Spring naar bijdragen

Foto van een wagen verongelukt in Italië. Foto van Fb pagina Camion Unica Passione


Johnny

Recommended Posts

De desbetreffende chauffeur heeft toen een paar maand in de ziektewet gelopen en rijdt weer op een auto van Edwin Kluft en dan rijd hij weer op een auto van Klintra Transport BV en dan zit hij weer op een auto van Edwin Kluft en dan.... , enz, enz dat maakt ook niks uit tis toch 1 pot nat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

De foto is sinds afgelopen weekend terug een leventje beginnen te leiden , her en der kom je hem op FB groep pagina’s tegen zonder enig woordje uitleg van het wat en hoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Sorry hoor maar van mij mag dit topic in de vuilnisbak. :ja:

Je zal de chauffeur maar zijn en jaren later weer de foto's tegen komen en het hele verhaal weer opgerakeld worden .

Al is het maar uit respect voor de bijrijdster ( RIP )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Beetje jammer dit Nal, als je sensatie wil dan openen je toch in het 'Onzin' hoekje een draadje met de titel"waarheden uit de wandelgangen" of zo. En anders sla je maar de telegraaf open, en als ze die daarboven niet brengen, ze hebben ook een website.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Edwin Kluft....

Nou, ik ga vast zitten met een :wijn:en een zak borrelnootjes....

je ziet de foto en dan vraag je je af hoe het met de chauffeur is afgelopen........ Hoe je ook over de persoon in kwestie denkt: ik vind de opmerking van jou desalniettemin ongepast.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vind het zowiezo stom om alleen een foto te plaatsen als je niet weet wat en waar het gebeurd is.

Heb je als nabestaanden alles een beetje een plaats gegeven of mischien helemaal wel niet, en dan wordt het hier weer opgerakeld.

En voorzien van stomme opmerkingen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wel raar dat je hier niet ziet welke moderator er actief is op dit deel van t forum. Ik zit ook op andere forums en daar kan je alle ongepaste berichten doorgeven aan een mod. Dan kijkt die gene wel of t ongepast is en dicht moet of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wel raar dat je hier niet ziet welke moderator er actief is op dit deel van t forum. Ik zit ook op andere forums en daar kan je alle ongepaste berichten doorgeven aan een mod. Dan kijkt die gene wel of t ongepast is en dicht moet of niet.

Bij elk bericht zit een "rapporteer-knop", is een bericht fout, dan kun je daar op klikken en word er naar gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Het is wel mooi geweest zo, er komen nog steeds geen nieuwe feiten over dit ongeluk boven tafel (mocht daar al behoefte aan zijn).

En eerlijk gezegd vind ik het ook 'n beetje ongepast om er geintjes over te blijven maken...

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden