[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Topsleeper - Waarom (niet)?


Holland

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Ik heb een paar jaar met een duivenhok in de rondte gereden in Engeland en er was geen plaats voor een 70 cm breed bed, na een beetje knoeien paste het wel, nadeel niet zo makkelijk in te kruipen, voordeel geen troep door je cabine vliegen als je eens scherp moest remmen. Dit was een actros met de korte dag cabine met daarachter een laadkraan. Goed geld verdient dus niets om over te klagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid
Aan 1 kant ben ik blij dat ik nooit in zo'n hok heb hoeven liggen en rijden. Maar aan de andere kant zaten er best wel mooie topsleepers tussen.

Ik weet nog dat ik met een chauffeur van moeijes in krefeld stond bij de groente markt. we waren veels te vroeg en gingen nog ff een paar uurtjes slapen. Hij had ook zo'n top sleeper (ik had gelukkig al een modernere auto) maar het lijkt mij helemaal niks om door zo een luikje naar boven te moeten en dan te slapen.....brrr de gedachte al...

Vroeger kreeg je nog wel eens van die kartonnen platen van een vrachtwagen, die moest je uit knippen-vouwen-lijmen en je had een soort van model auto. Ik heb een paar van die M.A.N bouw dingen gehad met topsleepert.

LvBv7z4zfjuLgHvZd0fTfBLimOdCCQFf4x3aCzeRB0A=w460-h344-p-no

Zoiets? :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
U zegt?.....:(

Deze kwam me vorige week nog voorbij. Weliswaar met een oost-Europese vriend achter het stuur, maar ik zie ze genoeg rijden.

[ATTACH=CONFIG]62886[/ATTACH]

ik kom ze elke dag tegen bij post.nl in hengelo met pools en roemeens kenteken komen nl niet uit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden