[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ideaal voor internationale chauffeur


Gast Freddepet

Recommended Posts

  • Forumlid
ja inderdaad red plus (zaken) en sprak deze week iemand die had een vergelijkbaar red van Vodafone maar dan als particulier kosten waren ongeveer gelijk alleen had hij maar 1 gb internet en ik 4 Gb

dan heb jij een business red super abbo en je collega een red super plus abbo........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
klopt helemaal, want dat gewone (redsuper plus)is nieuw gekomen omdat er vraag naar was

Niet omdat er vraag naar was. Wel omdat vodafone heel veel klanten die altijd een zakelijk abbo gehad hebben, maar die niet meer mochten verlengen aan het kwijt raken was....... ikzelf heb nu ook zo,n red super plus abbo. Je krijgt daar standaard een gratis multisim kaart bij waardoor je ook 200 mb extra data erbij krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja Ger Jij loopt nog 25 jaar achter

Wil je naar het buitenland bellen Zowel vast of met je mobiel

Dan kijk je op Internet www.albacom

Dat gaat allemaal via een 0900 nummer

Ik bel via albacom naar zuid amerika voor nog geen 0,14 per min

Huub

Duur! Kan vanaf 1cent per minuut hoor. Lebara is erg goedkoop of gewoon even bij Ali Telefoni naar binnen lopen en t hem vragen, heeft zat SIm kaartjes liggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Weer je wat ik zo mooi vind aan het Vodafone red abbonement. Je hoeft nergens meer op te letten. Ik bel waneer het mij uitkomt en hoelang het mj uitkomt.

Ik heb nog nooit iets bij moeten betalen. Zelfs niet als ik weer de laatste nieuwtjes uit het hoge noorden wilde weten :D

O ja, de kerstman komt dit jaar gewoon weer :wijn: Gelijk maar even gevraagd toen ik toch onze correspondent daar ter plaatste aan de telefoon had....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Hoe vlugger je klaar bent ,hoe minder t kost.:angel:

En dat is nu het mooie aan zo'n vodafoon abonnement Peter, dat is iedeaal voor ouderen, die kunnen dan alles een beetje op hun eigen tempo doen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Administrators

.....

Ik heb nog nooit iets bij moeten betalen. Zelfs niet als ik weer de laatste nieuwtjes uit het hoge noorden wilde weten :D

....

Misschien zou je dan je abbo omlaag kunnen bijstellen, je betaald kennelijk te veel, of je verbruikt te weinig.....

bewerkt door Teddybeer
Quote gerepareerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik stap juist van Telfort af, elk bundeltje apart en een telefoon leasen die na 2 jaar niet eens van jezelf is maar wel betaald na 2 jaar. Nog een maand, dan bel ik wel rond op het Vodafone netwerk. 2 gig internet en onbeperkt bellen en berichten rondsturen voor minder dan bij Telfort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Absoluut niet waar!! Al bel je vanuit Frankrijk naar een Duits nummer dan nog valt dat binnen je bundel.

Ik heb hem vanaf het begin, de zakelijke variant. Ik bel met wie ik wil hoe lang ik wil. Zelfs vanuit Nederland naar Noorwegen of Finland (je moet een beetje op de hoogte blijven:D) Ik heb nog nooit een euro bij hoeven te betalen en het gebeurd zo maar dat ik eens 1.5 uur met een toekomstige collega aan de telefoon zit.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb hem vanaf het begin, de zakelijke variant. Ik bel met wie ik wil hoe lang ik wil. Zelfs vanuit Nederland naar Noorwegen of Finland (je moet een beetje op de hoogte blijven:D) Ik heb nog nooit een euro bij hoeven te betalen en het gebeurd zo maar dat ik eens 1.5 uur met een toekomstige collega aan de telefoon zit.....

Idd. Bij het zakelijk abbo zitten 150 minuten bellen vanuit NL naar een buitenlands nummer. Dat heb je met een particulier abbo niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

En nu komt het op verlengen aan na 2 jaar Red plus........komen ze met een gewoon Red abonnement aan zetten.....wil je redplus oid dan mag je gewoon 25 euri extra aftikken.....die muts aan de telefoon van vodafone wou het maar niet begrijpen dat ik wel ff verder ga kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En nu komt het op verlengen aan na 2 jaar Red plus........komen ze met een gewoon Red abonnement aan zetten.....wil je redplus oid dan mag je gewoon 25 euri extra aftikken.....die muts aan de telefoon van vodafone wou het maar niet begrijpen dat ik wel ff verder ga kijken

red plus is altijd duurder geweest.

Verzonden vanaf mijn aaifone 6 met tapakwats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden