[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

eerste Neckerman bij de firma..


arie67

Recommended Posts

  • Administrators

Antos, of niet?

Die kleuren maken 'm wel sprekend, meer dan bijv. de Deen-versie die wit met (ongespoten) kunststof-grijs is. Aan de andere kant vind je tussen die spiegels en spoilers weinig cabine meer terug. Maar dat krijg je wanneer alles zonodig smaller en kleiner moet (algemeen bedoeld en vooral mijn mening, om niet te zeggen stokpaardje :rolleyes:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zag hem van de week voor het eerst op FB wist dat die kwam maar had er geen beeld bij,vind het wel een plaatje.. Weet niet hoe het zit qua draaicirkel enz.. Mn Fm bevalt me dan nog prima,echt een fijne distrie auto.. Automaatje vooral..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Antos, of niet?

Die kleuren maken 'm wel sprekend, meer dan bijv. de Deen-versie die wit met (ongespoten) kunststof-grijs is. Aan de andere kant vind je tussen die spiegels en spoilers weinig cabine meer terug. Maar dat krijg je wanneer alles zonodig smaller en kleiner moet (algemeen bedoeld en vooral mijn mening, om niet te zeggen stokpaardje :rolleyes:)

Maro dit is een dag distrie

butie auto,dus ben benieuwd hoe het gaat lopen met die auto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maro dit is een dag distrie

butie auto,dus ben benieuwd hoe het gaat lopen met die auto

En waarom mag je in een dagdistributie auto niet wat ruimte hebben? Ik vind die kleine cabines ook niet echt wat (en ja ik doe alleen maar dagritten)

Stop je ADR uitrusting in een kleine cabine en je kan nog niet even iemand in laten stappen omdat de bijrijdersplaats vol ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
. Ik weet niet goed waar ik mijn tuinstoel nu moet laten...:D

Dan sloop je toch de chauffeurs stoel er uit !!!!!!!!!!!!!!!

en ga je lekker in je tuin stoel zitten

je wilt toch rijden of zit je liever op strand :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Daf, Volvo, Scania en nu MB Rob.

Inderdaad Henk, ze hebben enkele DAF's CF-250 met dagcabine nog rijden, en enkele "oude" FMetjes, en Scania P serie met slaapcabine in NL en D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee die rijden ook uitsluitend in Frankrijk,solo.. die hebben echt mooie ritten.. Als ik in Laon ben zal ik eens een foto maken van het routebord,met hun ritten.. Route Parijs weet ik niet of je daar vrolijk van word..:confused::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

bij ons hebben ze ook een partij ("crisis") wagens aan geschaft.

ben je niet 1 meter 80 lang, dan kan je niet in je cabine kast komen, maar wil je met diezelfde lengte gaan rijden dan zit het bed in de weg, en moet je die omhoog doen om normaal te kunnen zitten.

dus wat mij betreft inderdaad een wagen van de crisis.

mijn wagen mag nog 2 jaar mee, dus ik hoop dat ze tegen die tijd gewoon normaal netjes terug gaan naar een DAF.:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zoals ik het zie is dit de grote cabine uitvoering van de Antos , dus een mooie redelijk ruime cabine , niets mis mee , ik was eerder ook echt anti Benz , maar kwa uiterlijk zijn ze er echt wel op voor uit gegaan .

Alleen de motor en versnellings bak dat is waar onder de maat voor stadsdistributie, nou kan dat ook aan mijn rijstijl liggen maar in mijn ogen trekt een benz voor geen meter.

Valt regelmatig dood tussen de versnellingen en dan ben je je vermogen ook kwijt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver

vanmiddag stond zo'n nieuwe Mercedes van jullie bij die kleding boer op de Atoomweg in Utrecht. In het echt is het toch een prachtige auto om te zien Arjan. Ben benieuwd hoe ze bevallen, qua verbruik en ruimte voor de chauffeur.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden