[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Europoort Container Transport Services BV Failliet


Recommended Posts

Gast routier
van oorselen.... dat is toch die gene die met oosblokkers op de auto's rijd??:rolleyes:

Dat laatste is nieuw voor mij!

Ik kom die wagens jaarlijks tegen tijdens de plaatselijke truckrun.

Maar ik heb er nog nooit een pyama getroffen! :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
ze rijde ook met nl kentekens... kom ze regematig in de haven tegen

Wie is ze? :confused:

Nederlandse of buitenlandse chauffeurs?

Nogmaals, voor mij is dit nieuw...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Droef toeter !! LOLJa dat is ie zeker !!!!! hij loopt erbij of ie is overreden door 1 van z`n wagens ik ben

benieuwd of ie al een nieuwe naam heeft verzonnen voor een nieuwe bv.

Moet je ff google en faillissement verslag MC Sjouw intikken ik wens de chauffeurs veel succes die nog

`t een en ander tegoed hebben pensioen en salaris

Oud nieuws dit. Rijden alweer onder o.c.t.s.

Net zo makkelijk...

Dat die droeftoeter van een sjouw maar een vet hart krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik wens de chauffeurs veel succes die nog`t een en ander tegoed hebben pensioen

De plannen van Brussel, de plannen onze eigen regering en de ietwat sombere vooruitzichten in ogenschouw nemende is het wensen van succes wel erg voorzichtig uitgedrukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Die witte platen zijn van een Sloveense charter.

okido.

bij sommige wagens is de E al vervangen door de O. O.C.T.S.

nog niet allemaal, maar dat is net als met de wagen van van Eijk, bij de 1 zit er een sticker van TSI op, bij de andere gewoon van Eijk, het zal allemaal wel goed zijn... ofzo:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Die witte platen zijn van een Sloveense charter.

misschien een domme vraag van mij, maar heeft een Sloveense charter, geen problemen met de carbotage regel als hij volledig in Nederland werkt????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
misschien een domme vraag van mij, maar heeft een Sloveense charter, geen problemen met de carbotage regel als hij volledig in Nederland werkt????

Ik heb die "Sloveen" wel eens gesproken. We stonden naast elkaar voor de laadkaai. Hij spreekt goed Nederlands, en rijdt met een paar auto's voor van Orselen. Met slovenen achter het stuur.

Voornamelijk Rotterdam/Antwerpen naar Duitsland/Frankrijk, dus geen last van cabotage regels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

Reportage van Brandpunt over faillissementsfraude

Het is zeer lucratief en kost de maatschappij naar schatting 1 miljard euro per jaar: faillissementsfraude. De slachtoffers -meestal...

bewerkt door Marotrans
Niet alleen 'n link! Tekst bijgeplakt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Reportage van Brandpunt over faillissementsfraude

Het is zeer lucratief en kost de maatschappij naar schatting 1 miljard euro per jaar: faillissementsfraude. De slachtoffers -meestal...

Was dit de uitzending over het keurige transportbedrijf DJ Middelkoop, dat in 2012 na het faillissement een vliegende start heeft gemaakt? Jaren geen pensioenpremie afgedragen en de gedupeerde chauffeurs blijven er toch werken, en bijna een miljoen euro loonbelasting niet betaald wat nu u en ik en de rest van de wel-belasting-betalers mogen doen? Die uitzending bedoeld u? Wie had dat gedacht dat Europe Flyer ten opzichte van Middelkoop maar een kleine jongen was met betrekking tot schulden achterlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En dan wel als Middelkoop goede doelen steunen. Hoe belachelijk kun je zijn als ondernemer. Gisteren een gloed nieuw span (lzv) van Middelkoop op de A2 tegen gekomen.

Daar achter een bakwagen van Schiphol Express met een of andere oude ahw. Nadien een sobere FM van Europe Flyer. Lange leve de doorstart.

Noem mij eens bedrijven waar alles echt netjes er aan toe gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden