[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Trein schept vrachtwagen, Rotterdam Elbeweg.


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Trein botst met vrachtwagen - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

Trein botst met vrachtwagen ROTTERDAM - Een trein heeft maandagochtend op de Elbeweg in Rotterdam een vrachtwagen geschept. Hoe dit kon gebeuren is nog niet bekend.

Door de botsing is de vrachtwagen gekanteld. De chauffeur kon zelf uit zijn cabine komen. Het is nog niet duidelijk of de man gewond is.

De hulpdiensten zijn massaal ter plaatse in de Europoort.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inderdaad de ingang van de Stena. Zo maak je wel vriendjes aangezien er niet zo veel keuze om bij de Stena het terrein op de komen is. En daarnaast de Sambreweg is ook noodgedwongen dicht. Ik weet niet hoe laat dit gebeurt is maar rond 9 uur komt altijd de Hull boot binnen en dan word ook dat een iewat lastig verhaal als je met je personenwagen van de boot af komt tenzij de Dinkey-toys via de andere poort het terrein mogen verlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast cocoolkast
Collega van Co?

klopt, maar wie het is geen idee, ken hem niet

het eing wat ik weet, dat de chauffeur niks mankeert, maar toch voor onderzoek naar t ziekenheuis is gebracht, en dat het flink heb gedondert op kantoor,blij dat ik daar niet zit,op kantoor

Van de planner:

  • Zal ik jullie dan maar van wat info voorzien voor het uit de hand loopt ?? Het was een Nederlander en de spoorwegpolitie is de toedracht nog aan het uitzoeken. Het stoplicht schijnt welleens meer te haperen daar. Chauffeur heeft niks overigens, lijkt me het meest voorname.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
en dat het flink heb gedondert op kantoor,blij dat ik daar niet zit,op kantoor

Dat snap ik. Als je nu één ding is wat je in deze tijd niet kunt gebruiken, dan zijn het wel zulke ongevallen.

En zeker niet als je je af kan vragen of dit te voorkomen was.:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik kom er zelf ook vak. Van het weigeren van de stoplichten weet ik niets. Simpelweg omdat ik me niet kan herinneren er ooit geweest te zijn terwijl er een train passeert. Kan best waar zijn dat t niet goed functioneert.

De treinen rijden daar gelukkig niet zo snel. Soms zelfs iets meer dan stapvoets.

Meestal loot er ook nog en mannetje vooruit. Misschien nu niet. Weet ik niet.

Gelukkig is het alleen materiële schade en geen letsel. Niet leuk, maar dat is te overzien.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou maar hopen dat de arme drommel slachtoffer was van een niet functionerende installatie.

En als nou blijkt dat dit het geval is? Mag de spoorbeheerder zich achter de oren krabben. Want dat er niet meer is gebeurd is dan een godswonder lijkt me.

Een knuffel met een trein kent zo zijn slachtoffers doorgaans. Van dit soort berichten wordt je niet vrolijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
klopt, maar wie het is geen idee, ken hem niet

het eing wat ik weet, dat de chauffeur niks mankeert, maar toch voor onderzoek naar t ziekenheuis is gebracht, en dat het flink heb gedondert op kantoor,blij dat ik daar niet zit,op kantoor

Van de planner:

  • Zal ik jullie dan maar van wat info voorzien voor het uit de hand loopt ?? Het was een Nederlander en de spoorwegpolitie is de toedracht nog aan het uitzoeken. Het stoplicht schijnt welleens meer te haperen daar. Chauffeur heeft niks overigens, lijkt me het meest voorname.

Hij reed er net een paar dagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tis een rot overgang daar. Je draait er rechts op. Dus via je 'dode' hoek.

Anderzijds: de chauffeur moest al een tijdje parallel hebben gereden met de trein. Dus dat snap ik dan niet helemaal.

Hij was net nieuw, dus misschien nog druk aan het kijken waar ie moest in. Ja, dan heb je ook niet alles in de gaten.

moeilijk, moeilijk.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden