[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Euresco, Uithoorn.


Recommended Posts

  • Forumlid

Dit bedrijf komt al voor in andere topics o.a. over betalingen richting chauffeurs en later omtrent ladingen waarvan je in hogere sferen terecht komt.

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:

[/TD]

[TD=class: data]Euresco B.V.

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:

[/TD]

[TD=class: data]Anthony Fokkerweg 14 b

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:

[/TD]

[TD=class: data]1422AG Uithoorn

[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:

[/TD]

[TD=class: data]20094312

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:

[/TD]

[TD=class: data]000007745060

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:

[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Status:

[/TD]

[TD=class: alert]Faillissement

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Kenmerk:

[/TD]

Tel.nr. curator: 0205460606

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Transportnieuws - Omstreden transportbedrijf Euresco in Uithoorn failliet verklaard

Omstreden transportbedrijf Euresco in Uithoorn failliet verklaard

[TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]image-11291.jpgUITHOORN - Het omstreden transportbedrijf Euresco, aan de Anthony Fokkerweg 148 in Uithoorn is dinsdag 27 juni failliet verklaard.

In mei van dit jaar heeft de politie er een inval gedaan en de buit was 200 kilo aan softdrugs, een kilo harddrugs, een vuurwapen en een hoeveelheid geld. Alles is in beslag genomen en er zijn twee verdachten gearresteerd.

Zoals het er nu uitziet is daardoor ook het transportbedrijf ten onder gegaan. Of dat inderdaad de reden is blijft nog onduidelijk, omdat curator mr. M. Malycha uit Amsterdam donderdag niet bereikbaar was voor commentaar.

Euresco was na de bewuste inval in één klap omstreden. In 2012 ging het mis toen een chauffeur van dit bedrijf in Frankrijk me 14 kilo harddrugs van de weg werd gehaald...............

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geloof toen Cor van voorschot overleden is,het langzaam aan afgestorven is.. Na een paar naamsveranderingen,geloof dat FGI de laatste was.. Weet het ook niet precies..:confused:

Ik weet wel dat mijn vader de auto's van FGI heeft weggereden uit Aalsmeer voor een handelaar.

De reden die hij toen zei was toen dat die kerel niet lang meer te leven had en hij uit zichzelf gestopt was.

Die wagens waren stuk voor stuk zwijnenstallen van binnen, volgens mijn reden er ook veel Turken of iets in die riching...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

FGI Oplichters eerste klas ! daar werden uren weg gemoffeld was niet normaal ! veel jongens uit het noorden reden voor die gek , die jongens zijn allemaal zwaar belazerd reden veel op Parijs met bloemen ! Zaten ook een zooitje chauffeurs die ergens anders niet meer aan de bak konden . Een vriend van mijn heeft er ook nog een blauwe maandag voor gewerkt . toen die niet zijn volle salaris kreeg uit betaald en daar wat van zij ! werd die even goed bedreigt daar op kantoor door wat planners ,Hebben toen op een vrijdag middag even de rest op gehaald met wat mede chauffeurs !Toen was onze vriend wat minder brutaal en erg mak ! Je mag niet blij zijn als een mede mens het lootje legt ! maar van deze hoop ik dat ie flink brand in de hel , Deze gast heeft wat mede chauffeurs belazerd en het leven zuur gemaakt ! Heeft ooit nog eens een heel stuk over deze asbak in de groene Amsterdammer gestaan ,was ie ook nog trots op de manier waarop hij iedereen belazerde , Heb ook een tijdje op Parijs gereden voor een ander bedrijf moest ik altijd lossen in Ruguis De veiling in Parijs Nou daar had hij wat mensen in dienst die de bloemen naar de handelaren verdeelde (die heeft ie ook allemaal belazerd ) die namen dus wraak op hem door alle Bt wagentje die van hem waren de accu draden door te snijden ,werd er die nacht dus niets bezorgt ! De volgende dag stond ik weer in Parijs ,Was hij zelf over gevlogen om alles in goede banen te lijden ! Hij werd keihard uit gelachen ) mAAR OM EEN LANG VERHAAL KORT TE MAKEN ! BLIJ DAT IE HET LOOTJE HEEFT GELEGD (WIE VOLGT )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden