[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Skype. (gratis bellen)


Recommended Posts

  • Forumlid

Misschien ben ik de laatste die dat gebruikt nu.

Een paar maanden terug vertelde Fleur er iets van, je kunt dan voor niks bellen, wereldwijd.

Gisteren dat programma geladen.

Zo, je kunt me bellen.... en misschien zien, als je hart sterk genoeg is.:D

PB m'n naam wel voor geintereseerden, ga dat echt niet op de web zetten.

Sta nu met een terug vracht voor Coca Cola bij een magazijn te wachten, en het duurt wel even..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat ook kan, je belt me, tijdens t rijden, en dan zet ik de camara achter de voorruit....

Moet je t wel vantevoren even laten weten, de computer staat normaal gesproken nooit aan tijdens t rijden.

Kijk, zo zou bv een lid als Murphy iets kunnen zien waar ze enkel iets van in boeken hebben gelezen daar, juist, de zon.....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een van mijn dochters heeft voor haar studie veel in het buitenland gezeten. Half jaartje hier, half jaartje daar. Ze is net terug van paar maandjes Sint Maarten. Overal hebben we met haar geskyped. Gaat prima, alleen is het beeld niet altijd overal even goed. Voor de rest gebruik ik het eigenlijk niet. Stel je voor: mijn hoofd uitvergroot in beeld!

images?q=tbn:ANd9GcTMI8iuHn_9Qjnkr-JxrtQUGFc7ZdBBkrgLDhMpxrgIglm050aS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik Nimbuzz. De verbindingskwaliteit is aanzienlijk beter. Skype ging hard achteruit na de overname. Zelfs bij een trage verbinding is de kwaliteit uitstekend ! Skype gebruikte de techniek van Nimbuzz, maar de na de overname van Skype is dat niet meer.

Het is software van een Nederlands bedrijf en al rond een decennia actief.

De moeite waard, de kwaliteit van verbinding is stukken beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die vliegende zwaan...bedoel je de KLM?

Dan klopt in ieder geval de titel niet meer....dan is het bellen niet meer gratis....

Als veelvlieger kan ik je vertellen, dat de kosten van internet in het vliegtuig SCHRIKKEN is.

Om een vergelijk te maken; vroeger (of nu nog eigenlijk) kon je ook al bellen vanuit het vliegtuig.

Credit card in de gleuf op de hoorn en nummer tikken.

Ik heb eens met de gedachten gespeeld, toen ik 9 uur lang naar die hoorn zat te kijken. FF m'n collega bellen, gewoon als geintje.

Echter toen ik de kosten onder ogen kreeg, was ik meteen genezen.

Kosten; 25 dollar (vijfentwintig doller) per halve minuut (30 seconden).

Internet was laatst in Maart (singapore-Melbourne) van vergelijkbare aard.

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voor diegenen die trouwens een Windows Office pakketje hebben, wij bij de firma gebruiken LYNC.

Gaat gewoon via je e-mail adres.

Mocht je naar een echt telefoonnummer willen bellen, dan moet het via een vaste lijn lopen (en zijn er dus indirecte kosten, van je landlijn naar de andere telefoon).

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

20 euro is idd beduidend minder als de prijzen die mij bekend zijn.

Ik heb het artikel niet gelezen, maar ik hoop dat het geen 'vanaf' prijs is....

En daarbij, een momentje geen internet en telefoonsignaal, is voor mij een moment van rust :ja:

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Met mijn ouders die ieder jaar voor een half jaartje gaan overwinteren in spain deden we ook altijd skype maar je moet er toch wat bitrate voor hebben, na een stuk hier over zello zijn we die gaan gebruiken en dat gaat een stuk beter, op het werk met een stuk of 6 collega's gebruiken we het ook werkt perfect heel af en toe wat vertraging maar verder :banaan: en als je hem veel gebruikt verbruik je ong. 20 mb per dag...... dus dat valt zat mee nadeel van skype onderweg is dat je internet niet constant van hoog nivo is.

groeten martje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de berichten de laatste maanden hebt gevolgd, Skype is overgenomen. En een einde het gebruik van het systeem van Nimbuzz. Daarmee denderde de kwaliteit van verbinding van Skype in elkaar. Nimbuzz is vanaf het begin al een zelfstandig programma geweest en Skype toen nog onder de oprichters van Skype maakte gebruik van het Nimbuzz systeem. Sinds de overname dacht de nieuwe eigenaar het beter te doen. Dat blijkt dus iets anders te liggen.

Ik gebruik dus nu Nimbuzz want ook ik heb een beperkte snelheid en het echt stukken beter !

Kwestie van proberen. Bevalt het niet? Gooi je het er weer af. Maar je merkt het verschil in kwaliteit direkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

ik heb hem ( onze ibo ) al een paar keer gezien ….jaja..en gesproken.

je kunt het kijken ook uit zetten als het teveel wordt voor je hart.

met thuis skype ik al sinds ria niet meer mee toert en dat werkt prima.

bevalt mij prima en kost niks….os bin zunnig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe je dat bij wi-fi spots of gewoon via je bundel?

Ik kan me zo voorstellen dat dat een enorme hoop data vreet.

ik heb altijd wel ergens wifi. ( hotspot )

en als ik dan een weekend oversta weet ik wel waar een hotspot ( gratis ) is en kan ik als het moet gewoon de hele dag online zijn.

de meeste wifi punten zijn sterk genoeg dat ik en kan surfen en skype gebruiken op hetzelfde moment.

zo kunnen we wel vaak met elkaar overleggen.

en hoeveel data het gebruikt weet ik niet maar het kost niks.

als ik het zo uitreken heb ik mijn laptop al bijna terugverdiend aan telefoonkosten.

voor nood heb ik een abonnement van 11 euro per maand voor bellen en sms-en.

het komt maar zelden voor dat ik een dag heb zonder contact.

en nu begin ik dadelijk aan mijn afscheids toernee en dan zal het skypen daarna minder worden.

maar het is zeker een goede uitkomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden