[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

live services


jean

Recommended Posts

  • Forumlid

hallo,hebben er meer collega's last van dat de live service verkeersinfo en dergelijke van tomtom in het buitenland niet meer werken,in nederland geen probleem op mijn 940live.

ik heb een vraag gesteld bij tomtom support, en kreeg als antwoord dat ik de fabrieks hestellingen moest uitvoeren, dit gedaan zonder resultaat.

mvg jean

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hallo,hebben er meer collega's last van dat de live service verkeersinfo en dergelijke van tomtom in het buitenland niet meer werken,in nederland geen probleem op mijn 940live.

ik heb een vraag gesteld bij tomtom support, en kreeg als antwoord dat ik de fabrieks hestellingen moest uitvoeren, dit gedaan zonder resultaat.

mvg jean

Geeft hij toevallig een foumelding? Welke softare draait erop? Ik neem aan een niet legale. Van de TRUCK software is bekend dat hij op device,s waarvoor die software niet gemaakt is vaak tot spontane herstarts lijdt. Als je rchts in het scherm een geel driehoekje ziet dat kan het zijn dat je TT geen contact maakt met de server. Probeer eens wat hij doet met bv de originele software.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Software staat in x50 emulatie, anders geen voertuigwissel. Misschien is het verholpen als ik voor Jean de x40 emulatie gebruik???

Weet niet of dat gaat werken. Ik hoor steeds meer dat vergelijkbare device,s hetzelfde probleem hebben. De eerste tijd gaat het goed. Maar na een keer herstarten gaat het fout, en word het erger.. Daar is ook niks aan te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

hallo corne en andere collega's, mijn live werkt wel in NL maar niet meer in buitenland,n paar weken geleden nog wel direct na aanschaf abb. hij gaf een tijd geleden een foutcode 148 dacht ik,nu geeft hij melding (in het buitenland dus) ''er is een fout met server probeer opnieuw''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

heb vandaag gebeld met helpdesk tt,men is er aan het werken, de sim card word niet herkend en het hele toestel stond ook niet in hun systeem maar de live heeft eerder wel gewerkt en afgelopen woensdagmorgen tussen chartres en parijs ook live verkeersinfo ontvangen, en daarna tot nu toe geen live meer. ikke nie begrijp nie meer.hoop maar dat ze bij tt er nu uitkomen

mvg jean

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden