen zijn eigen planning :D )

 

Vergelijk t maaar met een voetbaltrainer,niet iedere sterspeler kan ook een ster trainer worden,sommigen bakken er niks van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Ik heb ze meegemaakt die net van school kwamen en helemaal nog nooit een vrachtwagen aan de binnenkant hebben gezien maarrrrrrrrrr spelen wel op hun PC een trucker spelletje die hun virtueel door Europa brengt en ja dan heb je toch ook ervaring? ja toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug on topic.

 

De uitspraak van van der Aard is dat hij de auto's overneemt.

4 willen niet volgens van der Aart. Prima dat is de keuze van deze 4 "ondernemers"

 

Daarmee lijkt het er op dat een verdere rechtsgang over is.

 

Heel verstandig lijkt me. Dus is de winst voor het FNV in dit geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • Forumlid

DRACHTEN - “Drie medewerkers van Van der Aart Expeditie en Transport in Drachten hebben de directie laten weten dat ze faillissement gaan aanvragen”, zegt de bedrijfsadvocaat mr. Peter de Wilde van Van der Aart dinsdagnamiddag tegen de nieuwsredactie van Transport Online.

“Ze menen geld tegoed van de onderneming te hebben”, wil de raadsman kwijt. Verder is hij niet gul met details. “Ze zijn bij het bedrijf in dienst”, meldt hij. Maar op de vraag of de chauffeurs nog achter het stuur zitten wil hij geen commentaar geven.

Wel zegt hij: “Als er namens hen een faillissementsaanvraag komt dan zal Van der Aart verweer gaan voeren.”

Verder ontkent hij dat het transportbedrijf aan De Bolder 70 zelf faillissement gaat aanvragen of in financiële problemen verkeert.

 

Directeur Dick van der Aart is ook om een reactie gevraagd. Hij laat zijn advocaat als woordvoerder optreden.

 

 

http://www.transport-online.nl/site/58229/chauffeurs-van-der-aart-drachten-vragen-faillissement-aan-update/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die gaat straks gewoon opnieuw starten

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dat geloof ik ook ja.

Dit soort ondernemers krijg je niets afgeleerd.

Zelfs vorderingen of boetes deren hun niets, teneinde zelf de zakken te blijven vullen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat geloof ik ook ja.

Dit soort ondernemers krijg je niets afgeleerd.

Zelfs vorderingen of boetes deren hun niets, teneinde zelf de zakken te blijven vullen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Je zeg zakkenvuller maar je bent niet verplicht om daar te gaan werken he!!

Dus als je daar begint op zo'n eigenrijder constructie dan weet je dat hij er ook aan verdiend.

Bij ITS,HTC Holwerde en Merwede groep JL Logistics is dat het zelfde.

Alleen moet je daar 10.000 euro inleggen voordat je kan starten.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Iedereen, man, vrouw, jeugdigen en kinderen vanaf 6 jaar kunnen voor mij werken voor slechts 5000 euro..... ;)

En na drie jaar Mogen ze weg.... :bey:  :bey:

Ibo, elke keer weer, weet je mij te ontroeren.

Zo goed als jij bent, zoveel als jij je opofferd voor deze wereld.....respect.

Jij bent echt een barmhartige samaritaan.

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden