Spring naar bijdragen

Slaperigheid op weg onderzocht

hellbengel
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

AMSTERDAM - Slaapexperts uit heel Europa gaan de komende maanden duizenden chauffeurs ondervragen over slaperigheid. Voor het eerst worden in Europees verband de handen ineengeslagen om het aantal auto-ongelukken te verminderen op de wegen

Slaperigheid op weg onderzocht - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Gesodemieter met bioritme icm idiote werktijden cq rijtijden zijn naar mijn idee de grootste boosdoener.

Oh ja: overdag uren kwijt zijn aan laden/lossen bij een klant. Precies de tijd dat je klaarwakker bent. En dan in de avond of vroege ochtend ' het goedmaken'.

Onderzoek overbodig lijkt me.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Ik sliep meer toen ik van huis weg was dan nu ik elke dag / avond thuis ben .

Bij een buitenlandse reis sliep ik # 6,5 à 7 uur , nu duik ik rond middernacht in bed en om 4 uur gaat de wekker al , is heb # 4 à 5 uurtjes slaap tussen 2 ritten .

Ik heb soms eens nood aan een extra stop van 15 minuten omdat de aandacht niet meer op de weg is , maar ik van alles aan het (be)denken ben .

Ergens ten velde , met de hulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Wat denk je van 'strak 9 uurtjes' op standplaats?

.

.

.

Onregelmatige tijden, de ene keer om 3 uur 's nachts beginnen, de dag erna weer om 9 uur 's ochtends tot 's avonds laat is een aanslag op je bioritme.

Ik geloof trouwens niet dat iemand op kantoor zich daar druk overmaakt.....

Als je aan je rust wilt komen kun je beter meerdaagse ritten maken,als je dan strak je 9 uur moet maken is het ff eten en gelijk naar bed(denk maar aan Roncq:D:D)

En effe wippen???? zoek verkering met "fraulein faust":D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast mebo 07
........Dan naar huis, op je gemak wat eten, douchen, kindjes, beetje vervelen op CF , om 22.00/23.00 kruip je erin, snel effe wippen en om 02.15 mag je er weer uit. Je moet immers rond een uur of 7 in Luxemburg staan.........

Daarom was het vroeger ook 11 uur op standplaats.............had je twee uur meer om te wippenLOLLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites