[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

35 FH Globetrotter XL trekkers voor de Holwerder Transport Groepen


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Nieuw Materieel | Transport Online - 35 FH Globetrotter XL trekkers voor de Holwerder Transport Groepen

35 FH Globetrotter XL trekkers voor de Holwerder Transport Groepen

[TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]image-1245.jpgITS Holwerd BV heeft een uniek concept waarmee eigenrijders in staat worden gesteld zich te focussen op waar ze goed in zijn, het rijden. Alle andere zakelijke beslommeringen zoals facturatie, acquisitie en alle andere financiële zaken worden geregeld door ITS Holwerd BV. Ook de aanschaf van nieuw materieel wordt centraal georganiseerd waarbij de focus ligt op duurzaamheid en veiligheid. Dit leidde tot de aanschaf van 35 nieuwe FH-trucks met 460 pk Euro 6 en het complete Safety-pakket...................

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

@ Murphy, ik typ dan ook maar wat er meteen door mee heen flitste: "Als daar binnenkort dan ook maar niet een FNV-er naar binnenstapt vermomd als controleur van ILenT". :D

Op de één of andere manier heeft men er toch een soort hekel aan wanneer iemand z'n kop boven het maaiveld uitsteekt. Ik wens deze mensen in ieder geval heel veel succes met dit prachtige materiaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bas Ulft

Als je in één keer 35 nieuwe Volvo's kunt bestellen, moet je toch wel goede cijfers hebben, anders krijg je er geen krediet voor lijkt me. En 35 vergunningen bij de Niwo krijg je ook niet zomaar. Dan doet die HTC het toch goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Mijnheer Atema heeft een missie. Transport verder in de put schoppen. Over een paar maanden gaat hij vreselijk bakzeil halen. Dan heeft hij geen zin meer en pakt hij zijn vergoeding.

Ah, je hebt dit vernomen uit zijn eigen mond?

Of probeer je nu iemand zonder zijn eigen medeweten zwart te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ah, je hebt dit vernomen uit zijn eigen mond?

Of probeer je nu iemand zonder zijn eigen medeweten zwart te maken?

Altema geeft zijn ongezouten mening over bedrijven waarvan nog maar bewezen moet worden dat het illegale constructies zijn. Daar zal hij een hele kluif aan krijgen. Langdurige rechtszaken met een hoogst onzekere afloop voor de FNV bondgenoten. In dat kader denk ik dat zijn uitspraken over van der Aart en nu over de bedrijven uit Holwerd erg ongelukkig en voorbarig zijn. Dit kan zeker tot schade lijden voor deze bedrijven. Dat is mijn mening en die mag ik hebben. Dat heeft niets met zwart maken te maken. Verder hebben andere acties die ze gevoerd hebben tegen bedrijven in deze sector nu ook niet echt het beoogde resultaat gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die Atema is vroeger ook chauffeur geweest en ik krijg wel eens het gevoel dat die man toen vreselijk is gepest. Door z'n werkgever en ook door z'n eigen collega's. En nu is hij wraak aan het nemen op alles en iedereen die maar iets met het Nederlandse wegvervoer te maken heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En tocb......heeft zo'n constructie wel wat als je er goed over nadenkt ....

Belangrijkste nadeel is dat in een VOF met 20 man, je allemaal persoonlijk voor elkaar aansprakelijk bent en dus ook persoonlijk failliet kunt gaan door toedoen van een medefirmant. Verder hebben we al een heel topic volgeschreven over Holwerd.

Verder hebben ze waarschijnlijk keurig onderhandeld op basis van hun grootte en staat er nu mooi materiaal waar de chauffeur niet mee gestraft wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Bij ons stapt er ook wel eens een chauffeur op en ik denk dat er meer bedrijven zijn waar dat gebeurd. Is dit dan gelijk een reden om te gaan speculeren wat er al dan niet mis is met de constructie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

volgens mij stap je niet zo maar op als je vernoot bent

zeker als je geen rechten opbouwt als je in een vof zit en geen ww bescherming hebt als je in een loondienst situatie zit heb je wel allerlei bescherming

Maar ook holwerd word nu beschadigd door het fnv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij zet dat hier op het forum Slakkie niet die vage kennis via, via jij dat hebt gehoord.

Maar wat anders. Wat mij wel opvalt is dat er hier nauwelijks of geen reacties staan omtrent Holwerd, niets negatief en niets positief van deze mannen. Er rijden er toch een 120 rond en er vallen er wel eens een paar tussenuit. Nul/nada reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bas Ulft

Dat heb je wel vaker. Bedrijven waar je zeker iets van verwacht te lezen na wat ze uitgehaald hebben, maar waar je dus echt helemaal niets over hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dan ga je er zelf maar achteraan, ik wil niet dat iemand erachter kom wie het is die het hier heeft neer gezet.:bey:

je zet het hier wel op het forum .

heb hier bij mij in de buurt een chauffeur van holwerd wonen en die weet van niets dat er 10 weg zouden zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden