[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
dafcoupe
Hallo beroepschauffers,
Ik heb me aangemeld op het forum omdat ik een vraag aan jullie heb waar ik graag een reactie van jullie op zou willen horen.
Het volgende; we rijden met een personenauto over de snelweg meestal een 110-120km/h.
Maar soms is het heerlijk om langzamer te rijden. Om geen overig verkeer te hinderen rijden we dan achter een vrachtauto.
En niet een meter of 10, om uit de wind te blijven!!!
Nee, een 70 a 100 meter.
Het is heerlijk om achter een constante snelheid rijdende vrachtauto te rijden op zo'n moment.
Wanneer we "los" een 85 a 90km/h gaan rijden reageren overige weggebruikers daar soms aggresievig op.
Dus maken we gebruik van jullie "rugdekking" zeg maar, met de nadruk op de genoemde afstand erachter!!!
We hebben echter een paar keer gemerkt dat het blijkbaar irritaties, of iets anders, lijkt op te roepen bij een chauffeur.
Gingen dan wat wijken om te kijken wat er achter reed. Soms zelfs opeens wisselende snelheden.
Een keer zijn we maar in gaan halen en werden ons allerlei handgebaren toegeslingerd.
Vaak gaat het ook erg goed hoor!
Mijn vraag aan jullie is dus of het inderdaad vervelend voor jullie is wanneer er een lange tijd rustig een auto(VW uit 2011), op afstand,
achter jullie blijft rijden.
DC
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
6
4
3
3
Popular Days
23 jun
15