[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

weer eentje die het niet kon redden


Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Idd. Ik moet zeggen t zijn hele mooie auto's met mooi spuitwerk maar zoiets is alleen voor een eigen rijder te doen. Je moet die kosten wel terug verdienen terwijl het niks oplevert. Je krijgt geen extra werk of hogere vrachtprijs door je mooi gespoten auto. Laatst was er een eigen rijder bij ons met een zeecontainer die zijn XF 105 van binnen voor 15.000 euro had verbouwt. Hij was echt prachtig met alles erop en eraan, maar hij woonde er ook zo'n beetje in. Zijn vrouw reed ook en samen waren ze de hele week onderweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Idd. Ik moet zeggen t zijn hele mooie auto's met mooi spuitwerk maar zoiets is alleen voor een eigen rijder te doen. Je moet die kosten wel terug verdienen terwijl het niks oplevert. Je krijgt geen extra werk of hogere vrachtprijs door je mooi gespoten auto. Laatst was er een eigen rijder bij ons met een zeecontainer die zijn XF 105 van binnen voor 15.000 euro had verbouwt. Hij was echt prachtig met alles erop en eraan, maar hij woonde er ook zo'n beetje in. Zijn vrouw reed ook en samen waren ze de hele week met die auto onderweg.

Ik ben in de regel ook de hele week van huis.

Soms nog iets langer.

Maar die 15000 euro geef ik liever thuis aan vrouw en zoon uit.

Ik kan me best vermaken in een standaard xf-cabine.

Natuurlijk, het kan heel mooi zijn, maar ieder zijn meug...:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Jij had je trekker toch ook "gepimt" met een nieuwe matras las ik ergens? :p

Dat dan weer wel. Maar dan wel met een verdikt standaard matras!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nu kunnen smaken verschillen, maar die wagens die ik op die Hyves zie vind ik persoonlijk helemaal niet zo bijzonder. Wat extra feestverlichting ja, maar dat brengt je niet naar een faillissement.

Misschien had 'baasinneke Jaqc' wat minder in de kroeg moeten zitten..??

Wat is daar mis aan?biertjebiertje

Ik probeer ook elke dag op het terras van het cafe te gaan zitten, lekker gezellig en een mooie manier van netwerken.LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Daar kan ik mij iets bij voorstellen want Pim lustte er wel pap van. :D

Nu weet ik dat jij cynische, en soms leuke humor hebt.

Maar deze vat ik even niet...:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik weet niet hoeveel auto's dat die nu heb ik kem hem toen die nog bij de jumbo reedt en dat is ongeveer 6 jaar geleden toen had die maar 1 auto en als je nou kijk heeft die volgens mijn stuk of 15 auto's

(volgens mijn iets te hard gegroeit in die jaren )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Had het bedrijf geen website? Ik zie alleen een Hyves pagina waar een vrouw het laat lijken of zij de baas is en vooral rept over lampjes die op haar auto komen geregeld door haar mannetje. Met extra lampjes is nog nooit een transporteur rijk geworden. Het geld dat daaraan uitgegeven was had men beter kunnen gebruiken voor een goede acquisitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze vragen ook Chauffeurs.

Categorie: Chauffeurs Int. « Overzicht Chauffeurs Int.

CHAUFFEURS GEVRAAGD

A.L.D.Benelux s.a. vraagt per direct int.chauffeurs liefst in het bezit van a.d.r.basis certificaat voor onze vestiging te Heijen.

Wij rijden met zeil-kast en koelopleggers op voornamelijk duitsland frankrijk , engeland en Benelux .

In principe weinig tot geen weekenden .

Wij zoeken zeer gemotiveerde chauffeurs en wij betalen correct.

Een vaste auto behoort tot de mogelijkheden.

Voor verdere info kunt u contact opnemen met 00352-621554980.Naam adverteerder: A.L.D. BENELUX S.A.

Adres: Geen adres vermeld!

Woonplaats: Geen woonplaats vermeld!

Land: Netherlands

Telefoon: 00352-621554980

E-mail: Klik hier om A.L.D. BENELUX S.A. een bericht te sturen

Website: Geen website vermeld!

Bron: T-O.

Link: Transport-Online - Transport Online Vacature Pagina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat lijkt me daar goed geregeld:nee:. Zitten nu dus in aan de Kiricheneck 21 te Weiswampach

Luxemburg. Zou er maar ver van wegblijven. (Voormalige) eigenaren zijn persoonlijk failliet, evenals de vorige bedrijven. Niet echt een basis voor de toekomst. Maar wel wagens met blingbling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bas Ulft

Ik wist niet dat dat kon, als je net privé failliet was, al meteen verder met een nieuw bedrijfje in Luxemburg? Maar ze hadden toch 15 auto's? Worden al die 15 chauffeurs dan gewoon bedankt als oud vuil, omdat ze nu nieuwe chauffeurs zoeken? En die auto's, zijn dat gewoon weer de auto's die ze met Chelty hadden? En de curator, die trapt daar in? Bij een BV kan dat wel, maar toch niet als je er privé mee in zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden